Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
quote:Eva- schreef op 20 maart 2017 @ 17:21:

[...]

Ik heb geen oraal gedaan nee, hij wel. Dat is zijn keuze. En tja, misschien ligt dat bij elke man anders wat hij wel of niet voelt. Vond het in elk geval wel jammer dat het meteen ophield toen het condoom om ging. En kan het niet helpen dan meteen wat te doem denken dat er wat anders aan ten grondslag ligt.

Seks is voor mij 1 van de belangrijkste dingen en dat moet gewoon echt heel goed zijn.Serieus??? Wauw.....Een slappe dus toen het condoom omging?
Ja, zal wel een psychisch ding zijn.
Alle reacties Link kopieren
Is ook psychisch...meestal dan..er zijn vast lichamelijke oorzaken die n erectie in de weg staan (woordspeling)

Gelukkig ben ik redelijk gezond pff

Hebben de dames soms last van blokkades ??
Bimzarellio...what else
quote:lola712 schreef op 19 maart 2017 @ 22:28:

[...]

Nee ik zie er natuurlijk wel leuk uit maar ik kan last minute van outfit wisselen of als het regent kom ik niet als een bezopen katje aan.

En wat mats zegt herken ik ook wel, ik klap ook snel dicht in het openbaar tussen andere tafeltjes ingefrommeld. Ook als is iedereen waarschijnlijk met zichzelf bezig. En thuis vind ik relaxter dan in het openbaar want dan zit er toch een soort druk op of kan je ook als het klikt niet geheel vrijuit flirten.. Maar ja zoals ik al zei: ieder zijn ding. Ik kijk echt wel uit.

Ik klap niet dicht, ik vind het gewoon irritant als je bepaalde dingen aan het bespreken bent en dan geen privacy hebt.

Niet voor andere oren geschikt zeg maar.
quote:mats schreef op 20 maart 2017 @ 20:42:

[...]

Ik klap niet dicht, ik vind het gewoon irritant als je bepaalde dingen aan het bespreken bent en dan geen privacy hebt.

Niet voor andere oren geschikt zeg maar.Wat voor dingen die zo vreselijk prive zijn vertel je dan wel niet op een eerste date?
quote:greenbean schreef op 20 maart 2017 @ 11:09:

Corona, wat een heftig verhaal. Kan me goed voorstellen dat je zoiets nooit vergeet Goede wake-up call ook voor die meiden die denken dat ze in hun eentje iets zouden kunnen beginnen tegen een (sterkere) man. Bedankt voor het delen!

Eva, ik vind dat echt zo'n gezeur dat mannen met condoom niets zouden voelen. Wel goed dat jullie je laten testen.

Inderdaad zou feedback van de mannen onder ons welkom zijn!

Feedback over thuis afspreken of condoom issues?

Btw, heel bijzonder als iemand eerst lyrisch over je is en vervolgens niet meer reageert... ik kan mij voorstellen dat je van verbazing omvalt.

Regelmatig meegemaakt en het is best een rare gewaarwording.

Of is het de 'discussie' over het contact na een date, het wel of niet fatsoenlijk zijn door eerlijk te zijn of niets meer te laten horen?

Ik denk dat ik hier inmiddels al berucht genoeg ben bij de meesten, verdere uitleg overbodig
quote:Mezcal schreef op 20 maart 2017 @ 20:43:

[...]

Wat voor dingen die zo vreselijk prive zijn vertel je dan wel niet op een eerste date?Oh ik niet, meestal de ander
quote:Eva- schreef op 20 maart 2017 @ 19:08:

Ja, zal wel een psychisch ding zijn.Hmm, ik vind het ergens een afknapper.....Maar bijzonder is het wel. Maar goed, even een testje ertegen aan en dan weten jullie of jullie good to go zijn!
quote:Lovestar schreef op 20 maart 2017 @ 18:43:

[...]

Serieus??? Wauw.....Een slappe dus toen het condoom omging?Misschien zenuwen, te graag willen, alcohol?
@eva: mijn ex had ook de grootste moeite om een erectie te behouden tijdens het omdoen van een condoom. Enige verbetering kwam door het gebruik van wingman condooms, die vliegen er haast omheen. Maar dan nog kwam het regelmatig voor dat er geen bruikbare erectie overbleef. Vooral voor ex heel vervelend en was hierin ook niet gerust te stellen, maar (medische) hulp inschakelen was uit den boze.

Ik ben geen man, dus kan niet oordelen of het onzin is dat een man niks kan voelen door een condoom. Wel is de sensatie anders. Minder wrijving. Volgens mij loopt er op de sekspijler een topic over. Als jij tevreden bent met de huidige gang van zaken, dan is dat prima. Maar het klinkt mij meer alsof er onzekerheid bestaat over de erectie dan het daadwerkelijk minder plezier beleven aan seks. En dat is niet zomaar verholpen met een soa test of een handiger condoom. Time will tell.
Hmm nee, een afknapper vind ik wel wat groots. Misschien is er iets achterliggends. Ik denk psychisch, of prestatiedruk geen idee.

Is pas date twee en hij heeft al zoveel liefs gedaan. Hier op afknappen is mij gelukkig niet gebeurt. Wel vond ik het jammer.
Noor zonder condoom geen problemen dan?
Mijn ervaring met mannen die moeite hebben met condooms, is dat het ook iets is wat vooral in de beginfase speelt als de druk al hoger is. En dan is zo'n condoom, a. nogal een dingetje (want het startsein dat hij moet presteren) en b. bam er zit opeens iets omheen, en een deel van de sensatie is weg.

In een later stadium van de relatie kunnen condooms dan opeens veel minder problematisch zijn.

En wat betreft het naderhand afwijzen, ik heb ook wel eens wel een hele leuke avond gehad met iemand die eindigde in de intentie elkaar vaker te zien. En de volgende dag, dacht ik dan van, nee, dit gaat hem toch niet worden.

Voel mij nog een beetje flauw van een date van gister. Echt hele leuke lieve man. Maar niet mijn type.

Zullen we een kloon-project opzetten om die lieve leuke mannen die net niet leuk genoeg zijn toch aan een vrouw te helpen? Of vinden ze die uiteindelijk toch nog wel?

Of zijn ze waarschijnlijk uiteindelijk helemaal niet leuk en lief, en hebben ze een hele donkere kant die een vrouw het leven zuur zou maken? Ik moet er niet teveel over nadenken.

Altijd weer de schaduwzijde van daten, mensen afwijzen.
@eva: zonder ging van 1/3 instortende erectie naar 1/5.. Dus hielp wel, maar het psychologische stuk bleef meespelen (oh jee, wat als vandaag die 1/5 is want het gaat al 4x op rij goed). Plus ooit heel fout op gereageerd door voorgaande vrouw (boos en beledigd).

In jouw geval zeker te vroeg om je druk over te maken, komt vast wel goed
Condoom neemt de sensatie wel weg, verder geen probleem mee als de nood hoog is, dan kan het mindere gevoel juist even goed zijn

Het klinkt misschien raar maar afhankelijk van hoe de vrouw aanvoelt is er wel tot geen gevoel, ook wat dat betreft: size en skills matters.

Prestatie drang? tuurlijk wil je het die leuke vrouw naar de zin maken, hoe klote is het als je door de druk juist snel komt of helemaal niet meer haha.

Zonder condoom is meer het gevoel dat je 'met' elkaar bent, dat je elkaar echt wil.

Los even van safety first, voor een vrouw is er vast ook verschil merkbaar mét of zonder.
Oeh Eva, ik herken wat je schrijft. Mijn ex dus verloor in het begin telkens zijn erectie bij het omdoen van het condoom. Ik vond dat niet zo erg aangezien ik het idee had dat het wel beter zou worden naarmate we elkaar beter zouden leren kennen, wat ook zo was, maar hij voelde zich er erg rot over. Bovendien kwam hij vaak ook erg snel klaar, wat hij dan ook weer vervelend vond. Ja, het was in het begin best een zenuwachtig gedoe, die hele seks. Maar voor mij maakt een condoom niet zoveel uit, voelt niet per se anders. Natuurlijk is de sensatie wel anders, en zeker die verrotte pauzes tussendoor vind ik erg vervelend.

Overigens heeft date zich vandaag gemeld en hij kwam zelfs met verschillende data waarop we elkaar weer zouden kunnen ontmoeten. We hebben nu as woensdag een date en hij schreef daarover dat hij zich erop verheugt.

