Napraattopic Deel 80

23-03-2017 23:19 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Solivagant schreef op 19 april 2017 @ 18:49:

Ja al die trollen zijn irritant. Maar al dat getrollhint in topics van nieuwelingen onderhand ook. Staf het gewoon of laat het links liggen, klaar. Sommige trolltopics zijn best vermakelijk (oké, de laatste tijd zijn het geen beste trollen), meestal onschuldig en zal er geen forummer door van de leg raken. Ik heb alleen een hekel aan trollen die topics posten met gevoelige onderwerpen.

Sommigen slaan ook nogal door in het trollenjagen vind ik. Die gaan gewoon gezellig mensen van dubbelnicken beschuldigen omdat ze zelf niet goed gelezen hebben. En ja Rusticaa, met dat laatste bedoel ik jou.Zo eens! Je hoeft het Topic niet aan te klikken. Er wordt geen mes op je keel gehouden om te reageren.
quote:Ttass30 schreef op 19 april 2017 @ 21:22:

[...]

Zo eens! Je hoeft het Topic niet aan te klikken. Er wordt geen mes op je keel gehouden om te reageren.Hoe weet jij dat nou?
quote:MoirenPhae schreef op 19 april 2017 @ 21:23:

[...]

Hoe weet jij dat nou?Dat bedoel ik! Nu mag jij het mes weer even dan kan ik typen.
quote:MoirenPhae schreef op 19 april 2017 @ 21:23:

[...]

Hoe weet jij dat nou?Ik heb iig geen mes op mijn keel maar een pistool tegen mijn slaap.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Help!
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:yasmijn schreef op 19 april 2017 @ 18:18:

Heb je weer xo'n Noorse moeilijke eter. Echt, ik word er nu echt flauw van.

Dit forum gaat ten onder aan idioten. Geen normale forummer gaat toch serieus meer in op de trollen?Ik kwam via een vraag die ik voor mezelf had, terecht op het Bokt forum. Daar kan je pas na 25 inhoudelijke reacties een topic openen als ik het goed begrepen heb.
Klik hier om verder te praten in deel 81.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven