Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
Je hebt juist gehandeld Corona, deed iedereen dat maar.

GB morgen zal het alweer een stuk beter gaan
Corona, ik vraag me toch weleens af hoe dat werkt met die klik, dat de een die wel voelt en de ander niet? Wel goed hoe je gehandeld hebt, heel netjes!

Trees hoe is het met jou en je date? Alles nog steeds leuk?

Hier is het rustig, heb met filmmaker nog geen concrete tijd en dag afgesproken voor de wandeling en vraag me opnieuw af of ik ooit nog iets van hem hoor. Zelf contact opnemen ga ik in ieder geval niet doen, maar hoor ik vandaag niets dan activeer ik mijn Tinderaccount weer.
Corona ik heb alleen vrouwen gedate voor het avontuur. Ik val niet op vrouwen.

Was heel leuk en leerzaam!

Date nu alleen nog maar mannen.
Alle reacties Link kopieren
Greenbean, ik denk dat signalen gemist worden, als iemand te graag wil en dus vooral met eigen gevoelens bezig is ipv er open en zonder verwachtingen in staan. Heb dat bij mezelf ook gemerkt, achteraf gezien.

Eva jij avonturierster! Kan me heel goed voorstellen dat het leerzaam is!
Hier alles nog steeds erg leuk,...

Door mijn ervaringen zit ik wel bijna te wachten op het moment dat het (weer) verkeerd gaat
Niet doen Trees...ga nou eens uit van t positieve (straal je ook uit dan wellicht)
Bimzarellio...what else
Dubbel
Ik probeer jullie nog wat te leren kennen.

Even ingaan op dat van de klik, ben ik het eens met corona. Iemand is dan met zijn eigen gevoelens én verwachtingen bezig.

Hoopt dan op een relatie.

Ik had inmiddels ook wel in een of twee relaties kunnen zitten, maar voelde heel duidelijk dat die man(nen) op zoek waren naar een vriendin en ik was wel een aardig exemplaar. Weer iemand om het plaatje compleet te maken. Zo'n relatie wil ik niet. Zulke dingen kunnen altijd meespelen aan de andere kant, ik houd het altijd in de gaten bij mezelf (als ik zelf te veel hoop en verwacht)

Ik had vanochtend een helder moment bij het wakker worden, twee leuke dates gehad en ook allerlei plannen besproken, maar niks concreets vastgelegd. Mijn insteek voor tinder was dit keer wat spanning en gezelschap in mijn leven, maar merkte dat ik baalde dat hij me niet vroeg voor de derde date. Alles liep dus scheef, zat hem op te hemelen en mijn heldere gedachte was 'ik wil niet dat hij achter me aanloopt, me versiert en gek op me is.' Het is goed zo en weet ook niet hoe en wat dit voor zweverig gedoe is, maar ik heb eigenlijk niet meer aan hem gedacht vandaag.

Vandaag een leuk gesprek gevoerd met een nieuwe match, kwam na een tijd de woonsituatie ter sprake. Hij woont bij zijn ouders en is op zoek naar zijn eerste huis.

Huren is zonde van zijn geld, dit zo ver van mijn beleving af; ik heb maar eerlijk gezegd dat ik er door afgeknapt ben. Ik ben benieuwd naar jullie mening.
quote:Treezebees schreef op 29 maart 2017 @ 17:02:

Hier alles nog steeds erg leuk,...

Door mijn ervaringen zit ik wel bijna te wachten op het moment dat het (weer) verkeerd gaat

Hallo Treez,

Verkeerd gaan kan het altijd, maar ja een mens lijdt het meest.....

Ik keek op Netflix de serie doctor Froster over een huisarts door haar man word bedrogen, groot drama. Daar zegt dan zo'n karakter:" alle mannen gaan vreemd." Bla bla, ja, daar zakt de moed je van in de schoenen. Maar hoofd omhoog en vooral ervoor waken dat jij het fijn en leuk hebt.
Ik heb een beetje een baal dag... haar zit niet goed, zie er niet leuk uit etc. maar krijg de vraag of ik vanavond zin heb in een date... wat zouden jullie doen? Heb wel zin maar zag er vorige dagen leuker uit vind ik zelf haha.
Een date kan een baaldag wel leuker maken

En misschien valt het hem geeneens op dat je haar niet goed zit!

Vanmiddag paar drankjes gedaan met Portugees. Was gezellig. Niks anders gedaan. Morgen is hij ook weer weg uit Nederland dus was sowieso eenmalige ontmoeting.

Verder zaterdag een date, dit keer met een Nederlander

Van mijn vorige date (de Griekse student) kreeg ik gisteren dus een appje. Ik stuurde een appje terug met een vraag. Niet gelijk natuurlijk maar binnen een nette tijd. En daarna was t weer stil.... Hij had mijn appje ook pas vanmorgen vroeg gelezen.

Dus ja , ik date vrolijk door maar hij zit nog steeds in mijn hoofd. En ik probeer wel te bedenken van dat het voor MIJ leuk moet zijn en goed moet voelen..en eigenlijk moet ik t contact met hem gewoon verbreken. Maar ja, die klik... die voelde ik bij hem heel erg. Maar ik besef steeds meer dat dat zeer waarschijnlijk eenzijdig was.
quote:Corona74 schreef op 29 maart 2017 @ 14:59:

Pindakaas en Eva, puur nieuwsgierigheid: Wisselt de behoefte om mannen of vrouwen te daten elkaar af? Of je "zoekt" online gewoon op beiden?

ik heb altijd zowel vrouwen al mannen tegelijk open staan

maar mannen die op vrouwen vallen zijn beter gezaaid dan vrouwen die op vrouwen vallen, waardoor ik de afgelopen 10 jaar eigenlijk alleen mannen heb gedate. maar het is niet dat ik de ene periode liever met een vrouw samen ben dan met een man (of andersom)
quote:greenbean schreef op 29 maart 2017 @ 14:50:

Heb net de banden opgehaald, ex kon me via zijn smartphone zijn flat binnenlaten en zo kon ook meteen zijn garage in. Het viel me eigenlijk alles mee. Heb hem heel kort even gesproken via zijn intercom, maar daar bleef het bij. Net stuurde hij me nog een appje, of alles gelukt was. Zal daar gewoon luchtig op reageren, met een grapje ook over dat mijn kofferbak gekrompen is aangezien er nu nog maar 2 banden inpassen ipv 4 (Ja, ik ben een echte vrouw en kan dat soort dingen dus echt niet )

Waarom nog zoveel effort met een luchtig appje waar je een grap voor hebt verzonnen?
quote:Robertooooh schreef op 29 maart 2017 @ 13:16:

[...]

Klinkt goed. Ik vind zenuwen voor een date, en heftig gevoel na een date een teken dat ik er echt iets van wil maken. Hoop dat jullie snel die tweede date afsprekenik hoop het ook heel erg! ze is alweer in de lucht gekomen vandaag dus dat is mooi
Jeetje wat gaan een aantal van jullie veel op date!? Hoe snel spreken jullie af dan?

Van alle matches zijn er maar een aantal die leiden tot een gesprek en vele zijn naar wat korte wisselingen al voorbij.. of kap ik af omdat ik merk dat de ander andere intenties heeft
Hee depster
Liefst wel zo snel mogelijk maar soms ben ik eerst een tijdje met iemand aan t appen voordat we elkaar zien. Maar liefst niet te lang voor t geval dat iemand in het echt heel erg tegen valt. Dan vind ik het zonde van mijn tijd om eerst weken lang te appen.
Heeey pinda! Haha leuk om je hier tegen te komen :p

Mja als het 'app' contact al niet vlot vind ik het ook niet de moeite af te spreken haha.
quote:depster schreef op 29 maart 2017 @ 19:21:

Heeey pinda! Haha leuk om je hier tegen te komen :p

Mja als het 'app' contact al niet vlot vind ik het ook niet de moeite af te spreken haha.Vind ik ook hoor. Iemand mag wel wat interesse tonen op de app en normaal en beetje bijtijds reageren. Anders vind ik t ook de moeite niet waard om af te spreken.
Nog geen bevestiging voor vanavond dus ik ga gewoon lekker door waar ik mee bezig was en dan zie ik het wel!

Heb de afgelopen dagen niks meer lopen en dat geeft ergens wel 'rust'. Daardoor ook geen teleurstellingen... da's ook wel fijn ;)
quote:RofDutchie schreef op 28 maart 2017 @ 19:47:

Mats, eerlijk gezegd kan ik me wel vinden in hoe ver je nadenkt. Uiteindelijk zijn het wel realistisch dingen die eventueel in de toekomst een probleem kunnen vormen. Maar ik ben het ook eens met de rest hier, geniet ervan het klinkt namelijk erg goed. Uiteindelijk weet je ook niet hoe de dingen lopen; wie weet is het morgen voorbij, wie weet zijn jullie of 10 jaar nog samen! Je weet het niet. Wat betreft je tweede lijntje kan ik me aansluiten bij missmadam, zolang er niks fysieks is gebeurt of exclusiviteit is besproken vind ik het niet respectloos. Uiteindelijk ben je nog singel en zolang je eerlijk bent over je gevoel naar jezelf en de vrouwen zie ik geen probleem.

Geniet ervan! Geen problemen zoeken waar ze niet zijn quote:mats schreef op 28 maart 2017 @ 20:28:

Miss, Noor, Lovestar, Rof:

Helemaal mee eens, we zijn nog helemaal niets van elkaar, geen exclusiviteit, wel fysiek geweest.

Ik wil het ook luchtig houden en kijken hoe het loopt, het andere lijntje leek heel leuk te gaan worden, ze was ook bezig om op meerdere manier een afspraakje te regelen voor het weekend ( oppas kinderen ), maar vanmorgen liet ze weten er niet klaar voor te zijn.

Ofwel een verkapt 'not that into me'... .

Met eerste date staat voor het weekend een date gepland, ik kon haar openheid wel waarderen dat ze gebonden is aan een woonplaats.

Ergens lag de druk er al op dat het uiteindelijk óf die kant op gaan word, óf het heeft geen zin.

Voor mij hangt er na heel veel moeite dan wel weer een hoop vanaf en kan ik het jammer vinden dat het bij voorbaat al beslist is ergens.

Wat heeft het voor zin om dan met elkaar aan te klooien terwijl het eigenlijk al duidelijk is?

Dat zit niet in mij, ik word er zelf niet gelukkig van en gun haar dan ook het beste, zij heeft een houdbaarheidsdatum voor het krijgen van kinderen namelijk.quote:RofDutchie schreef op 28 maart 2017 @ 20:43:

Hmm mats ik begrijp jou volkomen, maar je kan de toekomst niet voorspellen toch? Stel er groeit iets heel moois tussen jullie en het is het helemaal.. Dan kan zij misschien ook bereid zijn jou tegenmoet te komen ergens? Maar begrijp ook dat het geen fijn gevoel is dat het al "vast" staat, vooral als jij niet echt staat te springen om jou hele leven om te gooien om haar kant op te gaan. Veel om over na te denken, heb je dit ook met haar besproken jou twijfels?quote:mats schreef op 28 maart 2017 @ 21:44:

Toen zij mij er om vroeg, en de reden waarom aan heeft gegeven, heb ik verteld dat ik alles met pijn en moeite weer opgebouwd heb.

Sinds 3 maanden ook weer aan het werk maar dan de totaal andere kant van het land op, de reistijd word meer dan 2 uur en daar zit ik niet op te wachten.

Ik zit nu op jaarbasis 60K kilometer in de auto en voel er weinig voor dat het er meer gaan worden.

Ik voel er weinig voor om alles op te moeten geven, voor mijn gevoel moet ik dan alle concessies doen.

Dit weekend gaan we een hapje eten en vast nog meer , zij is leuk maar het zorgt er wel voor dat ik geremd ben.

Ik heb het net onder de knie om mijn enthousiasme in toom te houden.

Voor haar is het zeker de komende 10 jaar geen optie om te verkassen uit haar woonplaats, dat moet ik respecteren maar de beslissing is dus al op voorhand gemaakt, ondanks de toekomst niet te voorspellen is.

Gek genoeg heeft het mij de hele dag aangegrepen dat de andere lijn het contact heeft gestopt, haar had ik nog niet eens ontmoet dus snap niet waarom het me zo aangrijpt in gedachten.

Het laatste wat ik wil is date 'gebruiken' voor de aandacht, ik vind het haar oprecht leuk hoor maar des te pijnlijker is het als het dieper gaat en we besluiten dat het geen zin heeft vanwege de afstand en beperkingen.

Even alles onder elkaar hoor.

Ben het met Rof eens. Wat als dit een hele hele leukerd is? Je weet niet wat de toekomst gaat brengen. Haar ex-partner kan ook verhuizen, misschien vind kind niet erg om ergens anders naartoe te gaan etc etc. Of je besluit uiteindelijk tóch om haar kant op te gaan. Werkloos zijn sucks, dat weet ik. Maar er zijn daar ook banen. Niet nu, maar misschien tegen die tijd.

Kies niet omdat je 'bij voorbaat weet hoe het gaat', maar kies dan omdat je niet de moeilijkheden, onzekerheid aan wil.
quote:greenbean schreef op 28 maart 2017 @ 22:28:

[...]

Ja je hebt helemaal gelijk. Helaas merk ik dat ik hier toch een beetje door uit mijn doen ben, en dat terwijl het zo goed ging de laatste tijd. Raar.

Inmiddels hebben we contact gehad over hoe en waar ik de banden op kan komen halen. Ik stuurde hem om 17 uur een appje en keek daarna de hele avond niet meer op mijn telefoon omdat ik met een vriend onderweg was en ik ook niet zo snel een reactie terug verwachtte. Maar toen ik net keek zag ik dat hij me direct geantwoord had. Voelt wel goed, dat ik daar niet de hele avond op heb zitten wachten of ondertussen 100 keer mijn telefoon heb gecheckt. Heb hem net dus pas geantwoord en hoop dat dat op hem overkomt alsof ik niet wanhopig op zijn appje heb zitten wachten, wat dus ook zeker niet het geval was.

En nu reageert hij dus niet meer zo snel.

Wil sowieso een beetje af van dat appen tenzij het hoognodig is of voor mijn werk. Merk dat het niet zoveel goede dingen doet met mijn humeur namelijk. En ook dat ik soms de hele dag op mijn telefoon zit te kijken. Niet prettig.

Ligt niet aan de app, maar aan jou

Maar laat het gaan Het is zoals het is.
quote:Zonachterdewolk schreef op 28 maart 2017 @ 23:14:

Kan het mij voorstellen, vooral als het verder gaat dan gewoon 'leuk' daten. En er een kans is op flink hartenzeer.

Zoenen ging inderdaad vanzelf. Wel met een andere, ditmaal eerste date. Zag hem in de kaffiezaak, en dacht 'jeeh'. Zat naast hem en wilde hem al graag aanraken en zoenen. Dat mag volgende week dan allemaal.

Wel een berg hormonen die vrij komen zeg. Die hadden zich goed verstopt. Doet ook goed om dat weer te voelen, ook al was het heerlijk rustig zonder al die gekke hormonen.

Zit deze week in een andere deel van de randstad voor mijn werk. En dat biedt ook weer leuke perspectieven. Allemaal mannen die ik normaal gesproken niet te zien krijg, en zo ver weg zijn de randsteden toch niet van elkaar?

Vind het sowieso wel tof, datingpool heeft zich flink uitgebreid in de afgelopen jaren, dus is er is nu nog heel veel leuks te zien.Jeej!
quote:Corona74 schreef op 28 maart 2017 @ 23:40:

Mijn date....was een aardige vent...maar totaaaaaal niet mijn type. Heb er nog nog doorheen proberen te kijken maar hij had een rare tik die me enorm stoort. Hij had ook duidelijk mijn profiel niet gelezen, waar ik toch specifieke dingen aangeef. Natuurlijk is hij dolenthousiast en reageert as we speak hoe leuk hij het vond. Nu nog het afwimpelen. Jammer weer...Jammer. Dat zijn van die mannen, die denken: maar ik ben anders. Euhhhhh, wat maakt het dat je dat denkt Of, als ze ziet hoe leuk ik ben, dan maken de specifieke dingen minder uit
quote:FemmeForte schreef op 29 maart 2017 @ 09:23:

viva40ers pardon wie ben jij?!

Corona balen, dan maar op naar de volgende! Heb je hem verteld dat het vanuit jou niks gaat worden?

Greenbean goedzo! Gaan jullie elkaar toch zien of wil je dat hij de banden gewoon achter laat?

Gisteravond ging ok, ik was maar 10 minuutjes binnen geweest. Gewoon gevraagt hoe het gaat en verder niet zo veel. Het was gewoon heel zakelijk, Ik had hem zoooo graag een knuffel willen geven. Ik zat ook toen ik wegging eventjes in de auto te huilen. Hij heeft mij later die avond nog een appje gestuurd. Ik heb daarop gereageerd dat dat voor mij het laatste was gister en dat ik nodig heb dat hij uit mijn leven verdwijnt. Ik ben volgende week jarig en ik verwacht en wil ook dan op die dag een berichtje van hem en ik weet van mezelf dat als hij niks gaat sturen dat ik teleurgesteld gaat zijn. Ik heb hem gevraagd om dat gewoon niet te doen, dan is er duidelijk en kan ik geen verwachtingen hebben. Hetzelfde met kerst. We zijn met kerst samen geweest en het was heel speciaal en dan zou ik dit jaar ook iets verwachten. Maar als het niet komt? Dan liever gewoon duidelijkheid om die teleurstelling in toom te houden.Oh Femme

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven