Confused
dinsdag 28 maart 2017 om 10:49
Ik ben verliefd op een man, voor het eerst sinds jaren. Hij vindt mij ook heel erg leuk, maar twijfelt over zijn gevoel. Hij is door omstandigheden niet toe aan een relatie. We hebben daar open over gepraat en hij gunt mij een man waarbij het direct goed zit. Tot zo ver is het duidelijk.
Nu zegt hij ook dat hij gelukkig met mij zou kunnen zijn en dat als ik per ongeluk zwanger zou raken, hij dan zijn verantwoordelijkheid zou nemen en dan ook een relatie met mij zou willen. We zijn allebei eind 30.
Natuurlijk ga ik geen risico nemen en op die manier een kind op de wereld zetten, ik heb ook geen sterke kinderwens, maar ik vind dit dubbele signalen. Hij zegt aan de ene kant dat hij verwacht gelukkig met me te kunnen zijn en me op alle vlakken een goede match te vinden (zelfs als moeder van zijn kinderen) en aan de andere kant is hij niet klaar voor een relatie en twijfelt hij aan zijn gevoel voor mij. Hij is niet smoorverliefd.
Ik ben confused.
Nu zegt hij ook dat hij gelukkig met mij zou kunnen zijn en dat als ik per ongeluk zwanger zou raken, hij dan zijn verantwoordelijkheid zou nemen en dan ook een relatie met mij zou willen. We zijn allebei eind 30.
Natuurlijk ga ik geen risico nemen en op die manier een kind op de wereld zetten, ik heb ook geen sterke kinderwens, maar ik vind dit dubbele signalen. Hij zegt aan de ene kant dat hij verwacht gelukkig met me te kunnen zijn en me op alle vlakken een goede match te vinden (zelfs als moeder van zijn kinderen) en aan de andere kant is hij niet klaar voor een relatie en twijfelt hij aan zijn gevoel voor mij. Hij is niet smoorverliefd.
Ik ben confused.
dinsdag 28 maart 2017 om 12:12
Ik denk ook niet dat hij zijn verantwoordelijkheid zal nemen. Tenminste niet zoals jij dat graag zou zien. Die mogelijke relatie en zwangerschap houdt hij als een dikke worst voor je neus zodat hij zonder de lasten onveilige seks met je kan hebben. Misschien zijn zijn buisje wel doorgesneden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dinsdag 28 maart 2017 om 12:18
dinsdag 28 maart 2017 om 12:20
Deze man wil geen relatie met je. Hij zegt het heel helder. Geloof hem op zijn woord zou ik zeggen. Maar jij bent verliefd en je wil andere dingen zien.
Jij hebt geen echte kinderwens.
Zorg alsjeblieft voor fatsoenlijke anticonceptie.
Jij hebt geen echte kinderwens.
Zorg alsjeblieft voor fatsoenlijke anticonceptie.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
dinsdag 28 maart 2017 om 12:29
Je zou toch denken dat mensen op een dergelijke leeftijd toch wel beter weten waar Abraham de mosterd haalt. Of je hebt zelf ook een dubbele agenda en denkt door zwanger te worden alsnog een vent die overduidelijk(hoezo confused, hij is glashelder)geen relatie met je wil aan je te binden. En ook dat getuigt dan weer van een ontstellende naïviteit.
dinsdag 28 maart 2017 om 12:32
dinsdag 28 maart 2017 om 12:38
quote:LaFleurNoire schreef op 28 maart 2017 @ 12:29:
Of je hebt zelf ook een dubbele agenda en denkt door zwanger te worden alsnog een vent die overduidelijk(hoezo confused, hij is glashelder)geen relatie met je wil aan je te binden. En ook dat getuigt dan weer van een ontstellende naïviteit.Voor de zoveelste keer: ik wil helemaal geen kinderen, ik heb ook geen kinderen en die komen er ook niet. Ik heb het leuk met hem, ik vind hem leuker dan wijs is, maar dat is mijn probleem. Ik was alleen verbaasd en in de war door zijn uitspraak.
Of je hebt zelf ook een dubbele agenda en denkt door zwanger te worden alsnog een vent die overduidelijk(hoezo confused, hij is glashelder)geen relatie met je wil aan je te binden. En ook dat getuigt dan weer van een ontstellende naïviteit.Voor de zoveelste keer: ik wil helemaal geen kinderen, ik heb ook geen kinderen en die komen er ook niet. Ik heb het leuk met hem, ik vind hem leuker dan wijs is, maar dat is mijn probleem. Ik was alleen verbaasd en in de war door zijn uitspraak.
dinsdag 28 maart 2017 om 12:38
Ik 'denk' dat hij ermee bedoeld dat hij zijn plicht zal nakomen mocht je zwanger zijn. Dat hij er voor je zou zijn. Jullie doen het onveilig.
Hij zit dan wel gevangen maar zal hij er voor over hebben.
Dat zegt hij nu he...
Dus zorg ervoor dat je die man vrijlaat om de keus te maken met een verliefd hart.
Hoe kun je sex hebben met een man die niet verliefd is en jij wel?
Dat vraag ik me af.
Hij zit dan wel gevangen maar zal hij er voor over hebben.
Dat zegt hij nu he...
Dus zorg ervoor dat je die man vrijlaat om de keus te maken met een verliefd hart.
Hoe kun je sex hebben met een man die niet verliefd is en jij wel?
Dat vraag ik me af.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
dinsdag 28 maart 2017 om 12:42
dinsdag 28 maart 2017 om 12:47
quote:Tiswa schreef op 28 maart 2017 @ 12:44:
Dus je weet niet eens of hij kinderen heeft, maar je weet wel zeker dat hij niet rond neukt? Je wil geen kinderen, maar hebt wel onbeschermde seks. Ik geloof inderdaad dat je nogal confused bent.Periodieke onthouding: http://www.nvsh.nl/anticonceptie/onthouding.htm. Betrouwbaarheid van 94-99%.
Hij heeft geen kinderen, dat weet ik. Ook dat hij niet rond neukt.
Dus je weet niet eens of hij kinderen heeft, maar je weet wel zeker dat hij niet rond neukt? Je wil geen kinderen, maar hebt wel onbeschermde seks. Ik geloof inderdaad dat je nogal confused bent.Periodieke onthouding: http://www.nvsh.nl/anticonceptie/onthouding.htm. Betrouwbaarheid van 94-99%.
Hij heeft geen kinderen, dat weet ik. Ook dat hij niet rond neukt.
dinsdag 28 maart 2017 om 13:16
dinsdag 28 maart 2017 om 13:47
quote:dudido schreef op 28 maart 2017 @ 11:37:
[...]
Misschien lijkt het zo, maar hij is geen flierefluitende womanizer die alles date wat los en vast zit. Hij date verder niet en heeft ook geen verleden van veel daten.Jullie waren en zijn 24/7 bij elkaar?
[...]
Misschien lijkt het zo, maar hij is geen flierefluitende womanizer die alles date wat los en vast zit. Hij date verder niet en heeft ook geen verleden van veel daten.Jullie waren en zijn 24/7 bij elkaar?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 28 maart 2017 om 15:15
dinsdag 28 maart 2017 om 15:30
Ik ben ook confused: in je topic van een week geleden, onder je andere nick, gaf je aan dat je een relatie had.
Maar dat was kennelijk niet zo?
Ik denk dat je het vooral niet lastiger moet maken dan goed voor je is:
1. Hij zegt eerlijk niet toe te zijn aan een relatie en niet zeker van zijn gevoelens voor jou te zijn. Helder toch?
2. Hij geniet ervan dat jij nog steeds seks met hem wil hebben, het is voor hem makkelijk, en dan ook nog (ongelofelijk dom) condoomloos. Ik vind het niet vreemd om dan maar te zeggen dat hij 'echt wel z'n verantwoordelijkheid neemt als jij zwanger zou raken'. Het zijn maar woorden, geen daden...
Niet leuk maar zet je roze bril af en trek je conclusie. Dit gaat 'm niet worden.
Maar dat was kennelijk niet zo?
Ik denk dat je het vooral niet lastiger moet maken dan goed voor je is:
1. Hij zegt eerlijk niet toe te zijn aan een relatie en niet zeker van zijn gevoelens voor jou te zijn. Helder toch?
2. Hij geniet ervan dat jij nog steeds seks met hem wil hebben, het is voor hem makkelijk, en dan ook nog (ongelofelijk dom) condoomloos. Ik vind het niet vreemd om dan maar te zeggen dat hij 'echt wel z'n verantwoordelijkheid neemt als jij zwanger zou raken'. Het zijn maar woorden, geen daden...
Niet leuk maar zet je roze bril af en trek je conclusie. Dit gaat 'm niet worden.