Hotel bij Ziggodome?

31-03-2017 13:17 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vast de verkeerde categorie maar goed;

ik ben op zoek naar een leuk/simpel hotel in de buurt van Ziggodome waarbij ik de auto ook kan parkeren. Voor 2 personen, eigen badkamer. Max 100 euro. Stukje met de trein is niet erg, maar liefst niet te ver lopen.

Iemand tips? Alvast bedankt!

Groet, SDD
Voor wanneer?

Heb je al op Booking.com gekeken?
I'm a goal digger.
https://www.afaslive.nl/route-p/overnachten
ziggodome overnachten
Je bent zelf een theepot
Jaz hotel zit naast de ziggodome, echt ideaal!
Holiday Express aanrader. Loopafstand en heel goed!
Goede hotels en lekker dichtbij maar wel wat boven budget! Het is voor 9 op 10 mei.
quote:sdd schreef op 31 maart 2017 @ 13:34:

Goede hotels en lekker dichtbij maar wel wat boven budget!Oh echt? Ik had een kamer voor 89 euro, maar dat was misschien een aanbieding dan zeker.
Misschien ligt het ook aan de datum?
Dan zal het zeker wel aan de datum liggen. Ik keek op de site van het jazhotel, maar voor die bedragen op 9 mei zou ik er ook niet heengaan
Hotel van der Valk in Breukelen (ligt ik geloof 1 station van Bijlmer Arena) heeft nog kamers vrij voor 104 euro die nacht.
Fletcher is ook leuk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
als je iets zoekt terwijl er iets cools is in de Ziggodome, gaan de prijzen meteen omhoog
Een paar haltes verder met de metro en je zit bij Amsterdam RAI. Daar heb je o.a. Hotel One.
90,-
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Easy hotel? Ligt tegenover AFAS life, van de week overnacht voor 46 euro voor 2 personen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven