Napraattopic Deel 80
donderdag 23 maart 2017 om 23:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 24 maart 2017 om 23:43
vrijdag 24 maart 2017 om 23:47
vrijdag 24 maart 2017 om 23:50
quote:Tigraa schreef op 24 maart 2017 @ 23:47:
Dan moeten ze iets bedenken waarmee je je profiel kunt " opschonen ". Maar bij deze beloof ik plechtig nimmer meer aan een nickchange onderhevig te raken. ( controleer jij even deze zin Nouschi? Hij voelt niet goed..)Je ava houden maakt al veel goed. Ik kijk sowieso altijd naar de ava, zelden naar de nick.
Dan moeten ze iets bedenken waarmee je je profiel kunt " opschonen ". Maar bij deze beloof ik plechtig nimmer meer aan een nickchange onderhevig te raken. ( controleer jij even deze zin Nouschi? Hij voelt niet goed..)Je ava houden maakt al veel goed. Ik kijk sowieso altijd naar de ava, zelden naar de nick.
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 24 maart 2017 om 23:51
vrijdag 24 maart 2017 om 23:52
quote:Tigraa schreef op 24 maart 2017 @ 23:47:
Dan moeten ze iets bedenken waarmee je je profiel kunt " opschonen ". Maar bij deze beloof ik plechtig nimmer meer aan een nickchange onderhevig te raken. nooit weer een nickchange te doen. ( controleer jij even deze zin Nouschi? Hij voelt niet goed..)
Dan moeten ze iets bedenken waarmee je je profiel kunt " opschonen ". Maar bij deze beloof ik plechtig nimmer meer aan een nickchange onderhevig te raken. nooit weer een nickchange te doen. ( controleer jij even deze zin Nouschi? Hij voelt niet goed..)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 24 maart 2017 om 23:55
quote:IrishCassidy schreef op 24 maart 2017 @ 23:52:
Ik gok Hatsetats (ik ben zo slecht met namen) met een focus op het trainen van de achterkant lately???
Helemaal fout waarschijnlijk.
Verder doe ik nooit aan raadspelletjes, je komt er vanzelf wel achter na een tijdje. Toch.Nee joh, die heeft een perma. Dan zou het dom zijn om aan te kondigen dat je een andere nick hebt.
Ik gok Hatsetats (ik ben zo slecht met namen) met een focus op het trainen van de achterkant lately???
Helemaal fout waarschijnlijk.
Verder doe ik nooit aan raadspelletjes, je komt er vanzelf wel achter na een tijdje. Toch.Nee joh, die heeft een perma. Dan zou het dom zijn om aan te kondigen dat je een andere nick hebt.
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 24 maart 2017 om 23:56
Yas.... is het niet. Die zit in Thailand en krijgt dat allemaal niet voor elkaar op de phone.
Star... die neemt niet zo'n ordi ava.
Meds....heeft net een nieuwe
BGB.....is kwijt
FV.... doet niet zo hysterisch met
Solo...doet niet aan die flauwekul
LV....zag ik net nog
Star... die neemt niet zo'n ordi ava.
Meds....heeft net een nieuwe
BGB.....is kwijt
FV.... doet niet zo hysterisch met
Solo...doet niet aan die flauwekul
LV....zag ik net nog
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!