The walking dead Rise up

maandag 13 februari 2017 om 19:35
Bedankt Liadan en Cherokeerose, voor dit prachtige eerbetoon voor de leukste fanclub met de allerleukste fandames!
Deze handtekening van JDM hebben we te danken aan Cherokeerose
Er staat: To the viva ladies. Wishing you all the best
En hier de prachtige handtekening verkregen door liadan
Dit is hèt topic voor twd fans die samen willen huilen, lachen, griezelen en in spanning zitten.
Hier mag alles besproken worden op twd gebied alleen houd het wel gezellig zo zonder spoilers.
Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
N.B
Voor de Lurkers en Newbies :
De Dutch Walking Dead Begrippenlijst:
Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.
Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent
Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )
Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts
Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten
)
Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden
Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten
Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).
Linkje naar Hot diggity dog
Deze handtekening van JDM hebben we te danken aan Cherokeerose
Er staat: To the viva ladies. Wishing you all the best
En hier de prachtige handtekening verkregen door liadan
Dit is hèt topic voor twd fans die samen willen huilen, lachen, griezelen en in spanning zitten.
Hier mag alles besproken worden op twd gebied alleen houd het wel gezellig zo zonder spoilers.
Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
N.B
Voor de Lurkers en Newbies :
De Dutch Walking Dead Begrippenlijst:
Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.
Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent
Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )
Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts
Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten

Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden
Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten
Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).
Linkje naar Hot diggity dog

woensdag 22 maart 2017 om 14:07
Ik vind Simon in al zijn onuitstaanbaarheid ook geweldig.
Echt zo'n typische bad guy die lekker zit te kloten met mensen. Dan biedt Greg hem whiskey aan en dan zegt hij dat hij liever gin blieft. Dan haalt Greg als een goed onderdaan een fles gin en dan blijkt hij ineens geswitcht naar tequila. En dat haalt kontlikker Greg dan ook subiet in huis. Zeker weten dat Simon volgende keer een of andere vage likeur wil (peach schnapps anyone? )
Echt zo'n typische bad guy die lekker zit te kloten met mensen. Dan biedt Greg hem whiskey aan en dan zegt hij dat hij liever gin blieft. Dan haalt Greg als een goed onderdaan een fles gin en dan blijkt hij ineens geswitcht naar tequila. En dat haalt kontlikker Greg dan ook subiet in huis. Zeker weten dat Simon volgende keer een of andere vage likeur wil (peach schnapps anyone? )

woensdag 22 maart 2017 om 14:18
quote:Starshine-2 schreef op 22 maart 2017 @ 14:07:
Echt zo'n typische bad guy die lekker zit te kloten met mensen. Dan biedt Greg hem whiskey aan en dan zegt hij dat hij liever gin blieft. Dan haalt Greg als een goed onderdaan een fles gin en dan blijkt hij ineens geswitcht naar tequila. En dat haalt kontlikker Greg dan ook subiet in huis. Zeker weten dat Simon volgende keer een of andere vage likeur wil (peach schnapps anyone? )Flashback naar irritante Beth
Echt zo'n typische bad guy die lekker zit te kloten met mensen. Dan biedt Greg hem whiskey aan en dan zegt hij dat hij liever gin blieft. Dan haalt Greg als een goed onderdaan een fles gin en dan blijkt hij ineens geswitcht naar tequila. En dat haalt kontlikker Greg dan ook subiet in huis. Zeker weten dat Simon volgende keer een of andere vage likeur wil (peach schnapps anyone? )Flashback naar irritante Beth

woensdag 22 maart 2017 om 19:23
quote:Liadan schreef op 22 maart 2017 @ 10:44:
Dat van Sonequa Martin-Greens rol in Star Trek was al langere tijd bekend, is ook gedeeld in een oud topic (in het wit ivm mensen die het niet willen weten). Er werd toen gezegd dat het niet betekent dat Sasha eraan zou gaan, maar ik vind het redelijk logisch dat ze dat either way wel zeggen. Ik lees dat Star Trek in mei op tv komt, dus Sonequa zal de opnames nu ook wel naast elkaar hebben gedaan.
Toch denk ik wel dat Sasha's einde er aan zit te komen. Hoe komt ze ooit op aannemelijke wijze weer levend weg uit dat Saviorshol?Als ze daar een vuilnisbak hebben staan, kan ze een Glennetje doen!
Dat van Sonequa Martin-Greens rol in Star Trek was al langere tijd bekend, is ook gedeeld in een oud topic (in het wit ivm mensen die het niet willen weten). Er werd toen gezegd dat het niet betekent dat Sasha eraan zou gaan, maar ik vind het redelijk logisch dat ze dat either way wel zeggen. Ik lees dat Star Trek in mei op tv komt, dus Sonequa zal de opnames nu ook wel naast elkaar hebben gedaan.
Toch denk ik wel dat Sasha's einde er aan zit te komen. Hoe komt ze ooit op aannemelijke wijze weer levend weg uit dat Saviorshol?Als ze daar een vuilnisbak hebben staan, kan ze een Glennetje doen!
verdwaald op het nieuwe forum
woensdag 22 maart 2017 om 19:31
Gisteren gekeken en ook al bijgelezen.
Een baby voor Steven
En ik smolt ook bij dat moment tussen Daryl en Maggie. Arme Daryl! Ik hoop dat de woorden van Maggie er bij hem aankwamen.
Ik was, net als jullie, ook geen moment bang dat ze gesnapt werden in die voorraadkelder.
Ik denk echt niet dat Eugene een plan heeft. Hij is veel te angstig. Door zijn angst pakt hij alles aan om zijn hachje te redden.
Als het weer beter uitkomt om bij TF te zijn, loopt hij weer net zo gemakkelijk over.
Ik denk dat ze volgende week ocean Side laten zien.
Een baby voor Steven
En ik smolt ook bij dat moment tussen Daryl en Maggie. Arme Daryl! Ik hoop dat de woorden van Maggie er bij hem aankwamen.
Ik was, net als jullie, ook geen moment bang dat ze gesnapt werden in die voorraadkelder.
Ik denk echt niet dat Eugene een plan heeft. Hij is veel te angstig. Door zijn angst pakt hij alles aan om zijn hachje te redden.
Als het weer beter uitkomt om bij TF te zijn, loopt hij weer net zo gemakkelijk over.
Ik denk dat ze volgende week ocean Side laten zien.
verdwaald op het nieuwe forum
woensdag 22 maart 2017 om 20:02
quote:Liadan schreef op 22 maart 2017 @ 14:35:
Net even die trailer op FB gekeken.
Gregory... [afbeelding]
Hij is echt gewoon de absolute nummer 1 op mijn hitlist, boven welke Savior dan ook. Zelfs boven die ratfaced bastard die Morgans stok afpakte en Jerry in zijn gezicht sloeg.+1
Net even die trailer op FB gekeken.
Gregory... [afbeelding]
Hij is echt gewoon de absolute nummer 1 op mijn hitlist, boven welke Savior dan ook. Zelfs boven die ratfaced bastard die Morgans stok afpakte en Jerry in zijn gezicht sloeg.+1
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''

woensdag 22 maart 2017 om 20:34
(haar broek zit wel een beetje raar )
Ik denk als ik zo de geheimzinnigheid erbij bedenk dat ze wellicht verliefd zijn geworden ten tijde van Sky. Dat DK het netjes afgerond heeft met Joshua en dat ze toen pas zijn gaan daten. En dat ze dat dus gewoon rustig buiten het zicht van de camera's wilden doen.
Gezien alle haat en kritiek die er kwam op vage roddels (zoals dat ze zowat aan het droogneuken waren in een bar ergens).
Ja hoor, team Nor-iane hier. Luid en duidelijk. Ik geef ze alle voordeel van de twijfel
Ik denk als ik zo de geheimzinnigheid erbij bedenk dat ze wellicht verliefd zijn geworden ten tijde van Sky. Dat DK het netjes afgerond heeft met Joshua en dat ze toen pas zijn gaan daten. En dat ze dat dus gewoon rustig buiten het zicht van de camera's wilden doen.
Gezien alle haat en kritiek die er kwam op vage roddels (zoals dat ze zowat aan het droogneuken waren in een bar ergens).
Ja hoor, team Nor-iane hier. Luid en duidelijk. Ik geef ze alle voordeel van de twijfel

woensdag 22 maart 2017 om 20:40
Reedus, 48, and Kruger, 40, left his home and walked to a bar, where they hung out for almost four hours. They left smiling and holding hands and spoke to random people on the street before the stopped at a corner and made out for half an hour, an eyewitness told E! News exclusively. The two then went to another bar.
een half uur kleffen op straat!! Nou dat moet echte liefde zijn
een half uur kleffen op straat!! Nou dat moet echte liefde zijn
woensdag 22 maart 2017 om 20:43

woensdag 22 maart 2017 om 20:45
quote:Dory_1 schreef op 22 maart 2017 @ 20:41:
Ik vind haar echt een onuitstaanbaar mens in interviews en op IG, maar ze zijn een leuk stel samen om te zien. En ze stralen en dat is t belangrijkste! En eindelijk eens iemand van zijn eigen leeftijd
ik heb geen flauw idee over hoe zij wel of niet is. Op gestylde foto's vind ik haar niet erg veel warmte uitstralen, maar op deze snapshots juist wel.
Ach, Norman vind haar leuk, dus zal het wel goed zijn.
edit: ik vond haar wel leuk in Inglourious Basterds
Ik vind haar echt een onuitstaanbaar mens in interviews en op IG, maar ze zijn een leuk stel samen om te zien. En ze stralen en dat is t belangrijkste! En eindelijk eens iemand van zijn eigen leeftijd
ik heb geen flauw idee over hoe zij wel of niet is. Op gestylde foto's vind ik haar niet erg veel warmte uitstralen, maar op deze snapshots juist wel.
Ach, Norman vind haar leuk, dus zal het wel goed zijn.
edit: ik vond haar wel leuk in Inglourious Basterds