Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kom maar op! Ben benieuwd!
Hoi Tomcat,

Wat attent dat je dit doet. Ik zou graag willen weten hoe het afloopt met een potentiële werkgever. Ze hebben aangegeven mij graag te willen hebben. Echter het feitelijk aanbod laat lang op zich wachten. Ik zit nu al bijna twee weken in spanning en dat verpest mijn gevoel.

Bvd voor je reactie
Tomcat, doe jij ook misschien een voorspelling van de verkiezingen? Zal jouw topic er niet mij bevuilen maar zie mijn kaartleg topic voor de analyse, kunnen we naast elkaar leggen! :D
Nee, ik leg geen kaarten om te voorspellen.
quote:tomcat schreef op 13 maart 2017 @ 14:10:

[...]

Sommige dingen kom je vanzelf achter, niet elke stap gaan vragen ;)Ja, daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in ;))! En het zit wel goed geloof ik. Mijn vraag klinkt ook wel rete onzeker als ik hem teruglees ;).
Tomcat, ben Alleenstaand moeder.

Is 2017 mijn jaar in liefde en relatie??
,.,..,
mariekkk wijzigde dit bericht op 17-06-2018 21:13
99.34% gewijzigd
Beste Tomcat,

Ik heb ook een vraagje; ik wil graag voor mezelf gaan werken maar in welke richting kan ik het het beste zoeken? En is het wel verstandig om voor mezelf te beginnen? Ik hoef niet veel te verdienen en wil ook niet teveel uren maken.

Indien zelfstandig worden niets voor mij zou zijn, in welke richting zoek ik dan het beste?

Heel veel dank alvast!
Beste Tomcat,

Ik ben benieuwd hoe lang ik huidig werk nog blijf doen?

Alvast bedankt!
quote:mariekkk schreef op 14 maart 2017 @ 16:54:

[...]

Heel veel dank Tomcat! Ik kan er zeker wat mee ook al lijken de antwoorden vaag voor een ander, ik weet precies wat ermee wordt bedoeld! Klinkt raar maar ik wil er hier niet verder op ingaan omdat het erg persoonlijk is. Maar je hebt me enorm geholpen. Mocht je willen weten hoe het precies zit, mag je me pb-en, dan leg ik het uit,Fijn dat je er wat aan hebt!, En wat je prive wilt houden moet je lekker prive houden, ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen
Hoi Tomcat,

Wat enorm leuk dat je dit doet, en dat je zulke goede feedback krijgt. Lijkt me voor jou ook heel bijzonder om van wildvreemden te horen dat je over het algemeen goed zit.

Anyway ik heb ook wat vragen.

Hoe zal het me op werkgebied vergaan en is het de moeite om me op eigen projecten te blijven concentreren of kan ik beter als is het maar voor tijdelijk alles aanpakken en minder tijd in mijn eigen projecten steken om maar te overleven?

Alvast bedankt!
anoniem_73004 wijzigde dit bericht op 17-03-2017 08:10
Reden: Oeps mijn woordenboek noemde je tomaat
% gewijzigd
quote:Si3sj3 schreef op 13 maart 2017 @ 14:29:

Kom maar op! Ben benieuwd!Wat is je vraag dan?
quote:Kickstart schreef op 13 maart 2017 @ 14:31:

Hoi Tomcat,

Wat attent dat je dit doet. Ik zou graag willen weten hoe het afloopt met een potentiële werkgever. Ze hebben aangegeven mij graag te willen hebben. Echter het feitelijk aanbod laat lang op zich wachten. Ik zit nu al bijna twee weken in spanning en dat verpest mijn gevoel.

Bvd voor je reactieEr komt spoedig nieuws zeggen de kaarten, kan het zijn dat je nog in de functie moet groeien of leren? het lijkt erop dat ze in die hoek nog iets aan het zoeken of regelen zijn.
quote:anoniem17032017 schreef op 14 maart 2017 @ 13:08:

Tomcat, ben Alleenstaand moeder.

Is 2017 mijn jaar in liefde en relatie??

Het is wat je "jouw jaar" noemt, maar er komt een liefde, die komt onverwacht en snel en geeft je een leuke tijd maar is niet permanent.

Als thema voor dit jaar is het misschien goed te onderzoeken wat je écht wil op liefdesgebied.
quote:Sylphide75 schreef op 14 maart 2017 @ 17:00:

Beste Tomcat,

Ik heb ook een vraagje; ik wil graag voor mezelf gaan werken maar in welke richting kan ik het het beste zoeken? En is het wel verstandig om voor mezelf te beginnen? Ik hoef niet veel te verdienen en wil ook niet teveel uren maken.

Indien zelfstandig worden niets voor mij zou zijn, in welke richting zoek ik dan het beste?

Heel veel dank alvast!

Laat je niet gek maken door mensen die coachend advies geven en het starten van een nieuwe onderneming gaat waarschijnlijk in je nadeel werken.

Het advies is om tijdelijk met minder genoegen te nemen, even door een mindere periode heen, een soort advieseur of mentor die je in sociale kringen kent of leert kennen heeft waardevol advies voor je.

ALs richtig krijg je om op jezelf te vertrouwen. Je ervaring, je kennis, je wijsheid, je intuitie, onbewust of bewust weet je wat jouw richting is, volg dit.
quote:brimas schreef op 14 maart 2017 @ 17:08:

Beste Tomcat,

Ik ben benieuwd hoe lang ik huidig werk nog blijf doen?

Alvast bedankt!Hoe lang weet ik niet maar de kaarten geven aan dat je al aan het overwegen bent om wat anders te gaan doen, in de toekomst komen plannen die je zorgvuldig maakt succesvol ten uitvoer, dus houd moed en ga door met plannen maken zou ik zeggen.
Nou Tomcat mijn vraag is uiteraard of we op korte termijn een leuk huis gaan vinden of dat het voorlopig in een vakantie huisje of de caravan bivakkeren wordt.

Ben benieuwd.
quote:mopperkontje schreef op 17 maart 2017 @ 08:09:

Hoi Tomcat,

Wat enorm leuk dat je dit doet, en dat je zulke goede feedback krijgt. Lijkt me voor jou ook heel bijzonder om van wildvreemden te horen dat je over het algemeen goed zit.

Anyway ik heb ook wat vragen.

Hoe zal het me op werkgebied vergaan en is het de moeite om me op eigen projecten te blijven concentreren of kan ik beter als is het maar voor tijdelijk alles aanpakken en minder tijd in mijn eigen projecten steken om maar te overleven?

Alvast bedankt!

Het idee dat je zaken uit het verleden achter je moet laten dat klopt niet, dit werkt alleen maar in je nadeel. Vertrouwen op je ervaring, kennis, intuitie is ook even niet aan te raden, ook dat is nadelig.

Wat je wel moet doen is nieuwe zaken of projecten opstarten, (mogelijk verbonden met fysiek reizen, zakenreis, ergens heen voor zaken?) dat gaat zich zeker uitbetalen.

Er komt iemand die je uit een soort va sleur, verveling haalt en de richting die je wordt geadviseerd is om ook gemoeg te rusten en te genieten, er is een tijd voor werken en er is een tijd om te genieten.
Hi Tomcat,

Wanneer gaat het geluk mij een keer toelachen? Ik ben gewoon zo moe...

Alvast bedankt!
quote:_Inkie_ schreef op 17 maart 2017 @ 09:17:

Nou Tomcat mijn vraag is uiteraard of we op korte termijn een leuk huis gaan vinden of dat het voorlopig in een vakantie huisje of de caravan bivakkeren wordt.

Ben benieuwd.Je hoeft je geen zorgen te maken, er zit angst die niet nodig is. Gebruik je intuïte, kijk of er niet nog wat paden zijn die je nog niet geprobeerd heb. Niet te gul zijn, dat werkt eerder tegen dan voor je.
quote:JoanWatson schreef op 17 maart 2017 @ 09:19:

Hi Tomcat,

Wanneer gaat het geluk mij een keer toelachen? Ik ben gewoon zo moe...

Alvast bedankt!

Vertrouwen houden, je bent goed bezig, er ligt een bijzonder partner en een advies m wat meer taken af te stoten die je voor anderen doet dan wel die anderen prima kunnen doen voor je.

Je moeheid lijkt nog even te blijven, geduld, maar je hoeft daar geen actie op te nemen, juist ontspanning door sociale bezigehden, feestjes, bijeenkomsten werkt in het voordeel
Klaar
quote:tomcat schreef op 17 maart 2017 @ 12:36:

[...]

Je hoeft je geen zorgen te maken, er zit angst die niet nodig is. Gebruik je intuïte, kijk of er niet nog wat paden zijn die je nog niet geprobeerd heb. Niet te gul zijn, dat werkt eerder tegen dan voor je.

Oh dat van dat geen zorgen maken klinkt goed, ik zie ineens overal beren op de weg

Bedankt en je hoort uiteraard hoe het gaat lopen..
quote:tomcat schreef op 17 maart 2017 @ 12:40:

Klaar Weekend
quote:tomcat schreef op 17 maart 2017 @ 09:03:

[...]

Er komt spoedig nieuws zeggen de kaarten, kan het zijn dat je nog in de functie moet groeien of leren? het lijkt erop dat ze in die hoek nog iets aan het zoeken of regelen zijn.

Hoi tomcat,

Fijn dank je wel voor je legging.

1. Ik ben idd relatief nieuw in de sector (<2 jaar). Echter, ik heb ook 10 jaar relevante werkervaring. De manager die boven mij is geplaatst vind ik zelf niet een denderende match omdat ze jonger en minder ervaren is. Dus als je doelt dat daar iets aan gedaan wordt: dan ben ik echt content. Vooralsnog kijk ik de kat uit de boom (om niet gelijk een oordeel te hebben)

2. Ik kreeg eergisteren eindelijk bericht/bod: niet helemaal naar mijn zin. Reden van vertraging: er stond een foutieve startdatum in. Vind dat zelf niet echt een valide reden om de boel zo te traineren????

3. Over het bod had ik ook vragen (en wil ik ook onderhandelen over hoger salaris). Dit heb ik direct aangegeven. Alleen wederom tot vandaag 0 response.

Ik krijg al met al niet een "jeah" gevoel bij deze functie.

Wellicht was je positieve vibe voor een andere functie waarop ik in de tussentijd heb gereageerd? Dat is een functie voor zij instromers zonder veel relevante ervaring. Daar ben ik gezien mijn passie voor het vak 1000% bereid om te leren tegen minder loon ????. Op deze functie kreeg ik het tegenbericht dat ze medio april terugkwamen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven