Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 26 januari 2009 om 16:36
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CVQ63JI8.jpg
Hij had zich alleen niet geschoren maar zon stoppelbekkie was best fijn
Hij had zich alleen niet geschoren maar zon stoppelbekkie was best fijn
maandag 26 januari 2009 om 17:13
Ja vleer; leuke vent; in de paarden en snowboarden; toe maar
TP: tja, aambeien. Ast echt alleen aan de buitenkant zit; sperti bij de drogist kopen en de aanwijzingen die daarop staan volgen. Als je het niet zker weet ff bij de ha langs; kan nogal pijnlijk zijn. Ter voorkoming; genoeg drinken, vezerijke voeding eten dat soort dingen.
LM: fijn dat de RM (waar staat het ook al weer voor?) heeft geholpen. Is dat ook niet iets waar Xen mee wou beginnen?
TP: tja, aambeien. Ast echt alleen aan de buitenkant zit; sperti bij de drogist kopen en de aanwijzingen die daarop staan volgen. Als je het niet zker weet ff bij de ha langs; kan nogal pijnlijk zijn. Ter voorkoming; genoeg drinken, vezerijke voeding eten dat soort dingen.
LM: fijn dat de RM (waar staat het ook al weer voor?) heeft geholpen. Is dat ook niet iets waar Xen mee wou beginnen?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
maandag 26 januari 2009 om 18:20
Ingel, klinkt nog steeds erg relaxed met VDL. Nog geen groeiende gevoelens ofzo?
TP naar Turkije! Heerlijk. Fijn is dat he, goed met je moeder kunnen opschieten En je kan toch altijd óók nog met V weg gaan? Heb geen verstand van aambeien, maar lijkt me erg vervelend. Hoop dat het met een zalfje makkelijk wegtrekt.
Poez jij schrijft daar even een waar stukje tekst over relaties aangaan. Was je nou al naar de Winterefteling geweest? Of ga je nog?
LM hoe gaat het met je?
en met Miran?
Vleer, gecondoleerd met je oma. Wel naar dat je net weg was toen ze overleed. Maar goed dat je de laatste tijd best veel bij haar bent geweest.
Leuke foto van leuke vleer met leuke vent Hebben jullie al een deet?
Indi Moeilijk hoor. Kan me best voorstellen dat het je veel doet. Is toch ineens zo definitief gevoel lijkt me.
TP naar Turkije! Heerlijk. Fijn is dat he, goed met je moeder kunnen opschieten En je kan toch altijd óók nog met V weg gaan? Heb geen verstand van aambeien, maar lijkt me erg vervelend. Hoop dat het met een zalfje makkelijk wegtrekt.
Poez jij schrijft daar even een waar stukje tekst over relaties aangaan. Was je nou al naar de Winterefteling geweest? Of ga je nog?
LM hoe gaat het met je?
en met Miran?
Vleer, gecondoleerd met je oma. Wel naar dat je net weg was toen ze overleed. Maar goed dat je de laatste tijd best veel bij haar bent geweest.
Leuke foto van leuke vleer met leuke vent Hebben jullie al een deet?
Indi Moeilijk hoor. Kan me best voorstellen dat het je veel doet. Is toch ineens zo definitief gevoel lijkt me.
maandag 26 januari 2009 om 18:24
Huh....RP2 heeft het uitgemaakt? Snap er helemaal nix van! Jeetje Pop, wat sneu en zo onverwacht (tenminste voor mij/ons). Jullie zouden vandaag toch samen iets leuks doen en dan nu out of the blue dit? Ook zn uitleg..kun je ook nix mee dus. Hoop echt dat je wat meer uit hem kunt krijgen, want dit is erg onbevredigend.
Jeetje meid, een hele dikke knuffel!!!!!
Jeetje meid, een hele dikke knuffel!!!!!
maandag 26 januari 2009 om 18:28
En Indi, jij ook een knuf hoor! Tuurlijk doet dat je veel...zit er wel wat overwaarde in? Om nu een huis in deze tijd te verkopen...
Heeft je ex trouwens nog een wat uitgebreider mail teruggestuurd n.a.v. jouw email laatst? Heb ik je volgens mij niet meer over gehoord...
Mozz: klinkt als een leuk weekend zeg en ben ook wel benieuwd wat je moeder van PD vindt!
Vleer; leuke foto hoor, maarre hoe is istie? ziet er zo jong uit... (maar dat zal komen omdat ik ouwe vrijster ben natuurlijk)
Ben nog beetje in shock over Pop's nieuws....heb nu helemaal geen zin meer in mannen!
Heeft je ex trouwens nog een wat uitgebreider mail teruggestuurd n.a.v. jouw email laatst? Heb ik je volgens mij niet meer over gehoord...
Mozz: klinkt als een leuk weekend zeg en ben ook wel benieuwd wat je moeder van PD vindt!
Vleer; leuke foto hoor, maarre hoe is istie? ziet er zo jong uit... (maar dat zal komen omdat ik ouwe vrijster ben natuurlijk)
Ben nog beetje in shock over Pop's nieuws....heb nu helemaal geen zin meer in mannen!
maandag 26 januari 2009 om 18:30
maandag 26 januari 2009 om 18:33
Ja xen..was een uitgebreide mail..wel heel oppervlakkig uiteraard. Alles ging goed met 'm en dat soort dingen..Ik heb gelijk weer een verhaal terug gestuurd. Dat het best veel deed dat het huis nu te koop komt en dat ik me ook met de feestdagen heel erg ellendig heb gevoeld omdat we toen een jaar geleden in Zuid-Afrika waren geweest (onze laatste vakantie). Hij laat niets los over zijn gevoel...ik heb gevraagd of we iets kunnen afspreken. Waarom weet ik eigenlijk niet
maandag 26 januari 2009 om 18:35
Ik heb een kutdag op werk gehad, gigadruk en onderbezetting (omdat ex-overspannen collega die nu op arbeidstherapeutische basis halve dagen werkt, volgende week weer fulltime, weigerde om vandaag halve dag extra te draaien 'want arbo arts zegt pas volgende week' flikker op zeg, we hebben 3 maanden lang haar werk erbij gedaan...gggrrrr schijthekel aan zulk oncollegiaal gedrag) Wel bedankte collega mij heel lief voor feit dat ik t voor haar opgenomen had en er nu waarschijnlijk nieuwe indeling komt. Ik heb haar een kutweekend bespaard iig.
maandag 26 januari 2009 om 18:35
Goedenavond allemaal.
Ja ik ben ook nog steeds in shock over pop's verhaal. Totaal niet verwacht.....Vindt het ook niet te bevatten....
Mozz...wat leuk zo'n weekend weg met je moeder! Ben ook echt wel benieuwd wat je mama van PD vindt!
Xen...Hie is het met jou? Leuke avond gister gehad? Nog wat gehoord van het voorstel dat je hebt gegeven op je werk omtrend de verschuivingen?
LM...Hoe is het met jouw? Al meer beter? Nog wat gehoord van LRM?
Indi...Tsja kan me voorstellen dat het naar voelt. Ook weer een stap verder en dan lijkt het nog meer afgesloten.
Vleer...Jullie hadden het in ieder geval gezellig op de foto...en tsja bij apres ski hoort drank!
Ja ik ben ook nog steeds in shock over pop's verhaal. Totaal niet verwacht.....Vindt het ook niet te bevatten....
Mozz...wat leuk zo'n weekend weg met je moeder! Ben ook echt wel benieuwd wat je mama van PD vindt!
Xen...Hie is het met jou? Leuke avond gister gehad? Nog wat gehoord van het voorstel dat je hebt gegeven op je werk omtrend de verschuivingen?
LM...Hoe is het met jouw? Al meer beter? Nog wat gehoord van LRM?
Indi...Tsja kan me voorstellen dat het naar voelt. Ook weer een stap verder en dan lijkt het nog meer afgesloten.
Vleer...Jullie hadden het in ieder geval gezellig op de foto...en tsja bij apres ski hoort drank!
maandag 26 januari 2009 om 18:40
Ja ze lopen echt de hele tijd te stoeien en achter elkaar aan het rennen... Hitsige logépoes maakt rare geluidjes.... Maar goed is er nog iemand hier in huis die hitsig is!
Pfoe al sinds zaterdagavond nacht niet meer lopen janken.....lijkt wel alsof de tranen verstopt zijn, maar voel me wel verdoofd. Echt heb steeds het woordje Waarom? in mijn hoofd rondspoken...
Pfoe al sinds zaterdagavond nacht niet meer lopen janken.....lijkt wel alsof de tranen verstopt zijn, maar voel me wel verdoofd. Echt heb steeds het woordje Waarom? in mijn hoofd rondspoken...
maandag 26 januari 2009 om 18:41
ik had leuke avond hoor! Geweldige film gezien en daarna wijn drinken bij vriend thuis.
Morgenavond komt beste vriend eten en daarna weer naar de bios....dan heb ik t voorlopig wel even gehad met de fllms hoor!
Of mijn voorstel daadwerkelijk geaccepteerd wordt, hoor ik morgen want de bazen waren vandaag niet compleet. Wel heeft 1 baas, die t eigenlijk t meest voor t zeggen heeft, het zaterdag gehoord van zijn secretaresse en hij was er wel blij mee geloof ik.
Morgenavond komt beste vriend eten en daarna weer naar de bios....dan heb ik t voorlopig wel even gehad met de fllms hoor!
Of mijn voorstel daadwerkelijk geaccepteerd wordt, hoor ik morgen want de bazen waren vandaag niet compleet. Wel heeft 1 baas, die t eigenlijk t meest voor t zeggen heeft, het zaterdag gehoord van zijn secretaresse en hij was er wel blij mee geloof ik.