Mode & Beauty alle pijlers

Goede zilvershampoo

25-03-2017 21:58 18 berichten
Hallo dames,

Misschien kunnen jullie mij verder helpen.

Ben op zoek naar een goede zilvershampoo waarmee ik mn blonde highlights kan opfrissen/bijhouden..

Heb zelf al redken geprobeerd maar zoek eigenlijk een prijsklasse lager

Alvast bedankt voor t meedenken :-)
Alle reacties Link kopieren
Deze grijze duif gebruikt al jaren de zilvershampoo van het huismerk van het kruidvat, de beste die er is.
leef, geniet en eet!
De kleurshampoo van Kruidvat. Kost maar 1,99 en is echt een toppertje!

Suc6!
quote:vivavo97 schreef op 25 maart 2017 @ 22:06:

Deze grijze duif gebruikt al jaren de zilvershampoo van het huismerk van het kruidvat, de beste die er is.Mag ik vragen waarom je zilvershampoo gebruikt voor je grijze haardos? Ik ben zelf ook al helemaal grijs dus ben er wel benieuwd naar
Ik lees 't al.. dat word een ritje kruidvat morgen :-)

Bedankt..
Kruidvat
quote:vivaratje schreef op 25 maart 2017 @ 22:12:

[...]

Mag ik vragen waarom je zilvershampoo gebruikt voor je grijze haardos? Ik ben zelf ook al helemaal grijs dus ben er wel benieuwd naarGrijs kan gelig worden. Af en toe zilvershampoo maakt het haar helder grijs/wit
De kleur blijft mooier, vervaalt niet. Ik gebruik het 1x per week, niet vaker want anders wordt mijn grijs roze/paars. Dat kan nu wel mode zijn, maar ik draag mijn grijze haren met trots!
leef, geniet en eet!
Fudge, online te koop. Ik gebruik het al eeuwen om m'n blonde lokken koel te houden en het is het beste wat er is!
Fudge ja! Beste zilvershampoo ooit! Kost wel wat meer maar je hebt er maar een drupje van nodig per keer wassen dus je doet er veel langer mee. 1x per week ermee wassen en het blijft mooi! Ik heb er ook al veel geprobeerd maar deze is de beste gebleken
Zoals hierboven: Fudge! Gebruik ik 1x per week en ik krijg daags na het wassen echt áltijd de vraag of ik bij de kapper geweest ben :-)
Mijn favorieten:

Schwarzkopf silver reflex!!

Gebruikte altijd kruidvat eigen merk, maar deze werkt echt nog veel beter! Werd bij mij zelfs aangeraden door de kapper.
quote:just_me8 schreef op 25 maart 2017 @ 22:42:

Schwarzkopf silver reflex!!

Gebruikte altijd kruidvat eigen merk, maar deze werkt echt nog veel beter! Werd bij mij zelfs aangeraden door de kapper.+1
Fudge!

Al was het alleen al om die geur :-)
Fudge! Heb ook schwarzkopf maar Fudge wint!
Ik heb na lezen van allerlei reviews Ivy gekocht, maar daarvan wordt mijn haar niet zilver en gaatwel heel erg pluizen. En dat voor €20,-! Hebben jullie die ervaring ook?
Ik gebruik deze... 5 a 6 euro dus best duur. Ik zal ook es overstappen naar kruitvat huismerk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven