Word ik gestalkt?

dinsdag 27 januari 2009 om 15:58
quote:shining schreef op 27 januari 2009 @ 15:56:
[...]
Uhuh...of die vriend houdt de vriend van Lialak de hand boven het hoofd.
Dat zou ook zomaar kunnen...
Maar aan de andere kant verteld ze dat die relatie is verbroken.
Dus dat zou wel heel ver gaan.
Aan de andere kant het dus ook dát meisjes zijn wat haar string in bed heeft laten liggen en dus boos is op haar omdat zij het verteld heeft?
En zo blijf je bezig
[...]
Uhuh...of die vriend houdt de vriend van Lialak de hand boven het hoofd.
Dat zou ook zomaar kunnen...
Maar aan de andere kant verteld ze dat die relatie is verbroken.
Dus dat zou wel heel ver gaan.
Aan de andere kant het dus ook dát meisjes zijn wat haar string in bed heeft laten liggen en dus boos is op haar omdat zij het verteld heeft?
En zo blijf je bezig

dinsdag 27 januari 2009 om 16:02
Nee, ik weet het!
De vrienden hebben nog steeds contact, maar in het geheim. Vriend van vriend van Lialak heeft hem de hand boven het hoofd gehouden, doen net alsof de vriend van Lilalak heel boos is en alsof de relatie verbroken is. Maar in het geheim zijn ze nog gewoon goede vrienden.
Serieus hoor.
De vrienden hebben nog steeds contact, maar in het geheim. Vriend van vriend van Lialak heeft hem de hand boven het hoofd gehouden, doen net alsof de vriend van Lilalak heel boos is en alsof de relatie verbroken is. Maar in het geheim zijn ze nog gewoon goede vrienden.
Serieus hoor.
dinsdag 27 januari 2009 om 16:04
En toen kwam Brooke en die deed het achter de rug om van TO toch met de vriend van TO en daar werd Ridge weer heel boos om, want dat was zijn onechte zoon uit een eerder slippertje met de huishoudster, die weer de moeder bleek te zijn van TO's buurvrouw, en die deed het weer met de man van Brooke, waar Ridge weer niets van afwist omdat hij het te druk had met het verwekken van nog meer kinderen bij nog meer vrouwen zonder string.
dinsdag 27 januari 2009 om 16:07
quote:Eowynn_ schreef op 27 januari 2009 @ 16:04:
En toen kwam Brooke en die deed het achter de rug om van TO toch met de vriend van TO en daar werd Ridge weer heel boos om, want dat was zijn onechte zoon uit een eerder slippertje met de huishoudster, die weer de moeder bleek te zijn van TO's buurvrouw, en die deed het weer met de man van Brooke, waar Ridge weer niets van afwist omdat hij het te druk had met het verwekken van nog meer kinderen bij nog meer vrouwen zonder string.Hier hebben we dus ook een soort Bold & Beautiful.
En toen kwam Brooke en die deed het achter de rug om van TO toch met de vriend van TO en daar werd Ridge weer heel boos om, want dat was zijn onechte zoon uit een eerder slippertje met de huishoudster, die weer de moeder bleek te zijn van TO's buurvrouw, en die deed het weer met de man van Brooke, waar Ridge weer niets van afwist omdat hij het te druk had met het verwekken van nog meer kinderen bij nog meer vrouwen zonder string.Hier hebben we dus ook een soort Bold & Beautiful.
World of Warcraft: Legion
dinsdag 27 januari 2009 om 16:07
Lialak
Ik zou me er helemaaal niet bij op me gemak voelen, en me wel degelijk gestalkt voelen.
Noteer alles wanneerje haar zag etc, desnoods foto of kenteken op schrijven.
Kan je daar altijd later mee naar de politie.
Zou haar gewoon in de supermakrt (veilige omgeving hoop ik)
Vragen wat ze van je wil
Of zeggen goh ik kom jou wel erg vaak tegen, haar reactie zegt wrsch genoeg
Is er een link tussen de string vrouw en de stalkt vrouw?
sterkte ermee
Ik zou me er helemaaal niet bij op me gemak voelen, en me wel degelijk gestalkt voelen.
Noteer alles wanneerje haar zag etc, desnoods foto of kenteken op schrijven.
Kan je daar altijd later mee naar de politie.
Zou haar gewoon in de supermakrt (veilige omgeving hoop ik)
Vragen wat ze van je wil
Of zeggen goh ik kom jou wel erg vaak tegen, haar reactie zegt wrsch genoeg
Is er een link tussen de string vrouw en de stalkt vrouw?
sterkte ermee

dinsdag 27 januari 2009 om 16:17
quote:Quirijn schreef op 27 januari 2009 @ 16:15:
wacht even hoor.. hoe kan een vriend nou een slippertje maken in jullie bed???? ennuh bah..
Dat heeft die vriend dan ook niet gedaan. Dat is een verzinsel.
Ik denk dat de vriend van TO zelf is vreemdgegaan, maar met een vriend heeft afgesproken dat hij zou zeggen dat hij dat heeft gedaan.
Allemaal zo duidelijk.
wacht even hoor.. hoe kan een vriend nou een slippertje maken in jullie bed???? ennuh bah..
Dat heeft die vriend dan ook niet gedaan. Dat is een verzinsel.
Ik denk dat de vriend van TO zelf is vreemdgegaan, maar met een vriend heeft afgesproken dat hij zou zeggen dat hij dat heeft gedaan.
Allemaal zo duidelijk.
dinsdag 27 januari 2009 om 16:21