Peptalk nodig
zaterdag 18 maart 2017 om 11:08
Maandag zijn met spoed mijn amandelen verwijdert. Het zat er al aan te komen maar ze waren zo groot dat ik niet meer goed kon eten/ ademen. Operatie ging goed.
Echter, nu 5 dagen later, voel ik me zwaar kut. Het doet pijn, ik kan nauwelijks eten, mis mn dagelijkse cafeïne en voel me zwaar down... Ik ken alle gruwel verhalen, maar zou zo graag wat oppeppends horen! Ik weet dat het voorbij gaat en er niks levensbedreigends speelt, maar kan het even niet meer relativeren
Echter, nu 5 dagen later, voel ik me zwaar kut. Het doet pijn, ik kan nauwelijks eten, mis mn dagelijkse cafeïne en voel me zwaar down... Ik ken alle gruwel verhalen, maar zou zo graag wat oppeppends horen! Ik weet dat het voorbij gaat en er niks levensbedreigends speelt, maar kan het even niet meer relativeren
zaterdag 18 maart 2017 om 11:39
Gaat helemaal goed komen,als je je het beroerds voelt kun je je alleen maar elke dag beter gaan voelen.
En je mag piepen en kreunen en kermen, want het is heel naar, je keelamandelen laten verwijderen!
Laat je maar heel erg verwennen!
Lalalief voor je het weet loop je weer rond te huppelen in de lente zon
En je mag piepen en kreunen en kermen, want het is heel naar, je keelamandelen laten verwijderen!
Laat je maar heel erg verwennen!
Lalalief voor je het weet loop je weer rond te huppelen in de lente zon
zaterdag 18 maart 2017 om 13:13
Sterkte met je herstel. Dat het nodig was, maakt de pijn niet minder pijnlijk en het herstel niet minder zwaar. Dus laat je maar verwennen, en hou een vergelijkend waren onderzoek naar wat nu eigenlijk het allerlekkerste ijssmaak is. Ik stel voor dat je deze ook meeneemt, gezien je verlangen naar koffie http://www.grunschnabel.nl/portfolio/cafe-et-khatib-2/