Aparte lucht in huis (misschien schadelijk?)

26-01-2009 17:18 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds vanmiddag ruik ik in onze bijkeuken ineens een lucht wat ik alleen maar kan omschrijven als een terpetinegeur.

Ik heb geen terpetine in huis dus dat is het niet.

Ook is onze bijkeuken niet grenzend aan een ruimte van de buren dus dat kan het ook niet zijn.

Heeft er iemand een idee wat dit kan zijn en of het schadelijk zou kunnen zijn gezien ik jonge kindjes heb?
is het geen gas?
blijven ventileren!
Je kan natuurlijk altijd even de brandweer bellen, uitleggen wat je ruikt, misschien komt er iemand ruiken.
Een terpentine-achtige lucht kan soms wijzen op rottend citrusfruit. Ligt er niet ergens een mandarijn een vachtje te krijgen?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Zou toch wat zijn als een brandweerman in je keuken staat en een mandarijn in een vachtje ontdekt
quote:Lizzl schreef op 26 januari 2009 @ 17:28:

Zou toch wat zijn als een brandweerman in je keuken staat en een mandarijn in een vachtje ontdekt Inderdaad zeg!

Toch, als je niks kunt vinden liever het zekere voor het onzekere nemen en de brandweer om advies vragen, vooral vanwege je kleine kinderen.
Ik zou het ook zeker doen! De brandweer is er niet alleen om brand te bestrijden, maar ook voor dit soort dingen.
Het kan ook zijn dat iemand in de buurt terpetine of benzine in het riool heeft geloosd, en dat de stank bij jou te ruiken is.

Inderdaad even met de brandweer bellen en je verhaal voor leggen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Misschien lucht van grondwater in de kruipruimte? heb het zelf op kantoor gehad dat wij dachten aan Gas, bleek dus lucht van grondwater te zijn. Bij twijfel altijd bellen en ramen open laten. als je hoofdpijn krijgt helemaal ingrijpen.
Absoluut even bellen. Ik weet niet of je een geiser hebt, en zo ja waar die zit, maar als er schadelijke gassen in de buurt van het waakvlammetje komen... Geen risico nemen en actie ondernemen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven