Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
Er mee stoppen kan altijd nog, dat ga ik nu niet doen op basis van mijn eigen aannames. Dus zal het moeten checken of het onderbuikgevoel wat ik heb juist is. Weet alleen even niet hoe dat aan te pakken.
Ja denk ik ook, maar straks heeft Tinder een bug of heeft hij zijn Tinder van zijn telefoon gegooid dan is gps ook weg.

Lastig.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt niet goed Eva. Maar misschien heeft hij tinder gewoon niet meer geopend en blijven de km's daarom daarop staan? Mja, als je er al een slecht gevoel bij hebt zegt dat meestal wel genoeg. Stom..
@eva....lullig ...je onderbuik gevoelens zullen wel kloppen...maar goed ..beter nu dan in n later stadium ...
Bimzarellio...what else
Ik vind het wel vergezocht en ik zou het niet meteen afkappen. Misschien hapert die app wel of heeft hij echt een goede vriend in jouw woonplaats.

Wel denk ik dat je mag vragen hoe het zit met exclusiviteit, zeker als je overweegt om (weliswaar na testen) onbeschermd seks met hem te hebben.
Ja die vriend heeft hij, weet ik zeker.

Nu op de man af gevraagd. Dat ik met een vreemd gevoel zit en wat er precies aan de hand is.

Ben benieuwd naar zijn reactie.

Eigenlijk vind ik het meest vreemde dat hij mijn app van gisteren niet beantwoord. Zo is ons contact namelijk niet geweest. En we appen echt niet veel.
Intuïtie klopt bijna altijd. Ook mannen gehad die zeiden rustig avondje thuis te hebben maar ze waren flink verderop in het land, en dat was toen ze reageerden. Dus die waren ook niet thuis En hier ook vaak zat dat ze berichten op de app negeren en ondertussen een nieuwe profielfoto hebben etc. ik ben mijn vertrouwen ook flink verloren.
ooh Eva ik zou zeggen volg je intuitie, maar ja het is lastig idd!
Niet helemaal tinder maar laatst een sociaal contact opgedaan. Klikte goed vriendschappelijk, meteen afgesproken nog eens vaker te meeten, nummers uitgewisseld etc. Nu al drie weken aan het steggelen over een datum en alles moet van mijn kant komen en zij heeft altijd redenen waarom ze niet kan. Nu dus ook maar de vraag gesteld of ze (het is een dame!) überhaupt nog een keer wilt meeten of niet. Vervolgens kreeg ik ineens een bericht ik vandaag kon maar ik had al andere plannen gemaakt omdat ik dus steeds niks hoorde. Nu hoeft het van haar niet meer, tja wel duidelijk. Eén voorstel als het jou uitkomt en daarna dus meteen afkappen als ik een keer niet kan nadat je zelf weken niet duidelijk bent. Pfff, ben er ook wel klaar mee dat alles vanuit mij moet komen, zowel vriendschappelijk als ook met daten vaak. Ga je weer aan jezelf twijfelen waarom mensen niet veel moeite voor je doen.
Ik heb nu drie matches die niet meer of helemaal nog niet gepraat hebben. Die vrouwen toch ook altijd
Wees meester en vormgever van jezelf
Eva intuïtie klopt niet altijd. Vooral als je al veel hebt meegemaakt. Ik merk het aan mezelf, ik ga er al meteen van uit dat het om een of andere reden toch wel weer misgaat. Ik geniet nog gewoon van het moment.

De afstand in Tinder verandert niet zolang je niet actief bent.
Lola jij hebt veel doorzettingsvermogen. Ik zou dat geen 3 weken laten duren. Als ik iemand uitnodig om samen iets te doen en die antwoord negatief, dan vraag ik om het te laten weten wanneer ze dan wel tijd en zin heeft en daar laat ik het dan bij. Ik ga niemand 2 laat staan 3 keer de kans geven om te weigeren.
quote:Treezebees schreef op 21 maart 2017 @ 10:30:

Eva intuïtie klopt niet altijd. Vooral als je al veel hebt meegemaakt. Ik merk het aan mezelf, ik ga er al meteen van uit dat het om een of andere reden toch wel weer misgaat. Ik geniet nog gewoon van het moment.

De afstand in Tinder verandert niet zolang je niet actief bent.Dit inderdaad. Ga niet al te snel van het slechtste uit. Al is t soms lastig. Ik weet er alles van....
quote:Treezebees schreef op 21 maart 2017 @ 10:33:

Lola jij hebt veel doorzettingsvermogen. Ik zou dat geen 3 weken laten duren. Als ik iemand uitnodig om samen iets te doen en die antwoord negatief, dan vraag ik om het te laten weten wanneer ze dan wel tijd en zin heeft en daar laat ik het dan bij. Ik ga niemand 2 laat staan 3 keer de kans geven om te weigeren.Tja, dat heb ik sowieso wel. Daarmee ben ik ook wel ver gekomen in mijn leven qua studie enzo maar op andere vlakken heb ik altijd het idee dat ik nooit terugkrijg wat ik anderen geef. Ik ben de laatste tijd op zoek naar nieuwe vriendschappelijke contacten en dates en merk nu dat alles vanuit mij moet komen. En sinds ik dit weet ben ik wel veel duidelijker en benoem ik ook eerlijk dat ik het jammer vind dat ik niks hoor of genegeerd wordt. En dan volgen vaak wel excuses maar alsnog willen ze niks, dus je schiet er ook niet veel mee op. Tegenwoordig is het ook: graag of niet.
quote:Robertooooh schreef op 21 maart 2017 @ 10:18:

Ik heb nu drie matches die niet meer of helemaal nog niet gepraat hebben. Die vrouwen toch ook altijd Heb ik ook bij mannen hoor. Snap ik echt niet. Zeg dan gewoon dat je geen interesse hebt of hef de match op.
quote:Jempo schreef op 21 maart 2017 @ 10:42:

[...]

Heb ik ook bij mannen hoor. Snap ik echt niet. Zeg dan gewoon dat je geen interesse hebt of hef de match op.Dan elkaar maar appen. Dan weten we zeker dat we allebei antwoord geven
Wees meester en vormgever van jezelf
quote:lola712 schreef op 21 maart 2017 @ 10:39:

[...]

Tja, dat heb ik sowieso wel. Daarmee ben ik ook wel ver gekomen in mijn leven qua studie enzo maar op andere vlakken heb ik altijd het idee dat ik nooit terugkrijg wat ik anderen geef. Ik ben de laatste tijd op zoek naar nieuwe vriendschappelijke contacten en dates en merk nu dat alles vanuit mij moet komen. En sinds ik dit weet ben ik wel veel duidelijker en benoem ik ook eerlijk dat ik het jammer vind dat ik niks hoor of genegeerd wordt. En dan volgen vaak wel excuses maar alsnog willen ze niks, dus je schiet er ook niet veel mee op. Tegenwoordig is het ook: graag of niet.

Zéér herkenbaar. Precies de worsteling die ik sinds een aantal jaar ook heb. Ik ben daar ook mee vastgelopen in mijn studie, doordat ik docenten etc. dacht de vertrouwen die later toch niet zo eerlijk bleken te zijn.

Heb wel geleerd dat je eigenlijk niemand kan vertrouwen en altijd uit moet gaan van je eigen kracht en zorgen dat je een goed mens bent. Je kunt andermans gedrag nou eenmaal niet veranderen. Karma bestaat niet, dus verwacht nooit dat je iets terugkrijgt voor wat je geeft. En geef ook alleen als je er niet voor terug hoeft.

Dat is wat ik geleerd heb. Ben daardoor wel veranderd, maar mensen zeggen ook dat ik nu veel sterker ben (merk dat zelf nog niet zo). En nu ik de aandacht op mezelf ligt krijg ik ineens veel terug van anderen. Zo gek hoe dat werkt. Alles wat je aandacht geeft groeit zeggen ze weleens, zoiets zal het wel zijn.
Ennnnn ja hoor...bij mij ook weer bingo. Gisterenavond date bevestigd, vanochtend een appje dat we misschien beter andere dag kunnen afspreken in het weekend omdat het anders zo'n gehaast is. Heeft hij een hele week voor nodig gehad om te bedenken. Heb er al geen zin meer in. Even wat drinken is toch geen avondvullend programma? Bleh...ik haat daten
quote:Robertooooh schreef op 21 maart 2017 @ 10:45:

[...]

Dan elkaar maar appen. Dan weten we zeker dat we allebei antwoord geven Nou ik stuur nu gewoon niet meer het eerste berichtje. Als een man interesse heeft dan stuurt hij mij maar een berichtje en anders pech.
quote:Corona74 schreef op 21 maart 2017 @ 10:50:

Ennnnn ja hoor...bij mij ook weer bingo. Gisterenavond date bevestigd, vanochtend een appje dat we misschien beter andere dag kunnen afspreken in het weekend omdat het anders zo'n gehaast is. Heeft hij een hele week voor nodig gehad om te bedenken. Heb er al geen zin meer in. Even wat drinken is toch geen avondvullend programma? Bleh...ik haat daten Huh hoe bedoel je? Misschien komt een andere dag gewoon iets beter uit en heeft hij dan net iets meer tijd voor je. Ik zie het probleem niet hoor...
Eva....raar verhaal. Ik zou alleen niet echt de confrontatie opzoeken, tenzij je echt iets constateert en direct kan benoemen.

Jempo...doe ik eigenlijk ook. Mijn laatste matches hebben allemaal binnen een paar uur de match opgeheven. Als ik als laatste match wil ik nog wel het openingsbericht sturen maar zo niet, inderdaad dikke vette pech
Ik hoop het Trees en Chero. Mijn intuïtie heeft er nog nooit naast gezeten. Dus wat dat betreft heb ik er wel een hard hoofd in. Maar wie weet is er een goede verklaring voor dit.

Ik denk dat het einde oefening is.

Hoop dat hij snel reageert. Het niet weten vind ik vreselijk. Als er duidelijkheid is kan ik daar weer mee dealen.

Concentratie op werk is lastig.
quote:Jempo schreef op 21 maart 2017 @ 10:53:

[...]

Huh hoe bedoel je? Misschien komt een andere dag gewoon iets beter uit en heeft hij dan net iets meer tijd voor je. Ik zie het probleem niet hoor...We hebben vorige week expres voor een door de weekse dag gekozen ivm kind etc. Nu een week later bedenkt hij zich ineens dat hij na het werk nog moet douchen en eten en dat het dan haasten wordt. Op de dag van de date. Terwijl hij gisterenavond nog zegt zo laat kan ik. Sorry maar dat vind ik raar. Zoiets overweeg je toch al bij het plannen van de afspraak? Of ben ik nou gek?
quote:Corona74 schreef op 21 maart 2017 @ 11:05:

[...]

We hebben vorige week expres voor een door de weekse dag gekozen ivm kind etc. Nu een week later bedenkt hij zich ineens dat hij na het werk nog moet douchen en eten en dat het dan haasten wordt. Op de dag van de date. Terwijl hij gisterenavond nog zegt zo laat kan ik. Sorry maar dat vind ik raar. Zoiets overweeg je toch al bij het plannen van de afspraak? Of ben ik nou gek?Klinkt als een excuus om je nog even aan het lijntje te houden. Als die afspraak er van het weekend niet komt voorspel ik niet veel goeds. Maar ik ben inmiddels een expert op smoesjes voor afzeggen van dates... Ik ben 1x per 2 jaar een dag ziek ofzo, sommige mensen zijn elke dag ziek als ik het moet geloven :D
Ik heb dit weekend al afgesproken. Zo vaak ben ik niet vrij in het weekend dus als ik vrij ben plan ik wat in. Dus ja...helaas...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven