Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
Mij maakt werk echt niks uit. Zolang iemand maar plezier heeft en ik goede gesprekken kan voeren. Wat zegt werk nou?

Mijn ex had een hele hoge functie en was constant gestresst hij werkte ruim 60uur per week. Was daarnaast ook materialistisch. Dat vind ik 10x niks.

Mijn huidige date heeft een simpele baan, is net zo intelligent, maar is heerlijk relaxed en geniet van de kleine dingen net als ik dat kan. Hij is wel bezig met nieuwe doelen. Dat vind ik belangrijk, een doel in het leven.

Ikzelf heb een functie op hoog niveau met de bijkomstige verantwoordelijkheden, maar ik ben ambitieus en hou van persoonlijke ontwikkeling. Verlang dit niet van een ander.

Zolang ik maar wel met iemand over alles kan hebben en ik de ander daarin niet voorbij loop.
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer leuke dates gepland dit weekend?

Ik heb wel genoeg matches maar nog geen iemand om mee af te spreken. Wel iemand die alleen op zoek is naar ''een gezellig avond''. Hij is echt aantrekkelijk, maar dan ook echt lekker, dus is zit een beetje te twijvelen of ik het(hem) gewoon zal doen.

En wat is het toch met die mannen en foto's van hun motor?! Daar heb ik niks aan!
--
quote:Dreamchild schreef op 31 maart 2017 @ 02:40:

Zegge.... zo makkelijk ben ik niet in bed te krijgen.... met wat ik te bieden heb mag ik kieskeurig zijn

Ben trouwens 42 en sta duidelijk op de foto's. Vermoed dat je verder dan 50 km van Groningen woont....

Eh nee. Dus wss zijn we elkaar dan al wel tegengekomen. Haha, dat zou lachen zijn

Maar eh, Tinder gaat toch niet direct om in bed te belanden?
Wees meester en vormgever van jezelf
Ik heb morgen een date in Amsterdam. Hij stuurde alleen gisteren een foto van zichzelf op t terras en hij zag er toch wat minder uit dan op de Tinder foto's.... maar verder wel een heel aardige jongen dus we zullen zien
Even een vraagje tussendoor aan de doorgewinterde tinderaars: hoe hou je een gesprek levend? Heb het idee dat ik steeds zo moet trekken en zelf van alles moet vragen om het gesprek op gang te krijgen.

Hoe doen jullie dat?
quote:littlemissy schreef op 31 maart 2017 @ 09:09:

Even een vraagje tussendoor aan de doorgewinterde tinderaars: hoe hou je een gesprek levend? Heb het idee dat ik steeds zo moet trekken en zelf van alles moet vragen om het gesprek op gang te krijgen.

Hoe doen jullie dat?Voor mij als het niet loopt dan loopt het niet. Op naar de volgende. Ik wil iemand die interesse in mij toont
Hoi allemaal!

Gisteren topic helemaal doorgelezen zodat ik straks totaal voorbereid op Tinder ga .

Korte introductie: 3 jaar geleden gescheiden na huwelijk van 22 jaar. Verleden jaar iemand via Paiq ontmoet maar daar is helaas verleden week een eind aan gekomen.

Profiel op Tinder inmiddels wel aangemaakt maar mijn kaart nog op verborgen staan. Nog even moed verzamelen om me weer in het dating avontuur te storten. Ben benieuwd !!!!
Leave a little sparkle wherever you go

Hoe doen jullie dat?Missy, denk dat het dan gewoon geen klik is. Als het op de app al niet werkt, hoe zal dat irl dan zijn? Meestal laat ik die doodbloeden, nadat ik echt wel een paar dagen geprobeerd heb om de trigger te vinden waar ze wel vrolijk van worden
quote:FemmeForte schreef op 31 maart 2017 @ 08:41:

Zijn er nog meer leuke dates gepland dit weekend?

Ik heb wel genoeg matches maar nog geen iemand om mee af te spreken. Wel iemand die alleen op zoek is naar ''een gezellig avond''. Hij is echt aantrekkelijk, maar dan ook echt lekker, dus is zit een beetje te twijvelen of ik het(hem) gewoon zal doen.

En wat is het toch met die mannen en foto's van hun motor?! Daar heb ik niks aan!

Ik zou zeggen: gewoon doen....

Geen date gepland hier helaas....

Enne, die motor vind ik dan weer een pluspunt.

En ik kan het ook wel begrijpen, hoor te vaak dat zodra een vrouw de "buit" binnen heeft, de man de motor weg moet doen.... kan wel begrijpen dat een man zijn motor dan in zijn profiel zet onder het mom "je weet waar je aan begint!"

Ik geef ook duidelijk in mijn profiel aan dat ik motor rij, heb geen zin in het gezeik van mijn 1e ex (die geen motor reed). Ik wil best concessies doen in een relatie (sterker nog, ik moet oppassen dat ik me niet te veel aanpas ) maar mijn dieren en mijn motor zijn me heilig, daar komt geen man aan, hoe leuk ook. Want als een man verlangt dat ik ga kiezen, is hij dus niet zo leuk als hij pretendeert te zijn.
Ik had van de week ineens drie matches, waarvan met twee direct het gesprek op gang kwam. Ik gaf aan dat ik twee hele drukke dagen tegemoet ging en toen ik wel weer keek, was eentje opgeheven. Die wilde dus niet wachten. De andere had ik onder voorbehoud een date mee afgesproken voor vanavond, wat nu verplaatst is naar komende donderdag, maar een giga klik op de app.

En de derde gisteren mee begonnen met praten, leuk gesprek maar best ver uit elkaar qua verwachtingen ideeën het leven enz. Dus weet niet of dat zin heeft om door te gaan, maar ben zelf geen quitter. Dus blijf wel even zoeken naar de klik die vast ergens zit.
quote:FemmeForte schreef op 31 maart 2017 @ 09:14:

[...]

Voor mij als het niet loopt dan loopt het niet. Op naar de volgende. Ik wil iemand die interesse in mij toontHeb ik ook. Als de ander geen vragen stelt en alleen antwoord geeft op mijn vragen, dan hef ik de match op.
quote:Citrin schreef op 31 maart 2017 @ 09:15:

Hoi allemaal!

Gisteren topic helemaal doorgelezen zodat ik straks totaal voorbereid op Tinder ga .

Korte introductie: 3 jaar geleden gescheiden na huwelijk van 22 jaar. Verleden jaar iemand via Paiq ontmoet maar daar is helaas verleden week een eind aan gekomen.

Profiel op Tinder inmiddels wel aangemaakt maar mijn kaart nog op verborgen staan. Nog even moed verzamelen om me weer in het dating avontuur te storten. Ben benieuwd !!!!Welkom! En spannend!
De "onder mijn niveau" man bleek 4 katten (!) binnenshuis in zijn appartement te hebben. Hij slaapt er ook mee zegt 'ie.

Nu ben ik kneiterallergisch voor katten dus denk niet dat 't wat gaat worden
Jempo, dat was dus hoe dan ook geen goede match
@citrin: welkom ! Veel plezier hier en natuurlijk ook op Tinder
Bimzarellio...what else
quote:Jempo schreef op 31 maart 2017 @ 09:35:

De "onder mijn niveau" man bleek 4 katten (!) binnenshuis in zijn appartement te hebben. Hij slaapt er ook mee zegt 'ie :
Hihi Jempo, dat zou ook helemaal niets voor mij zijn!

Nu moet ik zeggen dat ik profielen waar de mannen lekker aan her knuffelen zijn met honden en katten sowieso liever naar links swype. Tenzij ze er heel lekker uit zien ;)

Bedankt voor jullie input wat betreft de gesprekken. Ik ga het op zijn beloop laten en dan zie ik wel wat er gebeurt.
Ik slaap lekker met mn pluche koala beertje...schattig hoor !!
Bimzarellio...what else
quote:Bimzarellio schreef op 31 maart 2017 @ 10:28:

Ik slaap lekker met mn pluche koala beertje...schattig hoor !! Daar zou ik dan wel weer mee kunnen leven ????
Oww dat moest een knipoog zijn

Hoe doen jullie dat?Als het gesprek niet vlot verwijder ik de match. Zie het nut niet in van trekken en sleuren...
quote:Treezebees schreef op 31 maart 2017 @ 10:39:

[...]

Als het gesprek niet vlot verwijder ik de match. Zie het nut niet in van trekken en sleuren...

Maar hebben jullie ook weleens gesprekken die later leuk op gang komen? Vragen die het altijd goed doen? Zoiets?

De chat met betreffende match ligt nu stil. Als ik geen reactie meer krijg stop ik er mee.
Het is wel eens op gang gekomen na een paar dagen. Maar meestal niet
Ik moest stiekem bekennen dat ik er, als het niet loopt, weleens een 'oke. het is duidelijk dat je geen interesse hebt mij beter te leren kennen. Geeft niet. Fijne dag verder' ingooi. Soms worden ze dan opeens wakker en gaan ineens wel moeite doen, maar mijn ervaring is dat dat nooit van lange duur is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven