Word ik gestalkt?

27-01-2009 13:28 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
sommige theorieën hebben idd een hoog gtst gehalte...

succes met je stalker lialak, ik hoop dat het allemaal mee zal blijken te vallen!
tralala, niet goed gelezen
[quote]lialak76 schreef op 28 januari 2009 @ 20:34:

Blijkbaar is goed lezen voor een aantal erg lastig.

Als je goed had gelezen dan heb je verklaring kunnen lezen destijds, of je het gelooft of niet, dat is aan jou. Verder weet ik wie het meisje is waarmee vreemd gegaan werd, omdat ik ook gezegd heb dat ik haar aan zou spreken.

Wat betreft deze kwestie, nee ik ken haar niet en nee ik weet niet wie het is. Zoals ik al gezegd heb, ik zal een dagboekje bijhouden en als blijkt dat ik hier de komende 4 weken genoeg reden toe zie, voor wat betreft het rond rijden, stoppen voor mijn huis, het tegenkomen etc. dan zal ik melding doen bij de politie.

Ik begrijp dat als ik een reactie op dit forum zet dat ik diverse reacties kan verwachten, en tja niets leukers dan complot theorieen bedenken toch? Verder zal ik het van mijn kant hier bij laten zodat Pien bij deze vast weet; nee mijn computer is niet gecrasht. (er zijn mensen die naast het viva forum ook nog andere dingen te doen hebben )[/quote]

fieuwwww, gelukkig maar...was al bang dat je de hele dag naast je computer lag te wachten tot er weer wat interessants te lezen was op t viva forum :-D
quote:lialak76 schreef op 28 januari 2009 @ 20:34:

Blijkbaar is goed lezen voor een aantal erg lastig.

Als je goed had gelezen dan heb je verklaring kunnen lezen destijds, of je het gelooft of niet, dat is aan jou. Verder weet ik wie het meisje is waarmee vreemd gegaan werd, omdat ik ook gezegd heb dat ik haar aan zou spreken.

Wat betreft deze kwestie, nee ik ken haar niet en nee ik weet niet wie het is. Zoals ik al gezegd heb, ik zal een dagboekje bijhouden en als blijkt dat ik hier de komende 4 weken genoeg reden toe zie, voor wat betreft het rond rijden, stoppen voor mijn huis, het tegenkomen etc. dan zal ik melding doen bij de politie.

Ik begrijp dat als ik een reactie op dit forum zet dat ik diverse reacties kan verwachten, en tja niets leukers dan complot theorieen bedenken toch? Verder zal ik het van mijn kant hier bij laten zodat Pien bij deze vast weet; nee mijn computer is niet gecrasht. (er zijn mensen die naast het viva forum ook nog andere dingen te doen hebben )Opvallend, suggereren dat mensen hier de hele dag op het forum rondhangen en daarop afgeven, maar wel van diezelfde internetverslaafden advies willen hebben.
Ik zou ook niet meer zo heel aardig reageren als ik onnodig achterdochtige insinuaties krijg op het string-verhaal.... Blijkbaar is lezen idd moeilijk. Wees toch eens wat liever voor elkaar, zeg!

Maar nu over de stalkster: ik zou zeker een boekje bijhouden, maar waarom het daar bij houden? Dit is zeer hinderlijk gedrag, mijns inziens. Ik zou haar nu direct al aanspreken en aanvullend haar handel en wandel registreren. En je weet trouwens ook haar naam, waarom bel je haar niet op met de mededeling dat ze je hinderlijk volgt en dat ze er mee moet kappen? Koe bij de horens vatten, nietwaar?
Weet je al hoe het zit met je stalker? Of woont ze gewoon bij je in de straat?
Erik is de Mol en HPL de Lul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven