Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
quote:Jempo schreef op 12 maart 2017 @ 00:03:

Ik gooi er nog effe een Husseytje in

https://www.youtube.com/watch?v=Sai91-uYFKQ Matthew....
Alle reacties Link kopieren
Bedacht net zit hij ook op Tinder
Ik heb m helaas nog niet gezien...
quote:itsme16 schreef op 12 maart 2017 @ 00:26:

Bedacht net zit hij ook op Tinder

Dat is het grote mysterie

Hij heeft er wel een geniaal filmpje over gemaakt

https://www.youtube.com/watch?v=ZxTlw1sL2IE
Oh, ik heb weleens geprobeerd me liever en afhankelijker op te stellen om te kijken of ik gewoon te bitchy was. Turns out, ik kan dat gewoon niet

Wat betreft die app; afhankelijk van hoe leuk de date is waarmee ik dat moment ben zou ik hem a)helemaal niet lezen en b)niet van slag zijn. Dus dan zou je uit zijn/haar acties ook wel je conclusies kunnen trekken.
Nee we zijn geen sneue vrouwen! We zijn gewoon onze eigen ware

Mats, echt balen dat het zo gelopen is, maar als ze zo van slag is van een smsje dan is ze zeker nog niet klaar om te gaan daten. Wel jammer en ik begrijp je teleurstelling.

Ik stop na mijn dates van deze week voorlopig met daten. Ik wil eerst met mezelf aan de slag, leren van mezelf te houden en inzicht te krijgen in hoe ik me gedraag in liefdesrelaties voordat ik weer ga daten. Ik ga de komende tijd aan mezelf werken, dingen doen die ik leuk vind, proberen het geluk in mezelf te vinden, etc etc. Ik ben daarover veel aan het lezen en ik weet gewoon dat ik helemaal niet klaar ben voor een stabiele relatie. Misschien zou ik om die reden de dates van deze week ook af moeten zeggen

De documentairemaker heeft inmiddels wel gereageerd en ondanks dat hij best uitgebreide berichtjes stuurt en ook vragen stelt vind ik hem niet heel enthousiast overkomen. Het duurt altijd lang voordat ik iets terug krijg en tot een concrete afspraak zijn we ook nog niet gekomen. Het begint me een beetje te irriteren en ik denk dat ik deze dan ook maar laat gaan. Ik vind het altijd zo vervelend wanneer je vraagt wanneer iemand tijd heeft en diegene antwoordt dan met: ja, misschien woensdag maar dat weet ik nog niet zeker en kan ik je pas op dinsdag zeggen. Dat heeft hij nu 2 keer gedaan en voelt niet goed, alsof hij me aan het lijntje wil houden.
Anders gewoon op de man afvragen GB of hij überhaupt wil afspreken. Aan het lijntje worden gehouden is geen fijn gevoel en zonde van je tijd!

Tijd die je beter kunt investeren in jezelf. Waar je al mee bezig bent, heel goed!

Ik zit ook op Happn,had ik gisteren mijn 1e match maar denk gelijk weer opgeheven want zie m nergens meer staan.
Gb, ik vind dat wel goed reflecteert zeg, knap!

Nou ik ben weer een muts, icter is skieen met vrienden en heeft laten weten dat ie goed is aangekomen verder niks. Ja (drank)foto op Facebook, waar ie normaal niks mee doet. Ik zie even spoken door ex, pfffff.
Daar ben ik ook klaar mee ja, mannen die nooit tijd hebben en altijd last minute afzeggen. In een week tijd kan je heus wel ergens een uurtje vrijmaken. Dan wil je blijkbaar niet graag genoeg. Of mannen die alleen op vrijdagavond kunnen afspreken door druk werk maar de eerste twee vrijdagen al niet kunnen. Ga ook geen drie weken wachten...
Lola heb je dat zelf dan nooit? Dat je het zo druk hebt? Of val je op carrièremannen?
quote:missmadame schreef op 12 maart 2017 @ 10:40:

Lola heb je dat zelf dan nooit? Dat je het zo druk hebt? Of val je op carrièremannen?Ik ben momenteel werkloos dus tijd zat.. maar ik merk wel als mensen echt druk zijn of doen alsof
Precies Lola, ik krijg bij de documentairemaker het idee dat het nogal wat moeite kost om tijd vrij te maken. Maar als je iemand echt wil ontmoeten zou dat toch geen probleem moeten zijn zou je denken. We zijn nu al 2 weken aan het chatten en hebben nog steeds niks concreets gepland. Ik laat deze gaan, heb hier geen zin in.

Missmadame, adem in adem uit! Je klonk zo goed en nu ga je toch weer twijfelen? Niet doen meid!
Ok! Moeilijk in te schatten vind ik altijd.

Tsja, greenbean. Ik vind het lastig even, ex liet toen ie op reis was ook niks horen en is toen vreemd gegaan. Dat maakt het even lastiger .
quote:missmadame schreef op 12 maart 2017 @ 10:40:

Lola heb je dat zelf dan nooit? Dat je het zo druk hebt? Of val je op carrièremannen?

Je wil toch ook geen relatie met een man die je maar eens per drie weken kunt zien?

Is voor mij echt een dikke no go hoor.

Een uurtje kun je maken. Ieder mens moet lunchen of avondeten.
Nee jempo daarom heb ik oktober met de consultant gebroken, hij was te druk met werk. Maar ik heb incidenteel weken van 60 uur en nog sociale dingen en dan heb ik echt geen energie om te gaan lunchen/avondeten met een vreemde. De 1e date kan dan ook 3 werken duren. Daarna wil ik iedere week afspreken.
10 pagina's alweer ! Moest alles even teruglezen.

Mats: wat een raar gedoe ! Volgens mij is ze nog helemaal niet over haar ex heen althans zo lijkt t ! Ik zelf zou totaal niet van slag zijn als mn ex zou sms en. Ook zou ik mn date er niks van laten merken of weten. Vind ik zonde en laat mn ex mn date niet verpesten.

Lovestar: hoeveel dates heb je nu gehad met hem ? Zoals iemand anders al zei knap dat je zoveel zelfreflectie hebt alleen vind ik het zelf wel heeeeel veel analyse voor zo weinig dates. Maar denk je echt dat hij je als rebound zou zien ? Probeer nou gewoon te genieten en de controle los te laten, veel fijner lijkt me !

Lijkt wel alsof er veel mensen op tinder zitten die het als rebound app gebruiken...

Gister date 5 gehad ! Wat echt heel chill was lekker met pizzas op de bank stomme tv programma's kijken en daarna heeeeel lang in bed blijven liggen s middags van het mooie weer buiten genoten en een terrasje gepakt . We liepen hand in hand ... ik geniet van elke minuut met hem, zo leuk ! En hij komt straks weer, bij mij dit keer !
Die controle loslaten vind ik ook erg lastig, wil het wel maar ergens draait het in mijn hoofd dan weer overuren....iemand de gouden tip!?
Met andere dingen bezig zijn....
Cherokee, ik heb enorm om je verhaal moeten lachen. Alleen begrijp ik niet waarom je nou nog een keer met hem af wilt spreken? (of is het een andere italiaan?)

Mats, betrek het niet op jezelf. Zij is er duidelijk nog niet aan toe om te daten, dat heeft niets met jou te maken

Lovestar, ik zou doodmoe worden van jouw emoties. Ik lees je verhalen nu een tijdje en werkelijk bij iedereen die je ontmoet is het hevig en diepgaand. Pas een beetje goed op jezelf.

GB, het valt me op dat je "het hebben van een relatie" als een soort einddoel lijkt te beschouwen. Het komt een beetje geforceerd over en ik denk dat je met dat geforceerde makkelijker mannen aantrekt die eigenlijk niet bij je passen. Kan me best voorstellen dat je dan nog een tijdje niet wilt tinderen en het wat meer op z'n beloop laat.

Ik ben een beetje saai want het is gewoon dik aan met mijn grappige champagne-in-bad-man. We gaan over een ruime maand samen op vakantie. Hadden daar allebei een beetje vakantiekeuzestress van en nadat ik weer een week van 50u had gedraaid hij zich ook suf gewerkt had hebben we gister gewoon een ticket naar Kuala Lumpur geboekt en gaan we ergens op een strand lekker romantisch doen. Ik vond het wel lekker dat hij de knoop gewoon doorhakte. We vullen elkaar wel goed aan geloof ik.
Was idd een andere italiaan die ik in Londen had leren kennen.

De italiaan uit mijn woonplaats heb ik niks meer van gehoord na mijn appje van vrijdag dus die is helemaal uit the picture.
Froufrou: wat leuk zeg, heerlijk genieten!!
quote:greenbean schreef op 11 maart 2017 @ 14:36:

Lief van je Lovestar. Ik ga in ieder geval maandag en dinsdag naar de dates en daarna neem ik een pauze. Documentairemaker heeft sinds gistermiddag niet meer gereageerd en ik ben bang dat hij is afgehaakt. Baal ook van dat gevoel wat ik dan direct krijg, teleurstelling en frustratie en onzekerheid over mezelf. En dat door iemand die me nog nooit in levende lijve gezien heeft! Dat is toch niet normaal.

Ook daarom denk ik dat een Tinderpauze voor mij even beter zou zijn.

Maar in tegenstelling tot een paar maanden geleden zou ik zo graag weer een relatie willen. Herken mezelf helaas dus ook niet in wat Cherokee zegt.

Ik denk dat je het wel verwacht had dat ik dit zou zeggen, maar ik denk dat het niet verkeerd is om meer op jezelf te richten. De vervelende gevoelens die je ervaart, staan jou het meest in de weg en niet alleen op liefdesgebied denk ik?

Zorg goed voor jezelf
quote:neliba schreef op 11 maart 2017 @ 16:47:

OMG wat een lomperik Lola! Heeft ie dat ook echt zo in zijn profieltekst staan of kwam je daar tijdens het chatten achter? Zou zo'n knul nou echt niet doorhebben dat hij daarmee op z'n zachtst gezegd geen heel betrouwbare indruk maakt?

Lovestar, kijk je uit dat je niet te hard van stapel loopt?? Eerst elkaar maar wat beter leren kennen voordat er concrete vakantieplannen worden gemaakt toch?

Jempo: Niet leuk als je zo'n gevoel hebt dat het allemaal niet meer lukt (qua Tinder / daten).

Hier geen dates op de planning, dus weinig inbreng van mijn kant ????

Ik haak hier gelijk op in, door een update te geven.

Gisteren elkaar weer gezien. Was erg leuk en fijn, maar erg euh.....Lichamelijk Ik klaag niet

Ik heb inmiddels niet meer het gevoel dat ik verliefd aan het worden ben op hem. Combinatie van het gesprek van de week en dat ik hem weer zag en ook wat mindere kantjes zag, dat helpt ook wel.

Dussssss, we gaan het gewoon erg leuk hebben en dan zien we het allemaal wel

Overigens ben ik wel van het avontuur, dus zo'n vakantie zou ik echt wel doen en heb het gevoel dat het prima met hem zou kunnen Te hard van stapel is het wel....YOLO
quote:Mezcal schreef op 11 maart 2017 @ 17:23:

Wat een losers hangen er ook rond op Tinder. Toen ik er laatst een op wees dat hij stiekemer moest vreemdgaan (ik had hem zo op FB gevonden met vrouw en kind) wist hij niet hoe snel hij me moest ontmatchen. Wat denkt zo iemand nu he.

Jempo, kut gevoel he Een pauze doet vaak wonderen.

Mag ik om een beetje advies vragen?

Ik heb een jaar lang een FWB gehad. Altijd erg leuk, deden ook andere dingen samen, film, festivals, noem maar op, en zijn altijd eerlijk naar elkaar geweest mbt andere mensen en dates.

Hij heeft een tijd geleden iemand leren kennen. Vond en vind ik hartstikke leuk voor hem, hij is verliefd. Nu wil het geval dat ik na zijn 'ik laat je weten wanneer ik een gaatje in de agenda voor je heb' bericht niets meer gehoord heb. Ik heb even gefronst over die bewoording, maar er niets anders van gezegd dan prima. Dat bericht is nu 3 maanden geleden. (We zagen elkaar zeker 2 keer per maand)

Ik vind het kinderachtig, en had dat niet achter hem gezocht. Blijkbaar kom ik even niet meer uit nu neuken er niet meer bij hoort. Hoeft niet, en dat lijkt me logisch, maar toch.

Aangezien hij nogal prat gaat op communicatie en goede manieren heb ik een beetje de neiging om er toch iets van te zeggen. In mijn beleving ga je niet zo met elkaar om, zeker niet na een jaar.

Wat vinden jullie?

Wat een loser inderdaad.

Had ik al hallo gezegd?

Ik denk dat ie het met die ander aan het uitzoeken is, wat op zich logisch is. Wat niet logisch is dat ie niet terug kwam op zijn opmerking. Zeg dan gewoon dat je de volledige vriendschap op een laag pitje of in ieder geval de benefit gedeelte uit.

Als het je stoort, zou ik er iets van zeggen. Maar als je het laat, is het ook prima
quote:mats schreef op 11 maart 2017 @ 21:10:

Eva, fijne vakantie!

Treez, zal ik dan maar weer een balletje opgooien 'tegen' de positieve vibes?

Zojuist date gehad, leuk en gezellig, drankje gedaan en uiteindelijk een hapje te eten.

Lange dame! inhoud en op een gegeven moment was het ijs een beetje gebroken.

Krijgt ze een appje waarop ze aangaf dat ze een vervelend appje had gehad, ok... dat kan en er verder geen notie op geslagen.

Na het eten gingen we nog een stuk lopen, heerlijk in de avondlucht en eindelijk gesprekken die je kunt voeren zonder dat er mensen naast je aan een tafeltje zitten.

Op een gegeven moment vertelde ze, eerlijk is ze wel, dat dat appje van een ex is van een paar maanden geleden en dat ze uit het niets dat appje kreeg of ze thuis was want hij wilde met haar praten.

Ze was helemaal uit haar doen, dat merkte ik aan alles en toen was de toon dus al gezet.

Heb ik weer.

Dus voor alle 'mislukkelingen' hier, ik ben er beter in dus troost je. Wat vervelend dit zeg..... Het hoeft niet per se verkeerd af te lopen voor jullie, maar de date was wel zo goed als afgelopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven