seks na vreemdgaan

23-01-2009 21:54 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man is een aantal keren naar parenclubs geweest. Ik heb heel veel moeite met seks op dit moment, eigenlijk moet ik er niet aandenken. Ik zou eens willen weten of jullie hier ervaring mee hebben of wat jullie mening is want wat ik veel lees is dat er juist heftige seks is na vreemdgaan, ondanks alle andere dingen zoals alle emotionele ellende.
Truly, ik ben het met de anderen eens: jij hoeft geen seks met hem te hebben als je daar niet voor voelt.

Ik zou het ook niet willen/kunnen als mijn man dat soort dingen voor me zou verzwijgen of als hij zou vreemdgaan. Zelf zou ik seks voor de seks, zonder verliefdheid, veel makkelijker te hanteren vinden dan seks met een vrouw waar hij verliefd op zou zijn. Maar dan nog blijft het feit dat hij het verzwegen heeft.

Heeft hij eerder al aan jou aangegeven dat hij behoefte heeft aan wilde seks met onbekenden, naast de liefdevolle seks die hij met jou heeft? Dat zou voor mij ook een verschil uitmaken.

Verder zou het een verschil uitmaken als hij beseft dat hij fout geweest is en bereid is om er zoveel over te praten als nodig is om mijn behoefte daaraan te voldoen.

En hoe is jullie relatie voor de rest?

PS. ik had niet alle antwoorden gezien en gelezen, sorry als dit mosterd is.
Ik heb inmiddels eea gelezen op de andere pijler over vreemdgaan,

en ik vind het vreselijk voor iedereen. Ja de ene nog erger dan de ander maar voor ieder blijft het even erg om mee te maken. Ik probeer mijn situatie te relativeren en bedenk dan voor mezelf dat het nog veel erger is als er verliefdheid aan te pas komt. Maar ondanks dat het puur voor de seks geweest is: ik kan er gewoon niet mee omgaan. Ik zie steeds beelden van alles wat daar gewoonlijk gedaan word. De moeilijkheid is inderdaad dat we er niet naar mijn behoefte over kunnen praten. Zaterdagavond is in ruzie geeindigd nadat ik gevraagd had om naar een therapeut te gaan. Hij zei toen wel mee te gaan als ik het wil, maar nu is dat na die ruzie weer onzeker. Eigenlijk was onze relatie niet echt slecht (hiervoor) dus dan vind ik het erg moeilijk om er maar een eind aan te maken (ook omdat het seks zonder verliefdheid was)

Maar de waarheid is dat ik me tot op het bot gekwetst voel en dat het vertrouwen kompleet weg is. Ook voel ik me in respect naar elkaar zeer aangetast. Zoals iemand opmerkte denk ook ik dat het niet de bedoeling van hem was dat ik er ooit achter zou komen en dat maakt het nog minstens zo hard. Hij heeft wel toegegeven dat het fout is, maar ik heb zoveel meer nodig om het goed te krijgen.
"Eigenlijk was onze relatie niet echt slecht (hiervoor) dus dan vind ik het erg moeilijk om er maar een eind aan te maken (ook omdat het seks zonder verliefdheid was) "

Je relatie was hiervoor 'niet echt slecht'. Maar dus ook niet goed?

Hebben jullie pogingen ondernomen om een goede relatie te krijgen? Was je gelukkig met zo'n 'niet echt slechte' relatie? Hou je van hem?

Je hoeft niet te antwoorden hoor, maar misschien kan het helpen om er even over na te denken.
quote:petit1968 schreef op 26 januari 2009 @ 10:34:

mijn vriend wil altijd MET mij naar een parenclub, maar ik wil niet. We gaan dus niet en hij gaat ook niet alleen. Deed hij dat wel dan zou ik het daar zo moeilijk mee hebben dat ik denk ik de relatie zou verbreken.ja petit, zoals ik me nu voel zou ik er ook mee willen kappen, maar ik wil er toch eerst meer tijd overheen laten gaan. Uit elkaar gaan doe je niet zomaar (ik niet)het is moeilijk moeilijk...
quote:Reiger100 schreef op 26 januari 2009 @ 17:04:

"Eigenlijk was onze relatie niet echt slecht (hiervoor) dus dan vind ik het erg moeilijk om er maar een eind aan te maken (ook omdat het seks zonder verliefdheid was) "

Je relatie was hiervoor 'niet echt slecht'. Maar dus ook niet goed?

Hebben jullie pogingen ondernomen om een goede relatie te krijgen? Was je gelukkig met zo'n 'niet echt slechte' relatie? Hou je van hem?

Je hoeft niet te antwoorden hoor, maar misschien kan het helpen om er even over na te denken.

Reiger ik las dat je niet alles gelezen hebt, maar ik noemde mijn relatie niet echt slecht omdat we toch samen heel veel meegemaakt hebben, ik ben ernstig ziek geweest en daardoor heb ik onze seksuele relatie wel verwaarloosd. Dat begon ik steeds meer te beseffen toen het weer beter met me ging, maar voordat ik het kon ombuigen was het te laat. Op je vraag "hou je van hem"? Ja ik hou van hem maar ben zeeeeeeeer teleurgesteld.

Het is heel fijn om hier op het forum advies en steun te krijgen, de meeste opmerkingen aan zijn adres zijn snoeihard maar wel terecht.

Maar ik ken hem toch en kan daarom die opmerkingen ook relativeren. Zonder goed te praten naar hem. Begrijp je wat ik bedoel?
Hai Truly, herkenbaar...........de heftige emoties, het vertrouwen dat weg is, de paniek, en de 'beelden' van jouw partner met andere vrouwen.

In mijn geval was er sprake van een vriendschap die is ontspoord in een voor mij hele moeilijke periode.

Je leest het steeds weer hier...........wordt het even moeilijk, dan gaan de heren het buiten de deur zoeken.

In jouw geval ging/gaat het om de sex, in mijn geval om 'de schouder', de steun en de troost en een grote roze wolk waarin geen ruggegraat, geen fatsoen en geen normen en waardenbesef meer meespeelde.

De scenario's die je op de andere topic leest zijn geen van alles fijne scenario's. Het is misselijk makend en weinig hoopvol. Hoe moeilijk is het om elkaar te steunen door dik en dun, in goede en slechte tijden en om te leren PRATEN met elkaar in plaats van te gaan handelen op een manier die nog meer ellende veroorzaakt.

De heftige sex na vreemdgaan, dat heb ik wel even gehad.

Veel sex, en doordat wat er was gebeurd voelde ik geen enkele drempel/taboe meer. Bizarre ervaring !

Ook mijn partner was helemaal verbaasd maar mede daardoor vonden wij elkaar weer terug. Ik bedoel: het gaf een soort van emotionele ontlading waardoor er ook weer een basis was voor (h)echte gesprekken en intimiteit.

De dingen zijn soms niet of lastig te verklaren.

Ook ik heb momenten gehad dat ik niets van hem moest weten en hem de slaapkamerdeur wees. Dan sliep hij weer een week alleen op de logeerkamer bijvoorbeeld.

Niemand kan je zeggen wat te doen.

Ik kan je alleen adviseren om de tijd te nemen, eerst te verwerken wat er is gebeurd en na te denken over wat je ZELF wilt. Daarnaast vind ik zelf dat een partner ALLES zal moeten doen om de relatie weer toekomst in te blazen, therapie, praten, VEEL praten, vragen beantwoorden als je deze hebt, en volledig met de billen bloot. Geen geheimen, geen verrassingen meer en uitzoeken WAAROM dit is gebeurd omdat je de kans anders groot is dat het zich herhaald.

Ik vind dit overigens niet helemaal vergelijkbaar met 'vreemdgaan' waar vaak gevoelens meespelen en het gaat om één persoon.

In jouw geval ging/gaat het dus om de sexuele spanning.

Ik zou werkelijk niet weten wat erger is. Feit dat mijn man 1 keer met de dame in kwestie sex heeft gehad vind ik al zeer, zeer moeilijk te verkroppen. De leugens daarover, het keihard in je gezicht liegen maakt het verwerken er niet makkelijk(er) op.

Lees mee op onze andere topic mocht je dit helpen.

Sterkte, Moniekk
Moniekk dank je voor je woorden en ook daisy ( op het andere topic heb ik inmiddels gelezen) en natuurlijk alle anderen.

We hebben binnenkort een afspraak met een therapeut, dus ik ben benieuwd. We gaan hier samen echt niet uitkomen want de communicatie is nul wat dit onderwerp betreft.

Ja Daisy daar zeg je wat over die soa test. Ik had dus al gezegd dat ie maar naar de GGD moest maar dat wil ie niet. Hij zegt dat het safe was. Ik had me al afgevraagd om op die swingerspijler eens te vragen. Want ik las dat neuken wel met condoom wordt gedaan in pc's, maar met oraal schijnt dat vaak niet nageleefd te worden.

En ik wil (zoals me ook geadviseerd is) onder geen beding details weten, want dan kom ik helemaal niet meer vd beelden af, en hij zal zich echt wel uitgeleefd hebben schat ik zomaar in!
quote:truly schreef op 26 januari 2009 @ 17:20:

[...]

Reiger ik las dat je niet alles gelezen hebt, maar ik noemde mijn relatie niet echt slecht omdat we toch samen heel veel meegemaakt hebben, ik ben ernstig ziek geweest en daardoor heb ik onze seksuele relatie wel verwaarloosd. Dat begon ik steeds meer te beseffen toen het weer beter met me ging, maar voordat ik het kon ombuigen was het te laat. Op je vraag "hou je van hem"? Ja ik hou van hem maar ben zeeeeeeeer teleurgesteld.

Het is heel fijn om hier op het forum advies en steun te krijgen, de meeste opmerkingen aan zijn adres zijn snoeihard maar wel terecht.

Maar ik ken hem toch en kan daarom die opmerkingen ook relativeren. Zonder goed te praten naar hem. Begrijp je wat ik bedoel?

Je bedoelt misschien dat je vindt dat je zelf ook (vanwege zware omstandigheden) een aandeel gehad hebt in het feit dat jullie relatie niet echt goed meer was?

Maar hoe zat het dan voor je ziekte? Was het toen helemaal goed?

Hoe dan ook, het is goed dat jullie in therapie gaan. Het zal vast wel wet opheldering brengen, en hopelijk ook wederzijds begrip.

Sterkte!
Truly!!!! Als jij ernstig ziek bent geweest, heeft hij daar maar rekening mee te houden!! Je zegt dat je in die periode bezig was met overleven, dat zegt toch genoeg!!!! Je hoofd stond niet naar seks, maar dat is toch geen reden voor hem om maar te gaan liegen en bedriegen?? Tis eerder een reden om juist extra lief voor jou te zijn!!!!!

Wat een vreselijke man. Sorry Truly, jij verdient toch zeker beter???
i know i know Ploucha it's complicated!

Het is gebeurd en niet meer terug te draaien. Hij wil graag dat het goed komt, maar het gaat zoals bij meerdere hier op het forum, het ontbreken van de communicatie en niet kunnen invoelen hoe diep dit er in kan slaan. Wat het bij mij dus gedaan heeft. vervolgens dus willen deze mannen er zich te gemakkelijk van af maken en trulyman zit niet graag in het beklaagdenbankje!

Hoe ga je samen met problemen om is het punt.

In dit geval problemen waar ik niet om gevraagd heb.
truly ik heb de helft van je topic gelezen, wat vreselijk voor je.

Je man wil graag dat het goed komt, dan zal hij toch echt naar jouw behoefte moeten luisteren, en als jij het nodig hebt dat hij door het stof gaat dan zal hij dat er voor over moeten hebben, als het jou helpt om antwoorden te krijgen dan zal hij die moeten geven.

Hij wil verder met je en zal moeten beseffen hoe erg veel pijn dit jou doet, hoe jij dit een plek moet geven.

Als hij echt met je verder wil moet hij dit topic maar eens lezen.

Jij bent nl de gene met pijn het is het moeilijkste voor jou om na dit besef met hem verder te gaan, dus is normaal doen niet genoeg. Dat zal te gek zijn, JUIST NIET. Normaal zal al jouw pijn en gekwetsheid te niet doen. Alsof er niets gebeurd is! Hij is vreemdgegaan, hij heeft je bedrogen en heeft tegen je gelogen. Hij zal erg zijn best moeten gaan doen en moeten luisteren naar jouw behoefte om een basis te vinden om uberhaubt te kunnen doorgaan

Mocht je vragen hebben over clubs ik wil ze graag beantwoorden.

Er zijn clubs waar mannen alleen naar binnen mogen, helaas zijn her juist vaak niet de beste clubs. Er zijn ook mannen die met vrouwen naar clubs gaan waar geen mannen alleen naar binnen mogen. Dit noemen ze dan gelegenheidsstellen.

Ik weet van de meeste clubs wel of ze voor mannen alleen toegankelijk zijn of niet. Vraag maar op het andere topic of desnoods via pb aan me.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Truly , zou het voor jou - hoe minimaal ook - verschil uitmaken als je man je heeft willen ontzien ? Jou niet lastig heeft willen vallen met zijn verlangens ? Blijft het evenzogoed natuurlijk K*T , maar de insteek zou wel heel anders zijn , of zie je dat niet zo ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 januari 2009 @ 19:09:

Truly , zou het voor jou - hoe minimaal ook - verschil uitmaken als je man je heeft willen ontzien ? Jou niet lastig heeft willen vallen met zijn verlangens ? Blijft het evenzogoed natuurlijk K*T , maar de insteek zou wel heel anders zijn , of zie je dat niet zo ?

Hij is eigenlijk zo'n goeie vent (jeetje ik drup alleen maar tranen na jullie postings)), omdat ik dat weet geef ik het ook niet zomaar op, maar dat het nu niet lukt om er over te praten maakt het zo moeilijk. Ik heb ook niks tegen pc's zoals jullie dat doen en terecht dat stellen zich niet af vragen of het een vreemdganger is.

Dat is diegene z'n eigen verantwoordelijkheid.
Meid , ik heb ook niks tegen PC's ; ik kom er zelf . Ik heb wel iets tegen stiekum . En ook dan kan ik nog wel eens begrip opbrengen voor de REDEN .

Wat jammer dat jullie zo moeilijk praten . Alleen over dit ? En over jullie sexleven ? Of over meer dingen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
praten over z'n gevoelens is niet z'n sterkste kant, maar vooral over dit is moeilijk omdat hij zich nu op de beklaagdenbank voelt zitten.

Ik kan soms ook wel de reden begrijpen (heb inmiddels al wat meer gelezen) maar voordat ik ziek werd hadden we een goed seksleven en zelfs toen de seks niet meer je van het was doordat ik wat anders aan m'n hoofd had was het best goed met ons. Het heeft dus wel met onze communicatie te maken dat hij niet bij mij gekomen is. Maar ik denk ook dat het ingewikkeld is hoe mensen soms zijn en dat is hier niet even te verwoorden.In ieder geval gaan we vrijdag naar een therapeut. En ik ben heel blij met jullie reakties. Als ik al die verhalen lees over de problemen met vreemdgaan vraag ik me heus wel af of ik niet wat overdrijf. Daar is ook wel eerder al op geantwoord,want blijft natuurlijk dat er gelogen en bedrogen is.Dus dat is 1 ding wat speelt, maar

dat ik nou zo moeilijk doe over buiten de deur seksen??

ik geloof dat het warrig wordt
Ik snap je wel truly. Het is zo jammer de man dat vertrouwen niet in je had en juist nu alles verprutst heeft.

Ik hoop dat jullie die openheid en eerlijkheid zullen vinden, ALS jullie al samen verder gaan. Uit je reacties haal ik dat je naar die kant neigt.

Niemand kan je vertellen wat je moet doen, het gaat om jouw gevoel. Maar ik denk wel dat jullie beter moeten gaan praten met elkaar wil je ooit verder kunnen gaan en dit niet tussen jullie in blijven staan.

En vooral je man zal dat moeten beseffen, dat het niet kan zijn dat je maar gewoon verder gaat.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Ik vind het een misselijke vent! Laat hem toch alleen verder gaan......Ik mag me er niet mee bemoeien, maar het is een misselijke vent!
voer eendjes geen oorlog!
Zo Petit en waarom zou jij je er niet mee mogen bemoeien/meepraten?

En wat is de reden dat je dit topic helemaal naar boven haalt?
Omdat haar partner ook graag naar parenclubs wil gaan en zij niet mee wil en daar is ze geobsedeerd door.

Truly hoe gaat het nu met je?
Hoi Kleintjefijntje,

Zeer moeizaam in de relatie nu. Ik schrijf (soms) mee op het andere topic over vreemdgaan.

Er is dan wel geen angst om verlaten te worden voor een ander maar het beschaamde vertrouwen, de oneerlijkheid, gekwetst zijn en de hele boel is ongeveer hetzelfde.

Dank je wel voor je belangstelling.
Kleintjefijntje,

Er zijn behoorlijk wat forummers die willen weten hoe eea is afgelopen. Als je ergens om raad vraagt, is het wel zo netjes nog even op de tips te reageren ipv niets meer te laten horen. Kan me voorstellen dat je je kapot schaamt, maar het zou je sieren als je nog even wat laat horen.

Fleur
Fleur,

Als je reaktie voor Kleintjefijntje is hoef is het ook niet te begrijpen maar hoezo op dit topic, of is dit toeval?

truly
Nee, ging over iets anders. Er zijn veel forummers benieuwd of haar huisgenoot nog leeft of niet, maar Kleintjefijntje laat niets meer horen. Vandaar op deze manier (hoewel dat eigenlijk niet hoort).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven