Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
hier wel een date voor vanavond staan... maar die ga ik afzeggen. Heb heb niet zo'n zin om zijn-speeltje-als-ik-tijd-heb te zijn. Dus laat ik het hem ook ff voelen.

Ik kan trouwens ook echt niet meer heb dit weekend heel wat afges*t thuis.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat bij jullie zit. Hoe vaak doen jullie het met je nr1?
recuerdo : Je hebt gelijk dat je niet met je laat spelen. Bij ons is het meestal wel in overleg, ik kan gewoon vaker zomaar weg dan hij dat kan. Dus ja dan is het eigenlijk ook wanneer hij tijd heeft maar ja dat is niet anders.

Maar ik moet wel zeggen dat hij vaak tijd maakt. Of hij gaat eerder weg van zn werk enz.

Met nummer 1 niet zo vaak ik denk 1 keer in de week, als we dat halen…..
Met nr1 op een gegeven moment 1 keer per week.

Ik heb een tijd gehad dat ik het veel vaker met sv deed dan met mijn man.
afges*t ???????????????????????????

nu ga ik mij hier alles bij voorstellen

stofzuigen, afstoffen, het stoffentafelkleedje uitkloppen

de hond het stof uit zijn vachtje zuigen.

ik wil het gewoon nu weten.

maar is sv nu af door linkerzijdeur recuerdo?

of ff terugbetaling met eigen munt.

poets hem mooi op, en ga alvast in de startblokken staan

geheim1972: Ik doe het op het moment ook vaker met sv dan met nummer 1. Soms voel ik me daar wel schuldig over.
Tja Briggie, herkenbaar dus.

Ik hoor hier vaak mensen die zeggen dat ze juist meer seks hebben met hun nr1 omdat ze met een sv erbij gewoon veel geiler zijn.

Voor mij werkte dat niet zo. Ik had genoeg aan de seks met sv en eigenlijk gebeurde het met mijn man vaak omdat ik vond dat het wel weer eens tijd werd.

Heel erg eigenlijk....
quote:recuerdo schreef op 26 januari 2009 @ 12:49:

hier wel een date voor vanavond staan... maar die ga ik afzeggen. Heb heb niet zo'n zin om zijn-speeltje-als-ik-tijd-heb te zijn. Dus laat ik het hem ook ff voelen.

Ik kan trouwens ook echt niet meer heb dit weekend heel wat afges*t thuis.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat bij jullie zit. Hoe vaak doen jullie het met je nr1?

Da's een goeie zaak, afzeggen omdat je niet zo'n zin hebt om zijn speeltje (enz) te zijn. Maar al te vaak blijkt dat het bij sv's op zeker moment een soort van landje-pik wordt: wie heeft de leiding? Loop jij achter je sv aan of is het juist omgekeerd? Na een tijdje kunnen dit soort machtsspelletjes je ook opbreken; je krijgt dan het gevoel om altijd achter de feiten aan te lopen en alleen op afroep beschikbaar bent, wanneer hij het wil dus. Dat zorgt dan weer voor irritaties die je dan (wel of niet) uitspreekt, maar de zaken veranderen er dan niet door.

Speltip 16: Laat niet alles door je sv bepalen.
@ Dwaallicht: Ook voor jou.... quote:Q-Q schreef op 26 januari 2009 @ 14:10:

[...]

Da's een goeie zaak, afzeggen omdat je niet zo'n zin hebt om zijn speeltje (enz) te zijn. Maar al te vaak blijkt dat het bij sv's op zeker moment een soort van landje-pik wordt: wie heeft de leiding? Loop jij achter je sv aan of is het juist omgekeerd? Na een tijdje kunnen dit soort machtsspelletjes je ook opbreken; je krijgt dan het gevoel om altijd achter de feiten aan te lopen en alleen op afroep beschikbaar bent, wanneer hij het wil dus. Dat zorgt dan weer voor irritaties die je dan (wel of niet) uitspreekt, maar de zaken veranderen er dan niet door.

Speltip 16: Laat niet alles door je sv bepalen.
Ja heb wel meer behoefte maar sv bevredigt dat eigenlijk meteen. Ik denk ook vaak ja het moet vanavond want is al even geleden. En ik wil straks niet horen van stop maar met sv want nu krijg ik thuis niks meer.
Q-Q: 16 is een hele goede speltip. In het begin is het natuurlijk allemaal erg spannend en wil je niks anders dan alleen maar met je sv bezig zijn. Maar dan moet ook weer een tijd komen dat je weer gewoon kunt doen…..En je sv als een aanvulling moet kunnen zien. Maar betrap mezelf er weleens op dat ik toch regelmatig aan sv denk..
@Briggie: Ik kan me heel goed voorstellen dat je -zeker in het begin- helemaal (letterlijk en figuurlijk) opgaat in je sv. Alles is nieuw en vooral spannend en die spanning heeft een enorme zuigkracht. Het lijkt mij niet verkeerd om regelmatig aan je sv te denken, omdat hij -denk ik- anders, leuk, lekker en spannend is. Het nieuwe en het spannende trekken en als je hem vergelijkt met je nr. 1, dan heb je wellicht een sterke voorkeur om veel en vaak met je sv af te spreken. Logisch, maar bewaak de balans wel. Als je "door gaat slaan" in je neiging tot contact zoeken/afspreken met je sv, kun je in je enthousiasme onvoorzichtig worden, met alle nadelige gevolgen thuis van dien. Dit soort situaties wil je natuurlijk vermijden.

Speltip 57: Bewaak de balans; onvoorzichtigheid leidt tot ongewenste situaties.
Q en Q : gelukkig hoef ik thuis niks stiekem te doen en kan ik lekker blij zijn met mijn sv….
@ Briggie, ook al heb je een open relatie, het lijkt me toch niet gezond voor je relatie dat je met je gedachten meer bij je sv bent dan thuis.
Speltip 57 geldt ook in geval van open relaties.
Stewardess: Nou meer met mn gedachten bij sv dan thuis is wat overdreven maar denk er weleens aan. Maar goed ik denk dat dat met alles is in het begin.
NatuurlijkBriggie, dat is ook heel herkenbaar. Maar een ex-sv is gestopt omdat hij alleen nog maar aan 'ons' dacht. Dat is natuurlijk ook niet leuk.
Stewardess: Nee is ook niet leuk, ja ik denk dat je evenwicht moet blijven houden, maar ja soms is dat wel lastig… vooral omdat ik met nummer 1 al 8 jaar samen ben…
Al 8 jaar, wowwwwww.

Ik ben al 30 jaar samen met nummer 1.

Maar als ik zondig tegen speltip 57, dan wordt dat geen jaar langer.
Hahah al 30 jaar nou vond 8 jaar al lang ļ maar ja ik ben 27 , dus 30 jaar wordt wat moeilijk,.
is er ook een speltip tegen vervelende opdringerige svtjes?

of nee, toch altijd weer ombuigen naar een ja.

die weigeren de nee te accepteren?

en dan gekke dingen gaan doen

lijkt mij dat daar ook zeer vervelende situaties door kunnen ontstaan.

zijn er mensen die daar vooraf rekening meehouden, zich daar al dan niet bewust tegen wapenen.

en dan bedoel ik niet een 9mm
@ dmjn...Wat heeft deze wel niet gekost? Sommige dingen in het leven zijn onbetaalbaar
Tegen sommige svtjes is niks bestand, DMJN, zelfs geen beton. Proberen duidelijk te zijn, maar wat ik hier zo van je lees heb jij daar toch geen moeite mee?
Zelf duidelijk zijn en afkappen als die duidelijkheid niet leidt tot "inkeer".
quote:houvanjezelf schreef op 26 januari 2009 @ 16:23:

Zelf duidelijk zijn en afkappen als die duidelijkheid niet leidt tot "inkeer".
Ah neen, dan wordt het afkeer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven