Helemaal het einde (rtl4)
maandag 20 maart 2017 om 21:32
quote:twistnshout schreef op 20 maart 2017 @ 21:24:
Addy start met steenkolen Engels, ambtenaar antwoord in rap Spaans Die ambtenaar sprak nog behoorlijk langzaam en duidelijk voor Chileense begrippen. Denk dat ie zich ff aanpaste. Stom van Addy, hij had het kunnen weten dat het zo lang zou duren.
Addy start met steenkolen Engels, ambtenaar antwoord in rap Spaans Die ambtenaar sprak nog behoorlijk langzaam en duidelijk voor Chileense begrippen. Denk dat ie zich ff aanpaste. Stom van Addy, hij had het kunnen weten dat het zo lang zou duren.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
maandag 20 maart 2017 om 21:38
Volgorde waarin een normaal denkend mens een camping zou beginnen in Chili:
- taal leren
- onderzoek doen naar markt/doelgroep
- onderzoek doen maar wet- en regelgeving
- vergunningen fixen
- de boel verbouwen als al het bovenstaande geregeld is
- een naam verzinnen
- ondertussen een huis voor jezelf (laten) bouwen en de aannemers managen
Volgorde Addepad, Juul en Astrid:
- parkeerplaatsen maken
- een welkomstbord maken
- een auto kopen
- goed advies krijgen
- een naam verzinnen
- een aannemer uitnodigen
- een te duur stroopwafelapparaat huren
- het eerder gekregen goede advies negeren
- kijken of je ingrediënten voor stroopwafels kan kopen in de supermarkt
- klagen over de aannemer
- klagen over de buren
- een wc hokje bouwen
- informeren bij de instanties
- klagen over de buren
- nadenken om de taal te gaan leren?
Gek dat zijn vorige zaak niet zo lekker liep...
- taal leren
- vergunningen fixen
- een naam verzinnen
- parkeerplaatsen maken
- een welkomstbord maken
- een auto kopen
- goed advies krijgen
- een naam verzinnen
- klagen over de buren
- een wc hokje bouwen
- klagen over de buren
- nadenken om de taal te gaan leren?
Only dead fish go with the flow.
maandag 20 maart 2017 om 21:40
quote:sannennas schreef op 20 maart 2017 @ 21:38:
- taal leren
- vergunningen fixen
- een naam verzinnen
- parkeerplaatsen maken
- een welkomstbord maken
- een auto kopen
- goed advies krijgen
- een naam verzinnen
- klagen over de buren
- een wc hokje bouwen
- klagen over de buren
- taal leren
- vergunningen fixen
- een naam verzinnen
- parkeerplaatsen maken
- een welkomstbord maken
- een auto kopen
- goed advies krijgen
- een naam verzinnen
- klagen over de buren
- een wc hokje bouwen
- klagen over de buren
maandag 20 maart 2017 om 22:22
Ja maar die beste restaurant eigenaar had natuurlijk ook eerst moeten vertellen dat hij eerst overal over moest gaan klagen en alles in orde moest gaan maken voor dr camping. En als laatste een vergunning moest gaan regelen. Dan had hij waarschijnljk wel eerst de vergunning geregeld. Het is allemaal de fout van de restaurant eigenaar
dinsdag 21 maart 2017 om 06:50
Volgens mij ziet Addy de jonge versie van zijn vrouw in Julia. Wat stonden ze er weer innig op zeg samen...
Hoorden jullie dat *plop* geluid niet bij de grazende Pos jongetjes? Man en ik kwamen niet meer bij. Die yogi zijn kop kan ik echt niet meer zien, met zijn nieuwe vriendin op pad. Zouden ze ook een vrije relatie hebben die twee?
Hoorden jullie dat *plop* geluid niet bij de grazende Pos jongetjes? Man en ik kwamen niet meer bij. Die yogi zijn kop kan ik echt niet meer zien, met zijn nieuwe vriendin op pad. Zouden ze ook een vrije relatie hebben die twee?
dinsdag 21 maart 2017 om 07:41
Ilona met haar meisje en 3e kind. Volgens mij ziet de heer Pos dat niet zo zitten.
In het begin vond ik de Posjes vreselijk, Maar ik begin ze eigenlijk wel leuk te vinden op hun eigen manier. Oké, sommige opmerkingen kunnen echt niet, maar ze doen wat ze zelf willen en het gaat ze nog lukken ook denk ik.
De Yoga familie gaat het ook beter af dan ik verwacht had. Nooit gedacht dat zij geld zouden binnensprokkelen met dat yoga-gebeuren.
In het begin vond ik de Posjes vreselijk, Maar ik begin ze eigenlijk wel leuk te vinden op hun eigen manier. Oké, sommige opmerkingen kunnen echt niet, maar ze doen wat ze zelf willen en het gaat ze nog lukken ook denk ik.
De Yoga familie gaat het ook beter af dan ik verwacht had. Nooit gedacht dat zij geld zouden binnensprokkelen met dat yoga-gebeuren.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
dinsdag 21 maart 2017 om 07:53
Blijkbaar is Stefan Pos heel grappig. Hij hoeft maar poep te zeggen of Ilona ligt dubbel.
Ik zie het niet, qua humor, maar leuk dat ze elkaar zo vrolijk maken.
Addy is inderdaad een blaaskaak met zelfoverschatting.
Zijn vrouw ziet hem als een idool, geen woord van kritiek of vraagtekens bij wat hij doet.
De oudste dochter is inderdaad een papa's kindje maar ik zie daar verder niet iets negatiefs in.
Astrid is minder ondernemend en blijft bij de andere kinderen terwijl Addy en Julia van alles doen. Niet raar of zo.
De yoga's vind ik nog steeds leuk.
Ze zijn ook de enige die plaatselijk vrienden hebben gemaakt.
Cool.
Zijn vrouw ziet hem als een idool, geen woord van kritiek of vraagtekens bij wat hij doet.
De oudste dochter is inderdaad een papa's kindje maar ik zie daar verder niet iets negatiefs in.
Astrid is minder ondernemend en blijft bij de andere kinderen terwijl Addy en Julia van alles doen. Niet raar of zo.
Cool.
dinsdag 21 maart 2017 om 07:54
quote:Eleonora-1 schreef op 21 maart 2017 @ 07:53:
Blijkbaar is Stefan Pos heel grappig. Hij hoeft maar poep te zeggen of Ilona ligt dubbel.
Cool.Dit klopt wel aardig ja
Cool.Dit klopt wel aardig ja
dinsdag 21 maart 2017 om 08:43
De joga kinderen hebben wel een erg 'rijk' leven, maken van alles mee en leren erg veel van de lokale gebruiken en van het contact met de lokale mensen. Stukken meer dan de kinderen van de Posjes en in mindere mate van de Addy's. Ik zou alleen niet de hele kiet vol willen hebben met 'vreemd volk'. Voor een nachtje omdat er storm is ofzo maar ik ga er vanuit dat ze klamboe's regelen zodat er weer in de tipi geslapen kan worden.
Posjes hebben enorm simpele humor maar gelukkig kunnen ze om elkaar lachen. Vind het jammer dat ze zo graag andere mensen willen neerhalen om zichzelf omhoog te halen. Zo ook met die laatste opmerking over dat ze hun kinderen niet in polonaise naar school willen sturen met de andere Nederlandse kinderen.
Ben benieuwd hoe ze het gaan aanpakken met de wijnhandel. Etiketjes en flessen vullen is nog niet zo moeilijk. De hele export/import en groothandel is een stuk ingewikkelder. Ik zal zeker een 'flesssssie waaain' kopen als ik het in de winkel zie liggen (mits niet overdreven duur).
Posjes hebben enorm simpele humor maar gelukkig kunnen ze om elkaar lachen. Vind het jammer dat ze zo graag andere mensen willen neerhalen om zichzelf omhoog te halen. Zo ook met die laatste opmerking over dat ze hun kinderen niet in polonaise naar school willen sturen met de andere Nederlandse kinderen.
Ben benieuwd hoe ze het gaan aanpakken met de wijnhandel. Etiketjes en flessen vullen is nog niet zo moeilijk. De hele export/import en groothandel is een stuk ingewikkelder. Ik zal zeker een 'flesssssie waaain' kopen als ik het in de winkel zie liggen (mits niet overdreven duur).
Poep, wie heeft jou gescheten?
dinsdag 21 maart 2017 om 09:19
Tweedehands wc-pot ...
Dat Julia meegaat is eerder toegelicht omdat zij het beste Spaans kan. Maar hoe die Chileense ambtenaar ratelde ... Hahaha. Daar hebben ze geen reet van verstaan. Maar zag je hoe die Addy zn Julia bekeek van top tot teen ...
Die Addy heeft een doorzettingsvermogen ... maar niet bepaald de slimste, overziet het totaal niet. Astrid heeft al een keer aangegeven dat ze niet tegen Addy ingaat met iets als “hij wil dat”, Astrid overziet het ook niet, gelooft het wel en ziet wel waar het schip strand. Wat intelligentie betreft hebben de Van Wichens het niet getroffen. Stephan Pos heeft hetzelfde niveau en denkt net zo zwart-wit als Addy.
Die Poskids aten de besjes er allemaal uit. Top! Dan mogen ze wat mij betreft eten wat ze willen, als ze het maar delen. Inderdaad hebben de Posjes simpele humor. Heb echt niks met die Van Wichens en Van Kooijs, de Posjes eigenlijk ook niet maar komen wat mij betreft het dichtst bij een gewoon gezin.
Vraag: Heeft iemand Tante Sidonia ontdekt?
Dat Julia meegaat is eerder toegelicht omdat zij het beste Spaans kan. Maar hoe die Chileense ambtenaar ratelde ... Hahaha. Daar hebben ze geen reet van verstaan. Maar zag je hoe die Addy zn Julia bekeek van top tot teen ...
Die Addy heeft een doorzettingsvermogen ... maar niet bepaald de slimste, overziet het totaal niet. Astrid heeft al een keer aangegeven dat ze niet tegen Addy ingaat met iets als “hij wil dat”, Astrid overziet het ook niet, gelooft het wel en ziet wel waar het schip strand. Wat intelligentie betreft hebben de Van Wichens het niet getroffen. Stephan Pos heeft hetzelfde niveau en denkt net zo zwart-wit als Addy.
Die Poskids aten de besjes er allemaal uit. Top! Dan mogen ze wat mij betreft eten wat ze willen, als ze het maar delen. Inderdaad hebben de Posjes simpele humor. Heb echt niks met die Van Wichens en Van Kooijs, de Posjes eigenlijk ook niet maar komen wat mij betreft het dichtst bij een gewoon gezin.
Vraag: Heeft iemand Tante Sidonia ontdekt?
dinsdag 21 maart 2017 om 09:33
Eigenlijk vind ik ze allemaal vreselijk. Daar zijn ze vast op geselecteerd.
De Posssssjes voelen zich vooral superieur en die kinderen zijn onopgevoede blagen.
De Van Wichens zijn raaaaar, directeur Addy aan de top en moeke is een volgzaam wezen. De kinderen vind ik wel leuk.
En de Yogi's... van die vader word ik echt agressief gewoon. Linda lijkt me een lief mens.
Heerlijke tv
Tante Sidonia? Verklaar je nader
De Posssssjes voelen zich vooral superieur en die kinderen zijn onopgevoede blagen.
De Van Wichens zijn raaaaar, directeur Addy aan de top en moeke is een volgzaam wezen. De kinderen vind ik wel leuk.
En de Yogi's... van die vader word ik echt agressief gewoon. Linda lijkt me een lief mens.
Heerlijke tv
Tante Sidonia? Verklaar je nader