Heb ik me dus druk zitten maken om niets en was ik weer eens veel te ongeduldig

Wat betreft dat afgeluisterd worden: ik voel me soms wat bekeken omdat het waarschijnlijk overduidelijk is dat het een internetdate/Tinderdate betreft. Ik weet namelijk van mezelf dat ik me altijd afvraag hoe lang mensen elkaar al kennen en of het misschien een 1e date betreft Meestal kun je dat namelijk heel duidelijk horen en dat vind ik soms genant. Aan de andere kant: wanneer iemand interessant is ben ik helemaal niet meer met mijn omgeving bezig.
Wat leuk dat je weer wat hebt gehoord van je date GB!

Ik heb t btw ook wel eens meegemaakt dat een man geen erectie kon houden. Hij voelde zich zo rot daardoor. Ik denk altijd voor een vrouw is t niet leuk maar voor een man is het 1000 x naarder. Werd uiteindelijk gelukkig allemaal beter.

Bij hem was t echt zenuwen en spanning. Vooral ook omdat hij al een tijd geen sex had gehad.
En ik ben ook totaal niet met mijn omgeving bezig als de date interessant is en goed loopt

Dan staar je alleen maar in elkaars ogen....
Ik als vrouw vind condooms ook kut. Het is als een boterham eten met het boterhamzakje er nog omheen.

En ik vind het gigantisch stinken, door de geur droog ik al spontaan op.
Ik vind condooms ook niks. Maar ja, met mijn huidige leven even niet anders mogelijk. Maar de vrouw speelt daar wel een hele grote rol in. Of ik lang geil blijf en hij in topvorm blijft. Maar dan is een condoom wel even een dingetje. Sorry mss iets te plat hier.

Haha GB. Geweldig om die gigantische uithalen bij je mee te maken. Van alles naar niets en weer terug naar alles
Wees meester en vormgever van jezelf
ik denk dat er weinig mensen in de wereld bestaan die condooms een verrijking vinden voor hun seksleven
Condooms stinken inderdaad! Maar goed...noodzakelijk kwaad.

Ik begin toch enige zenuwkriebels in mijn buik te voelen voor de date morgen (vandaag). Tijd en plaats zijn afgesproken, wat doe ik aan, waar gaan we het over hebben, is hij wel leuk....pffff, hoe druk kan je je maken vooraf
Ik heb ineens zo'n raar gevoel. Zondag eigenlijk al, hij ging ineens weg. En kreeg vijf uur later een berichtje dat hij nog in mijn stad was en zijn vriend niet kon bereiken waar hij heen zou gaan. Opzich apart, wat doe je dan in die vijf uur.

Vandaag op mijn appje van half vier niks meer gehoord, hij zou weer naar die vriend in mijn stad omdat hij daar wat moet ophalen. Tinder geeft aan dat hij daar nu nog is.

Bah, mijn intuïtie laat mij vrijwel nooit in de steek. Het is pas date twee, maar als hij met een ander zo close is als nu met mij. Nee dat vind ik niet tof.

Nu weet ik even niet wat ik er mee kan. Ik ben een confrontatie type. Dus dacht zelf aan te geven dat mijn intuïtie sinds zondag al aangeeft dat er iets is. En of dat klopt.

Wat zouden jullie doen?
quote:Eva- schreef op 21 maart 2017 @ 03:38:

Ik heb ineens zo'n raar gevoel. Zondag eigenlijk al, hij ging ineens weg. En kreeg vijf uur later een berichtje dat hij nog in mijn stad was en zijn vriend niet kon bereiken waar hij heen zou gaan. Opzich apart, wat doe je dan in die vijf uur.

Vandaag op mijn appje van half vier niks meer gehoord, hij zou weer naar die vriend in mijn stad omdat hij daar wat moet ophalen. Tinder geeft aan dat hij daar nu nog is.

Bah, mijn intuïtie laat mij vrijwel nooit in de steek. Het is pas date twee, maar als hij met een ander zo close is als nu met mij. Nee dat vind ik niet tof.

Nu weet ik even niet wat ik er mee kan. Ik ben een confrontatie type. Dus dacht zelf aan te geven dat mijn intuïtie sinds zondag al aangeeft dat er iets is. En of dat klopt.

Wat zouden jullie doen?Volg je hart ? Persoonlijk ermee stoppen !
tja
Eva, die vriend is geen vriend maar een nieuwe date/scharrel. Wat dat betreft is Tinder wel handig, want je kunt aan de km zien of iemand thuis is of niet. Erg rot dat hij 's nachts nog bij die'vriend' was, maar ik denk wel dat je daar je conclusie uit kunt trekken.

Jammer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven