zwanger vanaf 2017 deel 2

12-09-2016 11:36 2994 berichten
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt :high5:
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje NOD Bijzonderheden
lalameme
(23/25)
Eerste 19-12 Ronde 12
ZWANGER!! :yes:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Suus88
(29/31)
Tweede 22 oktober 2017 :heart:
Koekiemonster
(23/26)
Eerste 13 december 2017 :heart:
Worteltaart
(36/36)
Tweede 21 maart 2018 :heart: Jongen!
Bevallen!! :flirting:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Bijzonderheden
Ri88
(29/32)
Tweede :heart: Bevallen op 8 september 2017 van een dochter!
Kashri
(27/33)
Eerste :heart: Bevallen op 31 oktober 2017 van een zoon!
Dookster
(28/31)
Eerste :heart: Bevallen op 8 november 2017 van een dochter!
Kaartje
(25/26)
Eerste :heart: Bevallen op 1 december 2017 van een dochter!
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
zondag (ongeveer) is mijn nod. Ik ben er steeds mee bezig. Bij elk krampje of pijntje denk ik ik wordt ongesteld. Iemand nog tips? Gelukkig wel een werk weekend. Kan ik mijn er iets minder mee bezig houden.
quote:kaartje1 schreef op 22 maart 2017 @ 20:56:

@dookster jij zit toch in Londen? Alles goed?

Ja ik meld me veilig.

Ik was even een paar dagen afwezig, het misselijk zijn en overgeven begint echt z'n tol te eisen. Ben vreselijk moe maar ook met vlagen echt down. Ik had me het zwanger zijn iets rooskleuriger voorgesteld denk ik. Ik zal wel af en toe meelezen maar reageren doe ik weer als ik me wat beter voel.
In the end we only regret the chances we didn't take.
@dookster he wat vervelend. Sterkte ermee! Ik hoop echt dat het snel wat beter gaat.
Sterkte dookster!

Kaartje! Vandaag is je nod, wat spannend. Ben je het weekend nog goed doorgekomen? Laat je het weten als je mee weet! Ik gun het jou zo!

Iemand vroeg wat voor soort huisje we gekocht hebben. Dat is een bestaande bouw, hoekhuis met een fijne tuin erbij. Heerlijk! Ik kan niet wachten, alles is tussendoor een beetje in gang gezet dus we kunnen weer even ademhalen. Ik heb nu dan ook pas echt het baal momentje dat het deze maand weer niet gelukt was. Maar kop op, ik ben niet meer ongesteld dus de volgende ronde kan beginnen. We zien wel hoe het loopt, dat we het even rustig aan moeten doen is een feit.
Wat naar dat je je zo slecht voelt dookster!! Hopelijk is het maar eventjes en knap je snel op! Sterkte!

Kaartje, al ongesteld of nog niet..? Spannend weer!!

Lalameme je huis klinkt heerlijk! Hebben jullie al een idee wanneer de overdracht zou kunnen zijn?
@hier nog niet ongesteld. Ik heb echt geen idee. Ik wacht tot dinsdag met testen denk ik. Dan nog niet ongesteld dinsdag maar een testje doen. Ik vind wachten wel lang duren. haha. Morgen ga ik nog 1x naar mijn oma.

@lalameme je huis klinkt inderdaad heerlijk. Huis met tuin altijd leuk! Moeten jullie nog veel doen? Ik snap best dat je een baal momentje hebt hoor! Ik ben ook heel bang om ongesteld te worden. en testen ook nog even niet. Echt bang voor de teleurstelling. We zullen zien.
Sterkte morgen kaartje
Hoe gaat het nu kaartje, wat onwijs moeilijk om echt afscheid te nemen.. ik herken je gevoel ook. Mijn angst om te testen afgelopen maand. De teleurstelling word groter en het vertrouwen in je lichaam kleiner.. en dat terwijl we eigenlijk nog maar net bezig zijn. Huis is inderdaad heel fijn, alles is net opgeknapt dus we hoeven inprincipe niets te doen! Ook erg fijn

Dat zal einde van de zomer zijn waarschijnlijk Ri. Duurd helaas nog een tijdje. Wel lekker nog even wat sparen enzo. Maar wil er het liefst nu in haha.. Heerlijk wat meer ruimte. Hoe gaat het nu met jou ?
Mijn oma was gisteren nog redelijk stabiel. Had ik niet verwacht. Fijn om nog even te kunnen kletsen. Hier moet ik zometeen toch maar eens testen. Durf echt niet haha. Terwijl duidelijkheid ook fijn is.
Volgens mij ben ik zwanger. 2 lijntjes alleen onderste gedeelte van lijntje is duidelijk en bovenste niet. Kijken of ik zo foto kan uploaden.
Ik geloof er echt niks van haha.
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2r53 ... NoK6KKkJPZ

Wat denken jullie?
Ik zeg zwanger kaartje!! Ik denk dat de test niet helemaal mooi is doorgelopen want ook de teststreep is onder donkerder dan boven maar volgens mij krijg je geen tweede streep als je niet zwanger bent. Dus een voorzichtige gefeliciteerd!
@vlammetje nee ik denk hetzelfde. Haal vanmiddag nog wel even een andere test. Test heb ik netjes 5 minuten plat laten liggen. Dus daar ligt het niet aan.
NOg een andere test gedaan. Mooi plusje! ik wou zo'n zwanger/niet zwanger test kopen. DAn hoef je niet meer te twijfelen over lijntjes e.d. Maar die waren natuurlijk net uitgekocht.
Lijkt me okk zwanger !! Anders net als wat vlammetje zegt zou er geen 2e streep zijn lijkt me ! Ook vanuit hier voorzichtig gefeliciteerd !!
@suus dank je wel. ! en inmiddels nieuwe test gedaan en duidelijk plusje.
Een streep is een streep. Bij mij werd hij pas na 4 dagen zo duidelijk die streep.
Gefeliciteerd dus!
Dank je Kashri.
Wauw gefeliciteerd kaartje, ik ben heel blij voor je !
Jaaa! Gefeliciteerd kaartje!!! Heel gaaf!!
Lalameme dat duurt inderdaad nog even! Maar gelukkig is alle voorpret ook al heel leuk! Nog even sparen en voor je t weet is het al zomer!

Hier gaat het goed! Ik durf het bijna niet te zeggen maar heb geen last meer van kwaaltjes (dit klop ik uiteraard heel hard af!). En ik voel sinds kort de kleine meid iedere dag wel bewegen en kriebelen. Zelfs al een paar dagen dat ik haar ook aan de buitenkant heel zacht voel schoppen tegen mijn hand Heel bijzonder om op deze manier al een beetje contact te krijgen!
Ri
Ja dat is zoiets bijzonders Kashri! Ik blijf het zo speciaal vinden om de kleine te voelen schoppen, bewegen en draaien. En vooral ook héél gezellig zo met z'n 2en. Ik betrap mezelf er ook op dat ik nu tegen haar begin te praten haha.

En ik heb het bij zoontje ook echt letterlijk nooit als vervelend ervaren. Zelfs midden in de nacht of wanneer ik wilde gaan slapen 's avonds. Hoor bij zoveel anderen dat ze dan graag willen dat hij/zij rustig is. Maar ik vind dat echt bijzondere momenten waar ik intens van geniet. Ook wanneer ik later in de zwangerschap een disco in m'n buik had om 3u 's nachts

Je gaat het over een maandje of 2 vast ook fantastisch vinden!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven