zwanger vanaf 2017 deel 2
maandag 12 september 2016 om 11:36
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
ZWANGER!!
Bevallen!! 
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | NOD | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|
| lalameme (23/25) |
Eerste | 19-12 | Ronde 12 |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Uitgerekend | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|
| Suus88 (29/31) |
Tweede | 22 oktober 2017 | |
| Koekiemonster (23/26) |
Eerste | 13 december 2017 | |
| Worteltaart (36/36) |
Tweede | 21 maart 2018 |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Bijzonderheden |
|---|---|---|
| Ri88 (29/32) |
Tweede | |
| Kashri (27/33) |
Eerste | |
| Dookster (28/31) |
Eerste | |
| Kaartje (25/26) |
Eerste |
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
vrijdag 17 maart 2017 om 21:10
Dames, weet iemand van jullie waar ik op moet Letten met het afsluiten van een hypotheek er komt zoveel op me af! En ik heb er echt zooo geen verstand van.. we hebben maar kort de tijd gekregen om alles rond te krijgen! we hebben het huis! zo bizar hoe snel het ineens gaat. Lekker alles tegelijk! Hahaha. Vandaar de test angst denk ik!
vrijdag 17 maart 2017 om 21:20
quote:Lalameme schreef op 17 maart 2017 @ 21:10:
Dames, weet iemand van jullie waar ik op moet Letten met het afsluiten van een hypotheek er komt zoveel op me af! En ik heb er echt zooo geen verstand van.. we hebben maar kort de tijd gekregen om alles rond te krijgen! we hebben het huis! zo bizar hoe snel het ineens gaat. Lekker alles tegelijk! Hahaha. Vandaar de test angst denk ik!Heb je geen adviseur? Is lastig advies geven want ik ken jullie situatie niet.
Dames, weet iemand van jullie waar ik op moet Letten met het afsluiten van een hypotheek er komt zoveel op me af! En ik heb er echt zooo geen verstand van.. we hebben maar kort de tijd gekregen om alles rond te krijgen! we hebben het huis! zo bizar hoe snel het ineens gaat. Lekker alles tegelijk! Hahaha. Vandaar de test angst denk ik!Heb je geen adviseur? Is lastig advies geven want ik ken jullie situatie niet.
vrijdag 17 maart 2017 om 21:21
Qua hypotheek is d'r niet zoveel meer mogelijk qua opties volgens mij lala t is of annuïteiten of lineair ... volledig afbetalen is tegenwoordig sowieso.. denk niet egt tips voor je. Wel spannend allemaal zo zeg en dan binnekort ok nog n positieve test..hihi !
Ik heb trouwens 10/4 weer een echo , ben dan12w 2dagen als t goed is . Wordt als termijn echo gezien dan ..
Ik heb trouwens 10/4 weer een echo , ben dan12w 2dagen als t goed is . Wordt als termijn echo gezien dan ..
zaterdag 18 maart 2017 om 12:57
Thanks meiden! Ja maandag komt er een adviseur langs.. maar buiten dat hebben wij ons er nog te weinig in verdiept omdat het zo gigantisch snel is gegaan. En morgen testen van een histerische boel hahaha..
Leuk suus! Op naar die echo dan, kon je maar elke dag kijken he!
Wanneer ga jij weer testen ashyka? Ik gun het je zo meis.
Leuk suus! Op naar die echo dan, kon je maar elke dag kijken he!
Wanneer ga jij weer testen ashyka? Ik gun het je zo meis.
zaterdag 18 maart 2017 om 16:53
zondag 19 maart 2017 om 07:58
zondag 19 maart 2017 om 09:52
Ik en vriendlief hebben samen een test gedaan en die was wederom spier wit. Snap er niets van! Ben practisch 6 dagen overtijd, op een normaal stipt optijde cyclus. We gaan het zien. Ik weet niet zo goed hoe ik me voel nu, maar dat komt van alles stress en zenuwen de afgelopen dagen denk ik.. ik was er echt vanuit gegaan dat ik zwanger was. Best een beetje teleurgesteld nu, ik dacht echt dat ons kindje onderweg was. Dat terwijl ik niet durfde te testen omdat ik bang was omdat alles ineens tegelijk kwam.
zondag 19 maart 2017 om 10:04
Oh dames, wat vervelend dat de test wit blijft. Maar wat Ri ook al zei, zo lang er geen menstruatie is, is er hoop. En negatieve testen kunnen fout zijn, ik hoop nog steeds dat jullie zwanger zijn. En inderdaad, anders even langs de huisarts morgen? Succes nog even lieve dames! X
In the end we only regret the chances we didn't take.
zondag 19 maart 2017 om 10:22
Ik snap dat je teleurgesteld bent lala! Is ook heel vreemd natuurlijk dat je wel overtijd bent maar de test negatief blijft. Misschien dat je lijf reageert op alles wat er nu gebeurt? Zoveel tegelijk? Zolang je niet ongesteld wordt zou ik de moed niet opgeven.
Voor jou ook spannend Askyla! Hoop dat het bij jou idd wat langer duurt voordat de testen positief zijn.
Voor jou ook spannend Askyla! Hoop dat het bij jou idd wat langer duurt voordat de testen positief zijn.
maandag 20 maart 2017 om 09:45
Wat mega balen van de testen Lala en Askyla
Hoop mega erg voor jullie dat jullie morgen ofzo snel in ieder geval toch nog een positieve test vast hebben.
Lala gefeliciteerd met jullie huis mega spannend! Advies over hypotheek kan ik je ook niet aan helpen ik snap dr echt weinig van maar gelukkig kunnen de meeste adviseurs het wel goed uitleggen.
Hier niet veel nieuwtjes behalve dat ik nog steeds 23 uur p/d kan slapen en geen hap eten binnen kan houden wat me nog meer moe maakt. maar t is voor het goede doel heb het er graag voor over.
Lala gefeliciteerd met jullie huis mega spannend! Advies over hypotheek kan ik je ook niet aan helpen ik snap dr echt weinig van maar gelukkig kunnen de meeste adviseurs het wel goed uitleggen.
Hier niet veel nieuwtjes behalve dat ik nog steeds 23 uur p/d kan slapen en geen hap eten binnen kan houden wat me nog meer moe maakt. maar t is voor het goede doel heb het er graag voor over.
maandag 20 maart 2017 om 10:00
@hier, in het weekend veel last gehad van mijn blaas. Heb nog nooit zovaak moeten plassen. Zelfs mijn man was het opgevallen. Zodra ik de druk voel, moet ik meteen naar het toilet.
Vandaag maar meteen aangegeven op het werk. Voordat ze denken waar ik de hele tijd naar toe ga.
Verder nog geen tekenen van een menstruatie wat alleen maar goed is. Volgens verschillende verhalen op internet kan het soms tot een week duren voordat je een positieve test in handen hebt. Dus ik wacht het nog rustig af.
@thistime, vervelend dat je nog steeds zo moe bent en geen hap binnen kan houden. Maar zoals je zegt: het is voor een goed doel!
Vandaag maar meteen aangegeven op het werk. Voordat ze denken waar ik de hele tijd naar toe ga.
Verder nog geen tekenen van een menstruatie wat alleen maar goed is. Volgens verschillende verhalen op internet kan het soms tot een week duren voordat je een positieve test in handen hebt. Dus ik wacht het nog rustig af.
@thistime, vervelend dat je nog steeds zo moe bent en geen hap binnen kan houden. Maar zoals je zegt: het is voor een goed doel!
maandag 20 maart 2017 om 10:07
@thisme wat vervelend dat je je nog steeds zo kl*te voelt. Bestaat de kans dat je na 12 weken je weer wat beter gaat voelen?
@ashlyka spannend zeg.
@koekiemonster hoe gaat het met jou? Al een menstruatie te bekennen?
@hier is mijn oma terminaal. Mijn oma is 90. Natuurlijk een super mooie leeftijd. Maar het blijft mijn oma natuurlijk. Best verdrietig. Mijn oma woont niet om de hoek. Maar op 2,5u rijden. Ik ga woensdag nog even heen.
@ashlyka spannend zeg.
@koekiemonster hoe gaat het met jou? Al een menstruatie te bekennen?
@hier is mijn oma terminaal. Mijn oma is 90. Natuurlijk een super mooie leeftijd. Maar het blijft mijn oma natuurlijk. Best verdrietig. Mijn oma woont niet om de hoek. Maar op 2,5u rijden. Ik ga woensdag nog even heen.