Gelogen...
dinsdag 21 maart 2017 om 16:50
Het probleem is niet alleen dat je loog, je hebt wraak genomen voor iets dat je niet aanstond. Je verhaal dat je 'in de war' was, geloof ik niet. Je was kwaad en reageerde dat af op een manier die doet vrezen dat je jezelf niet in de hand hebt. Vandaar dus al die tips over therapie.
Leg je vriendin uit dat je hulp zoekt om beter met je boosheid te leren omgaan. Dan zal ze je beter kunnen begrijpen.
Leg je vriendin uit dat je hulp zoekt om beter met je boosheid te leren omgaan. Dan zal ze je beter kunnen begrijpen.
dinsdag 21 maart 2017 om 16:52
quote:mttfr97 schreef op 21 maart 2017 @ 16:50:
[...]
Nou, als ik dan hier niet wordt gelooft - heeft het voor mij toch weinig zin nog om verder in dit topic te gaan?
Denken jullie echt dat ik nu aan het liegen ben. Ik heb verdomme duidelijk aangegeven dat ik dat heel erg vindt, en dat ik dat op elke mogelijke manier zou willen terugdraaiien. Ik heb verder in mijn relatie nog NOOIT gelogen.
Volgens mij komen we nu wel bij de aard van 't beestje zeg maar.
We trekken inderdaad dingen die je zegt in twijfel, omdat je niet consistent ben in je verhaal en niet overkomt alsof je het echte probleem onder ogen ziet.
[...]
Nou, als ik dan hier niet wordt gelooft - heeft het voor mij toch weinig zin nog om verder in dit topic te gaan?
Denken jullie echt dat ik nu aan het liegen ben. Ik heb verdomme duidelijk aangegeven dat ik dat heel erg vindt, en dat ik dat op elke mogelijke manier zou willen terugdraaiien. Ik heb verder in mijn relatie nog NOOIT gelogen.
Volgens mij komen we nu wel bij de aard van 't beestje zeg maar.
We trekken inderdaad dingen die je zegt in twijfel, omdat je niet consistent ben in je verhaal en niet overkomt alsof je het echte probleem onder ogen ziet.
dinsdag 21 maart 2017 om 16:55
quote:mttfr97 schreef op 21 maart 2017 @ 16:50:
[...]
En je flipt compleet op profielfoto's en op te laat goedemorgen zeggen.
Ik vind dat eng. Heel eng.
[...]
En je flipt compleet op profielfoto's en op te laat goedemorgen zeggen.
Ik vind dat eng. Heel eng.
dinsdag 21 maart 2017 om 16:57
quote:mttfr97 schreef op 21 maart 2017 @ 16:55:
[...]
Ja maar daar waren we al wel achter, toch? Dat ik fucking ongezond bezig ben...
Daarvoor ga ik toch ook in therapie.
Wat jij gaat doen is geen therapie.
Dat is een praatje met de huisarts en met de praktijkondersteuner.
Kan best prettig zijn, maar therapie is het niet.
[...]
Daarvoor ga ik toch ook in therapie.
Wat jij gaat doen is geen therapie.
Dat is een praatje met de huisarts en met de praktijkondersteuner.
Kan best prettig zijn, maar therapie is het niet.
dinsdag 21 maart 2017 om 16:57
quote:mttfr97 schreef op 21 maart 2017 @ 16:55:
[...]
Daarvoor ga ik toch ook in therapie.Ik hoop heel hard dat je hier vanaf komt, want dit kan enorm schadelijk zijn voor een eventuele partner. Ik hoop dat je dat goed beseft. Zelfs een relatie van een paar weken met een type zoals jij kan iemand voor de rest van haar of zijn leven traumatiseren.
[...]
Daarvoor ga ik toch ook in therapie.Ik hoop heel hard dat je hier vanaf komt, want dit kan enorm schadelijk zijn voor een eventuele partner. Ik hoop dat je dat goed beseft. Zelfs een relatie van een paar weken met een type zoals jij kan iemand voor de rest van haar of zijn leven traumatiseren.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 21 maart 2017 om 16:58
Komt een beetje over als een jongeling die ik heb leren kennen. Gast is dwangmatig, vat alles verkeerd op en gaat uit zijn dak voor niks; paranoïde schizofrenie luidde de diagnose. Echt eng, kwam op een punt hem te euthaniseren en uit zijn lijden te verlossen kon niet eens medelijden met hem hebben.
dinsdag 21 maart 2017 om 17:07
quote:doornroosje9 schreef op 21 maart 2017 @ 16:57:
[...]
Ik hoop heel hard dat je hier vanaf komt, want dit kan enorm schadelijk zijn voor een eventuele partner. Ik hoop dat je dat goed beseft. Zelfs een relatie van een paar weken met een type zoals jij kan iemand voor de rest van haar of zijn leven traumatiseren.
Dit.
En dat op zo'n jonge leeftijd, als het toch al op zoek bent wie je bent en hoe je in elkaar steekt, lijkt me dat een relatie met iemand die zo'n probleem heeft zoals jij, best schadelijk kan zijn.
[...]
Ik hoop heel hard dat je hier vanaf komt, want dit kan enorm schadelijk zijn voor een eventuele partner. Ik hoop dat je dat goed beseft. Zelfs een relatie van een paar weken met een type zoals jij kan iemand voor de rest van haar of zijn leven traumatiseren.
Dit.
En dat op zo'n jonge leeftijd, als het toch al op zoek bent wie je bent en hoe je in elkaar steekt, lijkt me dat een relatie met iemand die zo'n probleem heeft zoals jij, best schadelijk kan zijn.
Wat eten we vanavond?
dinsdag 21 maart 2017 om 17:53
quote:mttfr97 schreef op 21 maart 2017 @ 17:39:
[...]
Ik wist nooit zo goed wat het begrip 'narcisme' betekende omtrent relaties.
Maar HOLY SHIT, ja.
Je hebt helemaal gelijk...
What the fuck :S
Ach welnee man, laat je niet meteen op de kast jagen.
Ga nou eerst die gesprekken aan voor je aan een debiele zelfdiagnose gaat doen.
[...]
Ik wist nooit zo goed wat het begrip 'narcisme' betekende omtrent relaties.
Maar HOLY SHIT, ja.
Je hebt helemaal gelijk...
What the fuck :S
Ach welnee man, laat je niet meteen op de kast jagen.
Ga nou eerst die gesprekken aan voor je aan een debiele zelfdiagnose gaat doen.
dinsdag 21 maart 2017 om 18:00
dinsdag 21 maart 2017 om 18:11
dinsdag 21 maart 2017 om 18:42
Je moet misschien genoeg zelfvertrouwen krijgen om dingen voor jezelf te doen.
Niet uit angst om iemand kwijt te raken.
Je misdraagt je uit angst.
Daarna bied je je excuses aan uit angst
Het zou mooi zijn als je gewoon uit liefde naar je vriendin kunt reageren.
'leuk dat je iets met je zusje doet'. Punt.
En ls je iets verkeerd doet je vanuit jezelf, omdat je niet een bepaald persoon wil zijn en dat van jezelf niet accepteert, en in het belang van degene die je hebt gekwetst kunt handelen.
Dat lees ik nergens.
JIJ wil je vriendin niet verliezen. Wat wil zij?
Niet uit angst om iemand kwijt te raken.
Je misdraagt je uit angst.
Daarna bied je je excuses aan uit angst
Het zou mooi zijn als je gewoon uit liefde naar je vriendin kunt reageren.
'leuk dat je iets met je zusje doet'. Punt.
En ls je iets verkeerd doet je vanuit jezelf, omdat je niet een bepaald persoon wil zijn en dat van jezelf niet accepteert, en in het belang van degene die je hebt gekwetst kunt handelen.
Dat lees ik nergens.
JIJ wil je vriendin niet verliezen. Wat wil zij?
dinsdag 21 maart 2017 om 18:50
quote:Pantax schreef op 21 maart 2017 @ 16:39:
Als je nog jong en onnozel bent leef je voor de grootse gebaren. Je móet laten zien dat je aan het veranderen bent, omdat je op ieder moment je groots en meeslepende liefde moet uiten. Maar omdat dat sneu is, vertel je nu dat je even geen contact gaat opnemen omdat je aan het veranderen bent, zo houd je het groots.
Maar on topic: ik zou even stoppen met deze relatie. Flippen om onnozelheden als een profielfoto en goedemorgen zeggen, betekent dat je op dit moment een enge, claimende zuigerd bent. Je bent gelukkig nog jong, dus hopelijk verander je nog wel, maar op dit moment ben je niet zo'n leuk vriendje. Ik zou stoppen met deze relatie voor je je vriendin een complex hebt bezorgd en zelf daadwerkelijk eens langs een psycholoog, dus er niet alleen maar over kletsen. Sterkte.+100
Als je nog jong en onnozel bent leef je voor de grootse gebaren. Je móet laten zien dat je aan het veranderen bent, omdat je op ieder moment je groots en meeslepende liefde moet uiten. Maar omdat dat sneu is, vertel je nu dat je even geen contact gaat opnemen omdat je aan het veranderen bent, zo houd je het groots.
Maar on topic: ik zou even stoppen met deze relatie. Flippen om onnozelheden als een profielfoto en goedemorgen zeggen, betekent dat je op dit moment een enge, claimende zuigerd bent. Je bent gelukkig nog jong, dus hopelijk verander je nog wel, maar op dit moment ben je niet zo'n leuk vriendje. Ik zou stoppen met deze relatie voor je je vriendin een complex hebt bezorgd en zelf daadwerkelijk eens langs een psycholoog, dus er niet alleen maar over kletsen. Sterkte.+100
dinsdag 21 maart 2017 om 19:31
quote:mttfr97 schreef op 21 maart 2017 @ 16:09:
Maar, wat zouden jullie doen rondom het gecreërde probleem van hierboven? Haar daadwerkelijk nu de tijd en ruimte gunnen?
Los gezien van al mijn geclaim en gemekker.
Wat is goed om te doen? Ik wil dit graag fixen, en mijn vriendin heeft me zelf gezegd dat zij dat ook erg graag wil.
Dat is nou juist jouw probleem; dit weer even snel fixen zodat jij je weer goed voelt. Dat doe je ook met je claimende, jaloerse gedrag. Zij moet jou meteen bellen, zodat jij je beter voelt. Laat haar met rust! De ruimte geven = niets fixen maar haar letterlijk die ruimte geven.
Ik denk niet dat dit goed gaat komen. Nu ineens aan jezelf werken, maakt niet dat jij zomaar je gedrag verandert. Dat zie je al aan de manier waarop je hier reageert.
Maar, wat zouden jullie doen rondom het gecreërde probleem van hierboven? Haar daadwerkelijk nu de tijd en ruimte gunnen?
Los gezien van al mijn geclaim en gemekker.
Wat is goed om te doen? Ik wil dit graag fixen, en mijn vriendin heeft me zelf gezegd dat zij dat ook erg graag wil.
Dat is nou juist jouw probleem; dit weer even snel fixen zodat jij je weer goed voelt. Dat doe je ook met je claimende, jaloerse gedrag. Zij moet jou meteen bellen, zodat jij je beter voelt. Laat haar met rust! De ruimte geven = niets fixen maar haar letterlijk die ruimte geven.
Ik denk niet dat dit goed gaat komen. Nu ineens aan jezelf werken, maakt niet dat jij zomaar je gedrag verandert. Dat zie je al aan de manier waarop je hier reageert.
dinsdag 21 maart 2017 om 19:37
Ik vind je heel eng. En ik zou als ik haar moeder was druk op haar zetten je niet terug te nemen. Jij bent zo'n gastje die mensen emotioneel afhankelijk maakt en dat ze straks compleet afhankelijk van jou in huis zit, met drie kinderen en toestemming aan je moet vragen om de deur open te doen of de telefoon op te nemen.