Een derde wondertje!!!

21-10-2008 20:05 1198 berichten
Alle reacties Link kopieren
NickLeeftijdKidsUitg. of NODBijzonderGB3322 boys (4 en 2) 4 juli Floddertje128zoon(4), dochter(2)3 mei, zoon Pepijn Miriam197434dochter(2),zoon(1) 17 novPrinsess33boy(4), girl(2) 10 aug.ADLmamavanM252 jaar en 0 jaarNOD afwachtenStella792302 boys(3 en 1) 4 dec30/6 VK, 21/7 20wk echoCarianne352 boys (4 en 3)]:heart:Hoera333zoon(3), dochter(1) 6 decMebi302 boys (5 en 4)
Floddertje, hoe gaat het met je vader? Ik heb trouwens ook het idee dat dit een topic is waar iedereen zo ongeveer op hetzelfde level functioneert zal ik maar zeggen.

Stella das was relaxed zo op de boot naar texel! En 18 februari NODdas een superdag, mijn verjaardag haha! Dus dat moet goed komen

Mebi, wat balen allemaal zeg, ik herken het wel, je wilt zo graag weer verder en normaal zijn. Helaas roept je lichaam je dan keihard weer terug. Sterkte en ik hoop dat je snel wat opknapt enne mopperen is hier geen punt!

ADL, tis toch je gevoel denk ik. Persoonlijk vind ik het wel praktisch dat de middelste ongeveer twee jaar is zodat zij/hij al wat zelfstandig kan lopen, de trap op, naar de winkel en dergelijke. Maar voor kort op elkaar is ook weer iets voor te zeggen, succes met je voornemen!

Princess, bijna echo, spannend hoor, hoe voel je je erover. Ik krijg uit je verhalen steeds het idee dat je

nog gewoon enorm lekker zwanger bent, succes iig!

Car alvast een fijne verjaardag! Wanneer ben je precies jarig? En wat fijn dat je gewoon blijft meeschrijven!

Hier vandaag een ziek mannetje van de psz gehaald. Hij had buikpijn, heeft overgeven en is ontzetten moe, geen koorts gelukkig. Ik heb trouwens ook weer drie puisten in mijn gezicht, dus wie weet. Ik ben er iig relaxter onder dan vorige week, nog 5 nachtjes en ik weet meer!

liefs hoera
hoi hoi

Helaas echt ongesteld geweest afgelopen week. was even heel druk vandaar mijn afwezigheid.

carianne..hopelijk krijg je groen licht, ik duim voor je.

adl..hier zit tussen de 1ste en de 2de 20 maand mijn 2de is nu bijna 14 maand en we zijn druk bezig voor een derde, ja heel druk maar oo zo leuk. Ik moet er niet aan denken om nog weer in het baby ritme te zitten als ik er al een paar jaar uit ben. Dus gewoon hup hup lekker achter elkaar aan.

Mebi, fijn dat het achteraf is meegevallen. Denk je dat je de klap nog krijgt of ben je nuchter van aard ??

floddertje..wauw ..dat wil ik ook !! Trots zijn op je buik !!!!

Sorry jullie hebben zoveel geschreven ik ben het even weer vergeten...later meer.

fijne avond
Hoera: ik ben a.s. donderdag jarig.. Heb er echt geen zin in

Maar: de internist zegt dat een paar maandjes niet uit moeten maken, dus wat hem betreft zou het moeten kunnen. Het moeten geen jaren gaan worden iig. Ik moet natuurlijk nog wel de zwangerschap en het borstvoeden er vanaf trekken. Nu nog een nieuwe grens trekken maar dan moeten we het er ook echt bij laten. En het gat tussen de jongens en evt de 3e wordt nu wel groter en groter.. Dubbel eigenlijk, waarom kunnen we het nu niet loslaten en zou het straks wel moeten. Anderzijds, ik zou het mezelf niet kunnen vergeven als ik nu toch meer risico's ga lopen.. Lastig hoor!

Nu ja, ik ga er een nachtje over slapen! Liefs, Car.
Carianne.. wat goed dat jullie het nog even verder mogen proberen !! Probeer het wel los te laten dan schijn je makkelijker zwanger te worden !

mijn kereltje is vandaag van de commode af gevallen. Hij gaat elke keer staan en draaien en ik maar met elastieke armen hem verschonen en aan en uit kleden. Nu ging het dus mis. Hij ging zitten maar net met zijn kontje naast de commode en ik had toen alleen nog maar zijn shirtje vast..de rest viel naar beneden zo plat op zijn rug en met zijn hoofd op de grond. Gelukkig wist ik in de schrik en lichte paniek nog te herinneren dat ik hem dan niet mag oppakken..dus daar zat ik huilend...kom maar bij mama lieverd kom maar..en hij lag huilend op de grond..na een poosje begon hij gelukkig toch ook te bewegen en op zijn knietjes te gaan zitten..toen pas durfde ik hem op te pakken en hebben we vervolgens samen nog zitten huilen van schrik. Mijn dochter die ook heel bezorgd steeds zei..arme mama stil maar hoor !! en ze gaf steeds kusjes aan haar broertje en mij...so gute !!
Ahhhhhh Mirjam; wat schrikken !! Wat goed dat je daar aan dacht !! Ik heb ook altijd pijn in mijn hart als ik ze zelf moet laten opstaan. Gelukkig niks aan de hand !!

Lig ziek op bed met Floortje samen. P heeft slaapdienst en Timo en hond zijn uit logeren.

Voelde gister al opkomen. Lag om 21 uur te tukken maar vanacht overgeven, pijn overal, hoesten.

Floortje stortte gister ook in een uur weer helemaal in. Weer 40 graden. Samen de hele dag geslapen op het grote bed. Arm ding. We werden om 18.30 uur weer wakker en toen ik vroeg of ze weer wilde slapen zei ze heel zielig, jaaah. Dus ligt nu in eigen bedje.

K laat het toch even hier bij !!
Car wat fijn dat jullie het nog even mogen proberen! Succes met het kiezen van een nieuwe eindstreep en wie weet is het nu gewoon heeeeel snel raak en vind je borstvoeden heel belangrijk? Misschien kun je die tijd er weer vanaf halen, maar dat kan ik natuurlijk niet voor jullie over oordelen. Sterkte en ik hoop dat je toch weer een beetje zin krijgt in je verjaardag, je mag iig wel een wijntje drinken.

Mirjam wat schrikken zeg! Gelukkig dat hij zelf weer opkrabbelde, ik zou het wel in de gaten houden ivm eventuele hersenschudding. Jelle is ooit van de trap gevallen en we moesten hem toen een aantal keer wakker maken 's nachts, sterkte met je mannetje.

Floddertje het zit ook niet mee bij jullie, beterschap en ik hoop dat Floortje en jij snel opknappen.

Jelle is gelukkig weer opgeknapt, het lijkt erop dat hij iets verkeerds gegeten had. Vandaag nog rustig aan gedaan met hem, gelukkig was ik extra vrij omdat mijn schoonmoeder op vakantie is. Nou ik ga nog ff bankhangen,

gezellige avond voor zolang die nog duurt!
Het manneke heeft niet gek gedaan verder, heeft wel een blauwe streep over zijn ruggengraad lopen en daar is het ook wat gevoelig..ff aankijken dus. Vanochtend viel hij weer met zijn mond op de gron, dikke tand door de lip. Hij heeft nu echt een zoeloe bovenlip...zo zielig..echte pechdagen voor hem. Hij ligt nu lekker te slapen. Dochter gaat zo naar dansles en dan ga ik wel even met hem wandelen ofzo...even tijd voor hem alleen.

hoera..fijn dat Jelle weer is opgeknapt.

Floddertje beterschap daar !!!
even een up...

ik heb gelezen.

Carianne... succes met de beslissing om het nog wel of niet te gaan proberen. Moeilijk hoor! Wel fijn dat het nog kan van je arts.

Miriam... wat schrikken. Ik heb het ook een keer gehad en vond mijzelf toen ook een vreselijke moeder. Maar gelukkig gebeurd er bij iedereen wel eens zo iets soortgelijks. Sterkte met het pechvogeltje.

Ik heb weer een ziek kind. Verschrikkelijk aan de diarree en hele hoge koorts. Zijn papa had het ook al van maandag op dinsdag. Dinsdag moest hij eigenlijk naar school voor zijn deeltijdstudie, maar is niet gegaan. Zich vol gestopt met remmers om toch te kunnen vliegen naar de sneeuw.

Ik sta er dus alleen voor... vannacht 5 keer eruit... killing! En dat na al 2 slechte nachten. Ik ben MOE!

Mijn zus belde net en ik begon gelijk te janken aan de telefoon... aslof het iets helpt...

Ik ga de kids even een kleurplaat geven.

Tot later... als ik puf heb...
Ach GB3 wat een ellende zeg, zieke kindjes is nooit leuk, maar als je er dan ook nog alleen voor staat..sterkte ermee

Mirjam, wat een pechvogeltje inderdaad, sneu hoor.

Bij ons alles gelukkig weer ok. Ik ben nu echt aan het aftellen hoor, nog drie nachtjes en natuurlijk voel ik me weer enorm zwanger haha, ik moet toch echt nog even wachten, ik ga weer aan het werk, tot later!
voor de pechvogeltjes en de zieken!

Hoera, spannend hoor!!
Agh jee, ik sluit me aan bij de zieke gezinnetjes....hier ook een echt ziek en een half ziek. Zelf ook nog rare maag maar niet overgeven meer.

En......bijna geen bloedverlies, heeeeeeeeeeel klein beetje bruin (sorry voor vieze praatje maar ben zooooo blij!!!)

Dat ik nog eens zo blij zou zijn met het einde van bloedverlies??? Nou ja, in ieder geval kunnen we er dus echt binnen kort weer voor gaan, alhoewel ik ineens een onverklarbare angst heb dat het ons niet meer is gegunt, herkenbaar???

Hoera.....wat spannend, hoe lang ga je wachten?? En wat voel je dan allemaal? Je hebt nu toch die nieuwe test dan kun je zien hoever je bent..leef met je mee hoor en gun het je enorm!

Car wat onwijs gaaf dat jullie nog even door mogen. Moet je nu weer een deadline aannemen of mag je het loslaten? Wat wil je zelf?

Flodder sterkte met alle virusjes in huis, ik krijg echt zin om bij jou alle ramen tegen elkaar open tezetten en met chloor door het huis te gaan, als een soort virusbestrijder haha. Die tik heb ik zelf helaas altijd als er griep in huis hangt, dan was ik alles op 90 graden en poets boen en lucht alles. Ja ik weet....voer voor een psyg...

Miriam, zo herkenbaar, ik heb dat gehad van ons bed af (boxspring dus best hoog) met Senna en Djordi glibberde een keertje uit het baby badje....(echt handig spul die vette baby olie voor droog huidje !?!?!?)

Vaak schrikken wij erger dan hun, maar zeker goed dat je zo alert bent. Het rot gevoel verdwijnt wel mettertijd hoor...hahaha.

Nou ben ik nog iets vergeten??

Ik ga morgen weer werken, zie er tegenop vanwege de reacties, maar wil graag dat mijn leventje weer normaal is.

Ik hoorde gister dat mijn ex in augustus zijn derde kindje krijgt en ook al heb ik ex al 15 niet gezien, het deed toch een beetje zeer. Zeker omdat zijn vriendin mij wel eens heeft aangevallen in de kroeg en ik dus hun ook niks gun, zeker geen derde kindje in de maand dat ik ook een babietje had gehad als alles goed was gegaan. Ben ik nu de histerische bitch a la deperate housewife of logische reactie?

Nou ja wou het toch effe kwijt...

Beterschap en knuffel voor de zieken en succes voor de rest!

Liefs!
Mebi die angst herken ik niet, de jaloezie (overigens alleen bij derde kindjes wel) en als het goed is heeft de gyn alles bij jou schoongemaakt, als er iets medisch was dan had je het vast wel gehoord, tis alleen het weer helemaal opnieuw moeten beginnen, alhoewel ik moet zeggen dat ik er nu helemaal zin in heb, zelfs in de eerste weken! En wat fijn dat het bloedverlies over is, dan kun je ook echt verder. Leuke "vriendin van ex" zeg....by the way.

Wat voel ik, een dikke buik zal ik maar zeggen, erg opgeblazen allemaal en ik ben erg moe, lig al drie avonden rond 10 uur in bed. Maar dat kan natuurlijk ook allemaal door de heersende virusjes komen. En ik heb het vroege testen afgezworen, vrijdag word iik meestal ongesteld dus ik mag van mezelf pas zaterdagmorgen testen mocht ik niet ongesteld zijn geworden.

Sterkte met je ziekenboeg!
Haha Mebi; heb ook een raam open staan hoor !! Het is hier echt fris. Weg die bacsillen. Een chloorlucht zou ik nu niet kunnen hebben....

Hoera; spannend !!

GB; vervelend !! Succes !!!!

Floortje over de dag wel weer wat beter. Geen hoge koorts meer. Storte vanavond wel in. Vroeg naar bed en nu al vaak huilend wakker geweest. Net maar wat luuf gesmeerd en ben benieuwd nu. Was vanacht ook vaak wakker.

Zelf overal pijn. Zit mezelf ook erg in de weg. Ben al kapot als ik even beneden ben geweest. Benieuwd naar morgen als ik weer alleen ben met de kids....
Sterkte voor alle zieken onder onder ons!

Even een up... en gelezen, ga nu zelf ook maar even liggen... (de nachten alleen zijn killing... mis manlief op die momenten heel erg)
Nou ik baal verschrikkelijk, heb ik ineens weer veel bloedverlies, gatverdamme, dacht echt dat het nu klaar was....

sorry moest het effe kwijt, ga gauw weer aan het werk......
Car; fijn nieuws!

Mebi, balen meid. Misschien de laatste restjes? Dan wordt het weer helemaal mooi schoon in ieder geval.

Hier ook een ziekenboeg inmiddels. Vreselijke koorts, hoesten, spierpijn e.d. Dus Mebi kom maar met de chloorlaag Het is dan best lastig om de kindjes op te vangen en je geduld te bewaren. Helaas is iedereen om ons heen zo'n beetje ziek en hebben we geen achteropvang.

Weet niet of ik het morgen naar de echo red, maar zal wel moeten.. Langer wachten is geen optie. Lief dat jullie zo meeleven. Ik laat het morgen weten en als ik me beter voel reageer ik op andere berichtjes.

Hoera; Ik duim heeeeeeeeeeel hard voor je!!

Miram; hoe is het met de blauwe streep op je zoontjes rug? wat een lief dochtertje heb je, kreeg er tranen van in mijn ogen

ik duik mijn bedje weer in

liefs
Meiden, mag ik me bij jullie aansluiten? Man en ik willen graag een 3e kindje (paar dagen terug had ik nog een vraag gesteld op jullie topic ). Man en ik hebben de knoop doorgehakt en ik ga allereerst stoppen met de pil. Na deze week neem ik geen nieuwe meer in. Dan kijken we eerst of mijn cyclus terugkomt want die heb ik nog niet (waarschijnlijk door de borstvoeding, maar misschien ook wel door de cerazette?). We vrijen nog even met condoom dan (we maken de condooms op die er nog in huis zijn) en we hopen dat mijn cyclus over een maandje of (? , hopelijk snel) terugkomt. En dan willen we er echt voor gaan.

Info voor de tabel (als ik mee mag doen )...

Ik ben ADL, (bijna) 25 jaar, heb een meisje van bijna 2,5 en een jongen van bijna 5 maanden.

Nog geen NOD en bij bijzonderheden (wacht cyclus af).
Princess heeeeeeel veeeeeel succes voor jou morgen! en jij ook sterkte met de ziekenboeg! Ik kom er nog goed vanaf merk ik (afkloppen!)

ADL van harte welkom en proficiat met jullie besluit!

Hier nog geen tekenen van ongesteld. Ik ben er nu weer minder meer bezig dan vorige week, misschien omdat het niet meer zolang duurt. Fijne avond allemaal!

liefs hoera
Hoi allen,

Vandaag veel verwend, dus voelde me nu wel een beetje jarig

Prinsess, heel veel succes morgen, ben heel benieuwd!

Hoera: spannend hoor!!!

Miriam, nu alles weer een beetje in het gareel?

Ziekenboegers, wederom

Liefs, Car.
He allemaal

Allereerst Car van harte proficiat en een gezellige dag en avond toegewenst!

Hier helaas enorm ongesteld geworden zojuist, dus geen oktoberkindje. Nu gaan we maar voor een november kindje. Wat wel bijzonder is, want als het echt een november kindje zou worden dan is de cirkel rond, omdat ik op 3 november de miskraam kreeg, we zullen wel zien. Ik baal er wel van hoor, maar van de andere kant kan ik op vakantie wel samen met mijn mannetjelief een wijntje drinken, het zal zo wel moeten zijn denk ik.

GB 3 voor het schema mijn NOD is 27 februari, klinkt erg snel vind ik, laat het nu ook maar zo snel gaan....

liefs hoera
Oja Jelle heeft sinds vannacht ook 39 graden koorts, dus ik sluit me aan bij de ziekenboeg

En Car je was gister jarig zie ik nu, dus alsnog proficiat, is het gezellig geweest?
Nog van harte Carianne! Fijn dat je je nog een beetje jarig voelde!

het spijt me voor je hoera, had het zo gehoopt voor jullie...

Je bent gelukkig positief gestemd en leeft alweer naar de volgende NOD toe. Het verhaal van de cirkel klinkt goed, dat moet hem zijn! Voor nu: Lekker aan de wijn maar!

net naar ziekenhuis gesleept met lood in mijn schoenen(lichamelijk en geestelijk) maar ben erg blij gegaan te zijn!

Baby ziet er goed uit en hoef me nergens zorgen over te maken! Jeetje, toch weer onwerkelijk zo'n klein bewegens mensje die dan naar je 'zwaait'.

Mebi; hoe voel je je nu? Geen bloedingen meer?

Nou, ik duik de rest hier achterna (het bed in, dochter is nu ook ziek net als iedereen hier). Wens jullie alvast een goed weekend

liefs
Prinsess, gefeliciteeerd meid! Ik kwam al speciaal voor jou kijken. WIlde je vanmorgen veel plezier wensen maar Internet werkte niet..grrrr!

Nu echt gaan genieten he? Wat is je uitgerekende datum?

EN beterschap daar!

Car hieper de piep HOERAAAAA! Beetje laat, maar van harte!

Heb je een leuke avond gehad??

Hoera wat balen zeg, eerlijk gezegd dacht ik het wel....wat goed ook dat je zelf al weet dat je meestal vrijdag ongi wordt.

EN idd februari is klinkt niet ver weg, dus gaan we daar gewoon voor.EN voor jou en de fam ook beterschap!

Hoe gaat het voor de rest met iedereen?

Hier weer een heel verhaal, werd vannacht wakker met een hele harde buik en krampen. Nu wordt ik niet snel wakker dus dit zei wel iets qua pijn. Dus ik vanmorgen naar de huisarts, aangegeven dat ik zelf dacht dta het aan mijn darmen lag en ik zo en zo wat grieperig ben. Maar zo makkelijk kwam ik niet weg, hij moest inwendig onderzoek doen ivm d curretage. Nu ben ik echt heel preuts en deze arts kende ik niet, echt vre-se-lijk! Hij was heel aardig hoor, maar toch.....ik lig daar!

Gelukkig blijkt er niks ontsoken of geperforeerd ofzo, maar hij zag helaas wel nog stolsels en bloed zitten, dus ik ben er echt nog niet klaar mee. Vind het zo jammer, want ik wil ook zo graag weer verder proberen en mee met jullie voor een november kindje....

Stella en Hoera, jullie waren er toch al sneller klaar mee?

Wat ik nu wel heb is trouwens ook een raadsel, zodra ik voedsel of drinken neem gaan mijn darmen krampen????

Kids zijn gelukkig opgeknapt en oma runt momenteel even mijn huis. Lieve oma, redder in nood hahaha!

Nog leuke plannen voor dit weekend? Als iedereen beter is....

Ik ga met mijn mannetje naar Ajax, hij heeft en seizoenskaart en vrienden gaan niet mee, dus kan ik op hun kaart mee. Lekker samen eruit, tenzij dit rare gedoe nog niet over is morgen, maar dat hoop ik wel.

Djordi kan zonder zijwieltjes fietsen, we zijn zo trots! Hij is niet zo snel met dat soort dingen, maar hij gaat als een trein en nog beter: hij vind het zelf ook leuk! Dus we gaan ook een hoop fietsen denk ik.

Nou allemaal beterschap en/of fijn weekend!

Liefs!
Prinsess: JOEPIE !!!! GEFELICITEERD !!!! Wat heerlijk, roze wolk, kom maar op :-)

Car; nog gefeliciteerd !!

ADL: Welkom !! Gezellie.

Mebi; he wat balen dat je het niet zo kan afsluiten nu. Weer afwachten pfffffffffff. Sterkte meid !! Ik hoop zo dat het snel achter de rug is voor je !!

Leuk zondag Ajax !! Ik zou ook wel weer eens willen. Laatste keer was een jaar of 6 geleden ofzo. Amsterdam tournement. Op 1 of andere manier zit het niet in mijn systeem maar als je het zo zegt denk ik; oja, kan ook wel weer eens.....

Hoera; Jammer meid !! Had het zo gehoopt voor jullie !!

even knippen en plakken hoor:

Vandaag zo aandoenlijk. Timo was bij mijn ouders aan het lunchen. Alle nichtjes en neefjes kwamen (oppasdag) en Timo en ik kwamen langs en hij mocht blijven. Maar mams was de kids naar school an het brengen toen Timo moest poepen. Hij had alleen geen luier aan. Maarja, paps zit met 1 arm in een mitella. Dat ging dus niet zo handig. Timo belde of ik hem wilde komen halen maar P was met de hond weg. 5 Min later belde hij weer met het verhaal dat hij moest poepen maar opa wilde dat hij naar de wc ging en dat wilde hij niet. Ahhhhh. Bedacht ineens dat papa natuurlijk met 1 arm geen luier om kon doen. Dus ik leg dat uit aan Timo maar hij ging wel wachten op oma of P. Schatje. Maar bleek dat hij daarna helemaal aan opa had uitgelegd dat hij nu nog een luier om heeft maar dat hij die straks af doet als hij op school zit en gewoon op de wc gaat poepen daar. Wat een heerlijk joch.

Heb weer even actie op touw gezet. Ik ben naar de ha geweest voor Timo zijn ontlasting. Was het wachten zat en het zat me toch niet lekker dat de kinderarts zich zo afdeed. Verteld dat ik me zorgen maak om de combi met name:

moeheid, bleek zijn, vorm ontlasting, hoeveelheid aandrang, buikklachten en dit met vlagen.

Ook verteld hoe de kinderarts mij terug stuurde. Hij was van mening dat hij niet zo makkelijk kan horen of hij weer vol loopt, dat zal echt met een foto moeten. Als ik twijfel mag dat. Maar ik wil hem niet steeds aan die stralingen bloot stellen dus daar wacht ik even mee. Wel wil ik kijken of zijn darmen genoeg voedingsstoffen opnemen. Hij heeft op mijn vraag eigenlijk voorgeschreven om bloed te prikken. Op eten (gluten enz) en spruw (?). Al is het alleen maar om uit te sluiten voor mezelf.

Maar ondertussen gilde Timo de hele boel bij elkaar omdat de arts naar zijn buik wilde luisteren. No way. Dus bij thuiskomst heb ik toch maar die gedrags mevrouw gemaild dat ik toch wel wat handvatten nodig heb met zijn gedrag. Dus gelijk overal actie op gezet ipv dat getwijfel.

Floortje is naar mijn idee vandaag voor het eerst koortsvrij. Lekker nog dagje binnen gehouden.

Zelf kop vol snot, hoesten en pijn in mijn rug. Kan niet lang zitten. Ondertussen lig ik ook te typen met de laptop op mijn benen. Ziet er vast lekker uit :-). Vooral erg verslaafd denk.
Wat leuk dat Djordi zonder zijwielen kan fietsen trouwens !! Mijlpaal !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven