0495/040 gezelligheid gezocht!
zaterdag 24 januari 2009 om 11:38
Zoals de titel al aangeeft: ik zoek gezelligheid. Vrouwen met wie ik kan kletsen, maar ook echte gesprekken kan voeren. Die niet bang zijn voor een flinke wandeling met mijn hond (golden retriever van vier jaar), maar ook van op zijn tijd shoppen en koffiedrinken houden. Die weleens een ritje met een roadster willen maken, hard meezingend met de muziek. Maar ook simpel een puzzel van 1000 stukjes mee willen maken. Of mandala-kleuren. Of praten over boeken, films die je gezien hebt, muziek. Die een brede interesse hebben, van spirituele dingen tot huisinrichting en alles daar tussenin. Die misschien zelfs mee zouden gaan willen sporten, al weet ik nu nog niet wat. Of zingen in een gospelkoor.
Zelf ben ik 48, getrouwd, en werk parttime. Ik heb vriendinnen, maar die zijn vaak druk met gezin en familie of wonen verder weg. Vandaar dat ik graag mijn contacten zou willen uitbreiden met vrouwen die zich wel kunnen vinden in (een van de of meerdere) van de hierboven genoemde dingen, of... zelf met leuke ideeën komen. Ik hoor graag van je!
Zelf ben ik 48, getrouwd, en werk parttime. Ik heb vriendinnen, maar die zijn vaak druk met gezin en familie of wonen verder weg. Vandaar dat ik graag mijn contacten zou willen uitbreiden met vrouwen die zich wel kunnen vinden in (een van de of meerdere) van de hierboven genoemde dingen, of... zelf met leuke ideeën komen. Ik hoor graag van je!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos