Entertainment alle pijlers

The walking dead Rise up

13-02-2017 19:35 3009 berichten
Bedankt Liadan en Cherokeerose, voor dit prachtige eerbetoon voor de leukste fanclub met de allerleukste fandames!

Deze handtekening van JDM hebben we te danken aan Cherokeerose

Er staat: To the viva ladies. Wishing you all the best

En hier de prachtige handtekening verkregen door liadan

Dit is hèt topic voor twd fans die samen willen huilen, lachen, griezelen en in spanning zitten.

Hier mag alles besproken worden op twd gebied alleen houd het wel gezellig zo zonder spoilers.

Regels omtrent spoilers:

* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.

* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.

Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

N.B

Voor de Lurkers en Newbies :

De Dutch Walking Dead Begrippenlijst:

Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.

Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent

Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )

Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts

Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten ;))

Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden

Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten

Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).

Linkje naar Hot diggity dog
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 15 maart 2017 @ 11:47:

[...]

Of wij. Yeeaah
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Yeeeaaaaah! Heb de aflevering ook gezien! Zal een korte mening posten en dan teruglezen.

Eerst Richard: zijn neus intrigeerde me En toen hij op dat bed zat toen Morgan verhaal kwam halen: wat een klein bedje. Kon hij daar lekker op slapen?

Ik vond het een supergave aflevering. Veel huh-momenten waarvan het later duidelijk werd. Alleen de rugzak met die meisjesnaam erop. Zou Richards dochter zo hebben geheten?

Ik snap de gedachtegang van Richard, maar de uitvoering was erg belabberd.

En Morgan die weer gek leek te worden en bij wie toch weer een grote verandering is gekomen. Zijn aflevering "Here is not Here" was erg belangrijk voor deze aflevering.

En Carol, arme arme Carol. Ze heeft een zwaar trauma en moet weer verder

Ik kan bijna niet wachten tot de volgende aflevering. Nu eerst bijlezen en af en toe commentaar geven
verdwaald op het nieuwe forum
quote:floflo schreef op 15 maart 2017 @ 12:28:

Yeeeaaaaah! Heb de aflevering ook gezien! Zal een korte mening posten en dan teruglezen.

Eerst Richard: zijn neus intrigeerde me En toen hij op dat bed zat toen Morgan verhaal kwam halen: wat een klein bedje. Kon hij daar lekker op slapen?

Ik vond het een supergave aflevering. Veel huh-momenten waarvan het later duidelijk werd. Alleen de rugzak met die meisjesnaam erop. Zou Richards dochter zo hebben geheten?

En Morgan die weer gek leek te worden en bij wie toch weer een grote verandering is gekomen. Zijn aflevering "Here is not Here" was erg belangrijk voor deze aflevering.

Ik kan bijna niet wachten tot de volgende aflevering. Nu eerst bijlezen en af en toe commentaar geven Het was inderdaad echt rugzakje van zijn overleden dochter.
JDM is bijna verzwolgen door de woeste zee aan de Spaanse kust, jongens. Scheelde weinig.

Gelukkig was zijn vrouw erbij om hem te redden

quote:Lucylucille schreef op 15 maart 2017 @ 12:33:

JDM is bijna verzwolgen door de woeste zee aan de Spaanse kust, jongens. Scheelde weinig.

[afbeelding][afbeelding]

[afbeelding] overleeft een ZA, wordt verslagen door een beetje water

Dat bericht is zo ongeveer het grappigste dat ik gezien heb sinds de massale freakout van Team Viva anderhalve week geleden.

quote:Dory_1 schreef op 13 maart 2017 @ 11:59:

Maar Starshine ze zijn toch heel redelijk? Hij mag het doen met wie hij wil, maar erover liegen... nee dat kan echt niet

Waarom nemen mensen dit persoonlijk op! Hij kent hen niet eens.

Kijk, Jeffrey weet wie we zijn, dus als die zoiets flikt, hebben we recht om zulke dingen te zeggen en denken

Nee serieus, ik verbaas me ook, maar vooral: ik vermaak me er zo mee je hebt gelijk! Met JDM was geen open relatie afgesproken, viva ladies of geen ladies
quote:mamsvan schreef op 13 maart 2017 @ 22:01:

Jerry jerry jerry

Ja, dat hij zo blij keek dat hij wel zijn eten van Ezekiel mee mocht nemen

Ik denk dat ik precies zoals Jerry zou reageren
quote:MacTrees schreef op 13 maart 2017 @ 22:50:

Morgan, Morgan, Morgan......jesusmina!!!! Morgan. Echt goed geacteerd trouwens! Was dat nodig om Richard te vermoorden. Hij verdient het ergens wel natuurlijk! Daarbij de saviors waren even helemaal beduusd......en bang.

Ik vond het wel opvallend dat die ene weggestuurd werd. Lijkt er een beetje op dat de leider er wel van schrok dat Benjamin dood was.

Ik denk dat die weggestuurd is omdat die leider een soort psychospelletje speelt. Net als Negan. Het doen alsof je aardig bent (door ook geschokt te zijn over de dood van Benjamin), ander wegsturen. Heeft een dubbeleffect. Op de weggestuurde het laten zien wie de leider is, dit zien de anderen ook. Maar ook het 'menselijke' showen. Doen alsof je begaan bent. Lastig uit te leggen....

en ja.... arme Jesse!! Ik vond Benjamin trouwens ook leuk. die had wel wat langer mogen blijven. Ik ben benieuwd hoe Carol hier verder op reageert. zij kent Benjamin niet zo maar hij is toch op haar keukentafel gestorven.

Vind het wel spannend!
quote:Lovestar schreef op 13 maart 2017 @ 23:04:

Gaat het dan echt gebeuren???? Ja echt, ik ga jullie niet meer verwaarlozen

Heb een lekker bord met hapjes

Een inhoudsopgave:

Ik ga de msf opzetten. Lovestarren natuurlijk Ik plaats eerst mijn oude en daarna de nieuwe. Ondertussen lees ik het oude topic bij.

Dan ga ik nog 1 kijken en hopelijk kan ik beginnen met bijlezen in dit topic.......Wat al ruim 2000 posts heeft Hebben jullie mij gemist?

En dan zien we wel weer. Ik was wel van plan om het deze week in te halen met jullie schatties

READY? STARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRT!

Beloofd, blijf meedoen !!

Gezellig

[afbeelding][afbeelding]

[afbeelding]Weet je zeker dat het zijn eigen vrouw was? Ze lijkt wel erg op Diane Kruger.
Wow. I wish I could speak whale.
quote:Dory_1 schreef op 15 maart 2017 @ 13:11:

[...]

Weet je zeker dat het zijn eigen vrouw was? Ze lijkt wel erg op Diane Kruger.

quote:mama_lin schreef op 15 maart 2017 @ 12:33:

[...]

Het was inderdaad echt rugzakje van zijn overleden dochter. ook wel logisch dat hij zo is gaan denken.....
jullie zijn grappig!
Omg ik ben een ochtend aan het werk en mis bijna de dood van JDM. Gelukkig werd hij direct beademd door zijn vrouw of een crazy fan.

Ik zou echt zo'n slechte celeb zijn he. Dat hele norman-diane gedoe zou ik echt niet trekken als het over mij zou gaan.

Ik was afgelopen maandag onwijs moe. Ik heb wel gekeken maar het is een beetje vaag in mijn hoofd. Ik hoop deze week nog tijd te vinden voor een herhaling.
Wat een lieve vrouw heeft hij..

Starshine ik miste je al
Ik ga vanavond nog een keer kijken misschien de episode van vorige week ook nog wel een keer. Of die van daarvoor. Of allemaal! Even kijken hoeveel tijd en puf ik heb. Ben alleen thuis (nou ja kinderen in bed) en heb een reep zeezout-caramel gehaald
You like icecream? We have icecream.
Lekker..
O Glenn zijn container stukje..

[afbeelding][afbeelding]

[afbeelding]
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
quote:Dory_1 schreef op 15 maart 2017 @ 13:11:

[...]

Weet je zeker dat het zijn eigen vrouw was? Ze lijkt wel erg op Diane Kruger.Hahahaha, potverdorie.
quote:floflo schreef op 15 maart 2017 @ 12:28:

Ik kan bijna niet wachten tot de volgende aflevering. Nu eerst bijlezen en af en toe commentaar geven Ja daar zat ik ook naar te staren.
Iemand zei hier laatst iets over de lange haren bende

Dat het best gek is dat ze zo door gedraaid waren..

Maar kijk na de wolven die waren ook door gedraaid..
Ik zit nu in seizoen 2 met terug kijken, maar het bange grijze muisje dat carol was, is gewoon irritant
Zo leuk om al jullie recensies te lezen!

Vind het wel grappig dat veel van jullie de dood van Benjamin al aan hadden zien komen doordat hij extra screentijd had en een schilderij gaf aan Morgan. Dat soort dingen zie ik nou echt niet. Maar ik kijk ook redelijk hersenloos naar elke aflevering hahaha.

Ik zie ook nooit het einde van een film aankomen, simpelweg omdat ik hem blanco kijk zonder al teveel na te denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven