Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
quote:greenbean schreef op 28 maart 2017 @ 16:03:

nou, net wat verontrustend nieuws gehad op mijn werk, over reorganisaties en banen die niet zeker zijn..

Nu interesseert mijn date me even niets meer ik zit in exact hetzelfde schuitje en mijn baan is echt te gek! Zoveel plezier en passie voor wat ik doe. Vrees hem enorm heb namelijk geen vast contract. In april meer duidelijkheid. Bij jou dan?
Daar moet je dan bij toeval tegenaan lopen. Het stomme is dat ik in oktober gesolliciteerd heb bij een ander bedrijf en ook aangenomen ben, maar dat ik toen besloten heb hier te blijven, vanwege de arbeidsvoorwaarden. Ik hoop maar dat ik daar geen spijt van ga krijgen.

Goed dat je de date gecanceld hebt. Een reactie is toch wel het minste wat je kan verwachten.

Ik moet trouwens ook mijn zomerbanden nog ophalen bij mijn ex, zit me af te vragen wat het juiste moment daarvoor is. En vooral: hoe ik het ga brengen. Ook flauw van hem dat hij ze niet even uit zichzelf langs is komen brengen trouwens, hij weet best dat ik ze nodig heb. En nu moet ik hem dus mailen ipv andersom, heb daar echt weinig zin in.
quote:Eva- schreef op 28 maart 2017 @ 16:39:

[...]

ik zit in exact hetzelfde schuitje en mijn baan is echt te gek! Zoveel plezier en passie voor wat ik doe. Vrees hem enorm heb namelijk geen vast contract. In april meer duidelijkheid. Bij jou dan?Ow wat naar Eva Ik had al een hele tijd twijfels of ik zelf wel wilde blijven, maar had juist besloten dat ik ervoor wilde gaan. En nu gebeurt er dit... Ik krijg pas in oktober duidelijkheid. Hopelijk pakt het voor jou goed uit!
Alle reacties Link kopieren
Greenbean er is geen juiste moment, maar ik denk hoe sneller hoe beter. Ik zit al 2 weken met die spullen in mijn auto en wou er gewoon vanaf. Het is voor mij het laatste beetje die nog van hem is. Gister avond heb ik hem gewoon een berichtje gestuurd dat ik het straks brengt. Ik weet dat hij zo gaat sporten dus het wordt ook niet echt lang, maar ik weet ook niet of het normaal is om het gewoon te geven en dan meteen weer te gaan. Aan de ene kant wil ik hem wel zien en weten hoe het gaat, maar ik weet ook dat dat voor mij moeilijk gaat zijn.

En ergens heel diep binnen, heel stiekem hoop ik dat hij mij gewoon vastpakt en dat alles weer goed komt (ik meen mijn perfecte haar van vandaag kan toch niet voor niks zo goed zitten?). Maar ik weet ook dat het niet gaat gebeuren.
Ow ik droomde daar ook over, dat ik een mailtje van hem kreeg waarin hij zei dat hij graag met me wilde praten. Eigenlijk sloeg het helemaal nergens op, want ik geloof niet dat ik terug wou willen naar deze relatie, ook niet als hij beterschap zou beloven of ineens wel into me zou zijn. Maar weet verder ook niet hoe het weer gaat zijn als we elkaar weer zien. Ben vooral erg bang dat hij overdreven afstandelijk gaat doen, omdat hij in de waan is dat ik hem graag terug zou willen. Terwijl het met mij eigenlijk best goed gaat.

Ik hoef hem eigenlijk ook helemaal niet meer te zien, maar dat gaat lastig worden als ik die banden terug wil. Wilde wel voorstellen om ze bij de deur neer te zitten zodat hij niet thuis hoeft te blijven en ik die dingen in alle rust op kan komen halen.
Jammer cherry...je kon er op wachten ...toch ?
Bimzarellio...what else
Vind t niet echt jammer hoor. Heb er al weer eentje voor morgen gepland waarschijnlijk

Ik vind als iemand je mee vraagt op een date, diegene wel wat spraakzamer mag zijn ipv 1 appje te sturen met smileys met hartjes en niet te reageren op mijn vragen. Dan ben ik ook rigoureus
Goed om jullie verhalen te lezen mensen. Ik schrijf ff weinig want weinig positiefs te melden
quote:Corona74 schreef op 28 maart 2017 @ 14:48:

Ben een paar dagen under the radar geweest...zwaar feestje gehad van het weekend maar ben weer bij!

Nog even wat toelichting over het krijgen van weinig matches en huidskleur.

Als ik mensen irl ontmoet gaat het er niet over. Je hebt elkaar al gezien, weet hoe iemand praat etc etc. Online is dat toch heel anders. Op Tinder wordt je binnen 1 seconde weggeswiped, doe ik ook.

Ik merkte het vooral op sites zoals RP en Lexa. Kreeg vaak van donkere heren berichtjes, alsof het vanzelfsprekend is dat je die leuk moet vinden. Of de kleur was een gespreksonderwerp. Zoals een man ooit schreef, mijn vrouw gunt het mij om een keer een negerin te doen, mijn nummer is xxxxx.

Ik kom zelf uit een gemengd huwelijk en vind kleur geen issue. Ik val alleen op bepaalde types net als iedereen. En afgezien dat blond haar en blauwe ogen mijn favo zijn, vind ik van alles mooi. Maar ik ga het toch niet benoemen als ik je een bericht stuur? Van goh, mooi lelieblank kleurtje heb je? Je kan zeker goed kaas maken?

De mannen waarmee het wel tot daten komt hebben het er niet over net zomin als ik. Je vind elkaar gewoon aantrekkelijk, punt.

Misschien zeg ik het een beetje warrig, maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.Ik begrijp je heel goed

quote:Corona74 schreef op 28 maart 2017 @ 14:51:

Oh vergeet het bijna te vertellen. Mijn date die vorige week niet doorging, is vanavond. Ben niet heel enthousiast, maar het is mooi weer en heb wel zin in een terrasje.

Jaaaaa

Have fun!
quote:CherokeeRose1977 schreef op 28 maart 2017 @ 16:31:

Ohh ok. En zijn er in het land waar je woont genoeg andere banen in jouw vakgebied?

En even on topic. Date van vanavond gaat definitief niet door. Ik hoorde niks meer terwijl hij wist welke trein ik wou nemen. En hij mijn bericht ook had gelezen. Dus match opgeheven en geblokt op de app.

Hij zag er op de foto's wel erg leuk uit maar zijn engels was bar slecht. Had ik sowieso geen normaal gesprek mee kunnen voeren

Cher

Het verbaasd mij dat je die slecht-Nederlands sprekende mannen aantrekt. Denk uiterlijke voorkeur?
@zowiezo jammer maar troost jezelf..t wordt lekker weer...de lente komt eraan en er zijn meer jongens dan kerktorens!
Bimzarellio...what else
quote:greenbean schreef op 28 maart 2017 @ 16:40:

Daar moet je dan bij toeval tegenaan lopen. Het stomme is dat ik in oktober gesolliciteerd heb bij een ander bedrijf en ook aangenomen ben, maar dat ik toen besloten heb hier te blijven, vanwege de arbeidsvoorwaarden. Ik hoop maar dat ik daar geen spijt van ga krijgen.

Goed dat je de date gecanceld hebt. Een reactie is toch wel het minste wat je kan verwachten.

Ik moet trouwens ook mijn zomerbanden nog ophalen bij mijn ex, zit me af te vragen wat het juiste moment daarvoor is. En vooral: hoe ik het ga brengen. Ook flauw van hem dat hij ze niet even uit zichzelf langs is komen brengen trouwens, hij weet best dat ik ze nodig heb. En nu moet ik hem dus mailen ipv andersom, heb daar echt weinig zin in.

Wat spannend voor jou en Eva Ik hoop dat er geen slecht nieuws voor jullie komt!!!

Misschien is ie het vergeten? Kan je trouwens stom vinden, maar wat doe je eraan. Niet bot bedoeld, maar laat die negatieve gevoelens voor wat het is. Veranderd niet aan de zaak.
quote:Lovestar schreef op 28 maart 2017 @ 17:58:

[...]

Cher

Het verbaasd mij dat je die slecht-Nederlands sprekende mannen aantrekt. Denk uiterlijke voorkeur?

Ja ik geef het toe. Ik heb een behoorlijke voorkeur voor zuideuropeanen

Al heb ik nu ook een leuk gesprek met een Nederlander op Tinder

Nee,ik houd van mannen met donker haar, een baard en liefst ook tattoos. En als je swypt in oa Amsterdam, dan kom je veel toeristen en expats tegen.
Gaat opeens goed! Morgen een date met een Portugees. Later deze week met een Nederlander en ik krijg net een appje van mijn date van de laatste 2 keer
Mats, eerlijk gezegd kan ik me wel vinden in hoe ver je nadenkt. Uiteindelijk zijn het wel realistisch dingen die eventueel in de toekomst een probleem kunnen vormen. Maar ik ben het ook eens met de rest hier, geniet ervan het klinkt namelijk erg goed. Uiteindelijk weet je ook niet hoe de dingen lopen; wie weet is het morgen voorbij, wie weet zijn jullie of 10 jaar nog samen! Je weet het niet. Wat betreft je tweede lijntje kan ik me aansluiten bij missmadam, zolang er niks fysieks is gebeurt of exclusiviteit is besproken vind ik het niet respectloos. Uiteindelijk ben je nog singel en zolang je eerlijk bent over je gevoel naar jezelf en de vrouwen zie ik geen probleem.

Geniet ervan! Geen problemen zoeken waar ze niet zijn
Miss, Noor, Lovestar, Rof:

Helemaal mee eens, we zijn nog helemaal niets van elkaar, geen exclusiviteit, wel fysiek geweest.

Ik wil het ook luchtig houden en kijken hoe het loopt, het andere lijntje leek heel leuk te gaan worden, ze was ook bezig om op meerdere manier een afspraakje te regelen voor het weekend ( oppas kinderen ), maar vanmorgen liet ze weten er niet klaar voor te zijn.

Ofwel een verkapt 'not that into me'... .

Met eerste date staat voor het weekend een date gepland, ik kon haar openheid wel waarderen dat ze gebonden is aan een woonplaats.

Ergens lag de druk er al op dat het uiteindelijk óf die kant op gaan word, óf het heeft geen zin.

Voor mij hangt er na heel veel moeite dan wel weer een hoop vanaf en kan ik het jammer vinden dat het bij voorbaat al beslist is ergens.

Wat heeft het voor zin om dan met elkaar aan te klooien terwijl het eigenlijk al duidelijk is?

Dat zit niet in mij, ik word er zelf niet gelukkig van en gun haar dan ook het beste, zij heeft een houdbaarheidsdatum voor het krijgen van kinderen namelijk.
GB, Eva,

Niet prettig als dat boven je hoofd hangt en ik kan mij voorstellen dat er dan belangrijkere zaken zijn.

Sterkte dames, laten we hopen dat het loos alarm is!

GB, het word beter weer dus je hebt je zomerbanden nodig, laten die nou nét nog bij hem liggen.

Oppakken, inladen en wegwezen zonder teveel in gesprek te zijn, daarmee laat je hem zien dat je sterk bent en denkt hij nog wel een keer na wat hij heeft laten lopen.

Hetzelfde geld voor Femme,

Hoe is het verlopen?
Hmm mats ik begrijp jou volkomen, maar je kan de toekomst niet voorspellen toch? Stel er groeit iets heel moois tussen jullie en het is het helemaal.. Dan kan zij misschien ook bereid zijn jou tegenmoet te komen ergens? Maar begrijp ook dat het geen fijn gevoel is dat het al "vast" staat, vooral als jij niet echt staat te springen om jou hele leven om te gooien om haar kant op te gaan. Veel om over na te denken, heb je dit ook met haar besproken jou twijfels?
Toen zij mij er om vroeg, en de reden waarom aan heeft gegeven, heb ik verteld dat ik alles met pijn en moeite weer opgebouwd heb.

Sinds 3 maanden ook weer aan het werk maar dan de totaal andere kant van het land op, de reistijd word meer dan 2 uur en daar zit ik niet op te wachten.

Ik zit nu op jaarbasis 60K kilometer in de auto en voel er weinig voor dat het er meer gaan worden.

Ik voel er weinig voor om alles op te moeten geven, voor mijn gevoel moet ik dan alle concessies doen.

Dit weekend gaan we een hapje eten en vast nog meer , zij is leuk maar het zorgt er wel voor dat ik geremd ben.

Ik heb het net onder de knie om mijn enthousiasme in toom te houden.

Voor haar is het zeker de komende 10 jaar geen optie om te verkassen uit haar woonplaats, dat moet ik respecteren maar de beslissing is dus al op voorhand gemaakt, ondanks de toekomst niet te voorspellen is.

Gek genoeg heeft het mij de hele dag aangegrepen dat de andere lijn het contact heeft gestopt, haar had ik nog niet eens ontmoet dus snap niet waarom het me zo aangrijpt in gedachten.

Het laatste wat ik wil is date 'gebruiken' voor de aandacht, ik vind het haar oprecht leuk hoor maar des te pijnlijker is het als het dieper gaat en we besluiten dat het geen zin heeft vanwege de afstand en beperkingen.
quote:Lovestar schreef op 28 maart 2017 @ 18:03:

[...]

Wat spannend voor jou en Eva Ik hoop dat er geen slecht nieuws voor jullie komt!!!

Misschien is ie het vergeten? Kan je trouwens stom vinden, maar wat doe je eraan. Niet bot bedoeld, maar laat die negatieve gevoelens voor wat het is. Veranderd niet aan de zaak.

Ja je hebt helemaal gelijk. Helaas merk ik dat ik hier toch een beetje door uit mijn doen ben, en dat terwijl het zo goed ging de laatste tijd. Raar.

Inmiddels hebben we contact gehad over hoe en waar ik de banden op kan komen halen. Ik stuurde hem om 17 uur een appje en keek daarna de hele avond niet meer op mijn telefoon omdat ik met een vriend onderweg was en ik ook niet zo snel een reactie terug verwachtte. Maar toen ik net keek zag ik dat hij me direct geantwoord had. Voelt wel goed, dat ik daar niet de hele avond op heb zitten wachten of ondertussen 100 keer mijn telefoon heb gecheckt. Heb hem net dus pas geantwoord en hoop dat dat op hem overkomt alsof ik niet wanhopig op zijn appje heb zitten wachten, wat dus ook zeker niet het geval was.

En nu reageert hij dus niet meer zo snel.

Wil sowieso een beetje af van dat appen tenzij het hoognodig is of voor mijn werk. Merk dat het niet zoveel goede dingen doet met mijn humeur namelijk. En ook dat ik soms de hele dag op mijn telefoon zit te kijken. Niet prettig.
Mats, ik snap wel dat je zoiets afkapt. Zeker als je al wat ouder bent wil je je tijd niet meer "verdoen" met dates die geen toekomst hebben. Of klinkt dat heel hard? En heb je nu toch weer een date met haar?
Kan het mij voorstellen, vooral als het verder gaat dan gewoon 'leuk' daten. En er een kans is op flink hartenzeer.

Zoenen ging inderdaad vanzelf. Wel met een andere, ditmaal eerste date. Zag hem in de kaffiezaak, en dacht 'jeeh'. Zat naast hem en wilde hem al graag aanraken en zoenen. Dat mag volgende week dan allemaal.

Wel een berg hormonen die vrij komen zeg. Die hadden zich goed verstopt. Doet ook goed om dat weer te voelen, ook al was het heerlijk rustig zonder al die gekke hormonen.

Zit deze week in een andere deel van de randstad voor mijn werk. En dat biedt ook weer leuke perspectieven. Allemaal mannen die ik normaal gesproken niet te zien krijg, en zo ver weg zijn de randsteden toch niet van elkaar?

Vind het sowieso wel tof, datingpool heeft zich flink uitgebreid in de afgelopen jaren, dus is er is nu nog heel veel leuks te zien.
Mijn date....was een aardige vent...maar totaaaaaal niet mijn type. Heb er nog nog doorheen proberen te kijken maar hij had een rare tik die me enorm stoort. Hij had ook duidelijk mijn profiel niet gelezen, waar ik toch specifieke dingen aangeef. Natuurlijk is hij dolenthousiast en reageert as we speak hoe leuk hij het vond. Nu nog het afwimpelen. Jammer weer...
NATUURLIJK is HIJ dolenthousiast????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven