zwanger vanaf 2017 deel 2

12-09-2016 11:36 2994 berichten
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt :high5:
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje NOD Bijzonderheden
lalameme
(23/25)
Eerste 19-12 Ronde 12
ZWANGER!! :yes:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Suus88
(29/31)
Tweede 22 oktober 2017 :heart:
Koekiemonster
(23/26)
Eerste 13 december 2017 :heart:
Worteltaart
(36/36)
Tweede 21 maart 2018 :heart: Jongen!
Bevallen!! :flirting:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Bijzonderheden
Ri88
(29/32)
Tweede :heart: Bevallen op 8 september 2017 van een dochter!
Kashri
(27/33)
Eerste :heart: Bevallen op 31 oktober 2017 van een zoon!
Dookster
(28/31)
Eerste :heart: Bevallen op 8 november 2017 van een dochter!
Kaartje
(25/26)
Eerste :heart: Bevallen op 1 december 2017 van een dochter!
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dames, weet iemand van jullie waar ik op moet Letten met het afsluiten van een hypotheek er komt zoveel op me af! En ik heb er echt zooo geen verstand van.. we hebben maar kort de tijd gekregen om alles rond te krijgen! we hebben het huis! zo bizar hoe snel het ineens gaat. Lekker alles tegelijk! Hahaha. Vandaar de test angst denk ik!
Oh ik ben 4 dagen overtijd al zie ik niet. Zit op dag 31. Sorry voor mijn 100 posts haha
quote:Lalameme schreef op 17 maart 2017 @ 21:10:

Dames, weet iemand van jullie waar ik op moet Letten met het afsluiten van een hypotheek er komt zoveel op me af! En ik heb er echt zooo geen verstand van.. we hebben maar kort de tijd gekregen om alles rond te krijgen! we hebben het huis! zo bizar hoe snel het ineens gaat. Lekker alles tegelijk! Hahaha. Vandaar de test angst denk ik!Heb je geen adviseur? Is lastig advies geven want ik ken jullie situatie niet.
Qua hypotheek is d'r niet zoveel meer mogelijk qua opties volgens mij lala t is of annuïteiten of lineair ... volledig afbetalen is tegenwoordig sowieso.. denk niet egt tips voor je. Wel spannend allemaal zo zeg en dan binnekort ok nog n positieve test..hihi !

Ik heb trouwens 10/4 weer een echo , ben dan12w 2dagen als t goed is . Wordt als termijn echo gezien dan ..
@lalameme, we houden het idd spannend. Gefeliciteerd met jullie woning!
Thanks meiden! Ja maandag komt er een adviseur langs.. maar buiten dat hebben wij ons er nog te weinig in verdiept omdat het zo gigantisch snel is gegaan. En morgen testen van een histerische boel hahaha..

Leuk suus! Op naar die echo dan, kon je maar elke dag kijken he!

Wanneer ga jij weer testen ashyka? Ik gun het je zo meis.
Gefeliciteerd met de aankoop van jullie huis lalameme! Wat leuk en spannend! Hypotheken zijn voor mij ook redelijk geheimtaal dus aan mij heb je niet zo veel haha. Spannend, morgen weer testen!
Haha gelukkig ben ik niet de enige die er helemaal niets van begrijpt dan Rii haha. Bedankt voor de felicitaties!
@lala gefeliciteerd met aankoop van jullie huis. Die adviseur kan jullie alles duidelijk uitleggen hoor. Komt echt goed. Voordat wij een huis gingen aankopen wist ik er ook niks van. Maar alles werd snel duidelijk. Eerlijk gezegd ben ik nu alweer veel vergeten.
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis lala! Nou hopen dat alles snel rond is een je een prachtige baby kamer kan gaan maken

Heb je alweer getest ashkyla?
In the end we only regret the chances we didn't take.
@hier, vanmorgen een test gedaan, maar gaf negatief aan. Ik denk zelf dat ik het hcg hormoon wat langzamer aanmaak en daardoor nog niets kan zien.

Ik ga nu gewoon nog een paar dagen wachten voordat ik opnieuw test.

@lala, ben benieuwd hoe jouw test eruit gaat komen.
Jullie maken het spannend dames!
Jammer van de negatieve test Ashkyla! Maar zolang er geen menstruatie is kan het zeker nog! Spannend!

Lalameme al nieuws..?
Ik en vriendlief hebben samen een test gedaan en die was wederom spier wit. Snap er niets van! Ben practisch 6 dagen overtijd, op een normaal stipt optijde cyclus. We gaan het zien. Ik weet niet zo goed hoe ik me voel nu, maar dat komt van alles stress en zenuwen de afgelopen dagen denk ik.. ik was er echt vanuit gegaan dat ik zwanger was. Best een beetje teleurgesteld nu, ik dacht echt dat ons kindje onderweg was. Dat terwijl ik niet durfde te testen omdat ik bang was omdat alles ineens tegelijk kwam.
Balen ashyka.. ik hoop snel op duidelijkheid voor je.

En koekiemonster, nu ervaar ik zeer lichtjes wat jij wel niet moet meemaken.. wat moet dat onwijs lastig zijn!
@lalameme, hmz geef het nog niet op. Je kunt ook een bloedtest laten doen bij de huisarts.
@ashlyka en lalameme Dikke knuffel van mij. Wat klote zeg! Succes met afwachten verder.
Oh dames, wat vervelend dat de test wit blijft. Maar wat Ri ook al zei, zo lang er geen menstruatie is, is er hoop. En negatieve testen kunnen fout zijn, ik hoop nog steeds dat jullie zwanger zijn. En inderdaad, anders even langs de huisarts morgen? Succes nog even lieve dames! X
In the end we only regret the chances we didn't take.
Wat balen lalameme!! Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent en in de war.. ik blijf voor jullie hopen!
Wat vervelend dames. En ook een beetje vreemd hopelijk late innestelingen ofzo en binnenkort een positieve test!
Ik snap dat je teleurgesteld bent lala! Is ook heel vreemd natuurlijk dat je wel overtijd bent maar de test negatief blijft. Misschien dat je lijf reageert op alles wat er nu gebeurt? Zoveel tegelijk? Zolang je niet ongesteld wordt zou ik de moed niet opgeven.

Voor jou ook spannend Askyla! Hoop dat het bij jou idd wat langer duurt voordat de testen positief zijn.
He bah meiden , dst had ik niet verwacht zeg ... ik dacht ff kijken of er al positief nieuws online staat .... maarr wat de anderen ook zeggen , het kan nog ! Ik hoop t zo voor jullie !
Wat mega balen van de testen Lala en Askyla :( Hoop mega erg voor jullie dat jullie morgen ofzo snel in ieder geval toch nog een positieve test vast hebben.

Lala gefeliciteerd met jullie huis mega spannend! Advies over hypotheek kan ik je ook niet aan helpen ik snap dr echt weinig van maar gelukkig kunnen de meeste adviseurs het wel goed uitleggen.

Hier niet veel nieuwtjes behalve dat ik nog steeds 23 uur p/d kan slapen en geen hap eten binnen kan houden wat me nog meer moe maakt. maar t is voor het goede doel heb het er graag voor over.
@hier, in het weekend veel last gehad van mijn blaas. Heb nog nooit zovaak moeten plassen. Zelfs mijn man was het opgevallen. Zodra ik de druk voel, moet ik meteen naar het toilet.

Vandaag maar meteen aangegeven op het werk. Voordat ze denken waar ik de hele tijd naar toe ga.

Verder nog geen tekenen van een menstruatie wat alleen maar goed is. Volgens verschillende verhalen op internet kan het soms tot een week duren voordat je een positieve test in handen hebt. Dus ik wacht het nog rustig af.

@thistime, vervelend dat je nog steeds zo moe bent en geen hap binnen kan houden. Maar zoals je zegt: het is voor een goed doel!
@thisme wat vervelend dat je je nog steeds zo kl*te voelt. Bestaat de kans dat je na 12 weken je weer wat beter gaat voelen?

@ashlyka spannend zeg.

@koekiemonster hoe gaat het met jou? Al een menstruatie te bekennen?

@hier is mijn oma terminaal. Mijn oma is 90. Natuurlijk een super mooie leeftijd. Maar het blijft mijn oma natuurlijk. Best verdrietig. Mijn oma woont niet om de hoek. Maar op 2,5u rijden. Ik ga woensdag nog even heen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven