Bindingsangst?
zondag 19 maart 2017 om 13:33
zondag 19 maart 2017 om 13:49
Ik weet niet waarom je dit topic bindingsangst noemt, want je OP geeft geen informatie die daarop duidt. Je date vindt jou duidelijk leuk, anders zou hij je geen drie jaar aanhouden als friend with benefits, maar hij heeft ook geen zin in een relatie met je. Wilde hij dat wel, dan was hij in die drie jaar al lang van gedachten veranderd.
Als je het prima vindt om door te gaan zoals het nu is, vooral doen. Wil je diep in je hart liever een relatie met alles erop en eraan? Dan vrees ik dat je dat niet gaat vinden bij deze man. Hij is duidelijk genoeg: hij wil geen relatie. En als je bij hem blijft en daarop blijft hopen doe je jezelf alleen maar verdriet.
Als je het prima vindt om door te gaan zoals het nu is, vooral doen. Wil je diep in je hart liever een relatie met alles erop en eraan? Dan vrees ik dat je dat niet gaat vinden bij deze man. Hij is duidelijk genoeg: hij wil geen relatie. En als je bij hem blijft en daarop blijft hopen doe je jezelf alleen maar verdriet.
cerulli wijzigde dit bericht op 19-03-2017 13:55
Reden: hart schrijf je met een t, sufferd
Reden: hart schrijf je met een t, sufferd
% gewijzigd
zondag 19 maart 2017 om 14:08
Tja, wat moet je doen? Zo moeilijk is dat niet om zelf te bedenken wat je moet doen.
Jij wilt een relatie met iemand die jou slechts ziet als scharrel/fuckbuddy/maatje.
Hij wil vast wel een relatie, maar dat is in iedergeval niet met jou.
Zolang hij nog geen geschikt relatiemateriaal heeft gevonden, vindt hij jou wel makkelijk voor het vermaak.
Je kunt hiermee doorgaan, of je stopt en gaat door met je eigen leven en hebt kans op het ontmoeten van iemand die wél voor jou gaat.
Jij wilt een relatie met iemand die jou slechts ziet als scharrel/fuckbuddy/maatje.
Hij wil vast wel een relatie, maar dat is in iedergeval niet met jou.
Zolang hij nog geen geschikt relatiemateriaal heeft gevonden, vindt hij jou wel makkelijk voor het vermaak.
Je kunt hiermee doorgaan, of je stopt en gaat door met je eigen leven en hebt kans op het ontmoeten van iemand die wél voor jou gaat.