Napraattopic deel 79
dinsdag 28 februari 2017 om 16:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 13 maart 2017 om 16:02
quote:Star schreef op 13 maart 2017 @ 15:37:
En dan krijgt Bente keer op keer een perma terwijl andere voedselgekkies gewoon door kunnen gaan. Achterlijk beleid hier.
En vervolgens krijg ik een officiele waarschuwing Dat is inderdaad achterlijk, en dan steeds meer van die gare linkjes plaatsen. Maar nu is het zo dat psychose door vitamine b gebrek zou kunnen komen. Doordat je familie vroeger niet goed zou hebben gegeten.
En dan krijgt Bente keer op keer een perma terwijl andere voedselgekkies gewoon door kunnen gaan. Achterlijk beleid hier.
En vervolgens krijg ik een officiele waarschuwing Dat is inderdaad achterlijk, en dan steeds meer van die gare linkjes plaatsen. Maar nu is het zo dat psychose door vitamine b gebrek zou kunnen komen. Doordat je familie vroeger niet goed zou hebben gegeten.
maandag 13 maart 2017 om 16:05
quote:noisekick schreef op 13 maart 2017 @ 16:02:
[...]
Dat is inderdaad achterlijk, en dan steeds meer van die gare linkjes plaatsen. Maar nu is het zo dat psychose door vitamine b gebrek zou kunnen komen. Doordat je familie vroeger niet goed zou hebben gegeten.En schizofrenie door een bruine boterham? Er zal heus iets waar zijn, maar lijkt me niet het juiste platform dit.
[...]
Dat is inderdaad achterlijk, en dan steeds meer van die gare linkjes plaatsen. Maar nu is het zo dat psychose door vitamine b gebrek zou kunnen komen. Doordat je familie vroeger niet goed zou hebben gegeten.En schizofrenie door een bruine boterham? Er zal heus iets waar zijn, maar lijkt me niet het juiste platform dit.
maandag 13 maart 2017 om 16:13
quote:Star schreef op 13 maart 2017 @ 16:05:
[...]
En schizofrenie door een bruine boterham? Er zal heus iets waar zijn, maar lijkt me niet het juiste platform dit.Eens, en bovendien vind ik het beledigend naar mensen die de stoornis hebben, en met een duidelijke oorzaak hetzij genetisch of door trauma of langdurige stress of wat. Een beetje het principe van geef je ouders maar de schuld.
[...]
En schizofrenie door een bruine boterham? Er zal heus iets waar zijn, maar lijkt me niet het juiste platform dit.Eens, en bovendien vind ik het beledigend naar mensen die de stoornis hebben, en met een duidelijke oorzaak hetzij genetisch of door trauma of langdurige stress of wat. Een beetje het principe van geef je ouders maar de schuld.
maandag 13 maart 2017 om 17:15
quote:Star schreef op 13 maart 2017 @ 15:37:
En vervolgens krijg ik een officiele waarschuwing Voor deze post????
En vervolgens krijg ik een officiele waarschuwing Voor deze post????
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.