ex vriendin
zaterdag 1 april 2017 om 13:14
hallo, ik zit in de 5e klas van middelbare school en heb op de basisschool (groep 8) verkering gehad met een meisje, dit is echter uitgegaan omdat ik geen zin meer had ofzo, ik heb het uitgemaakt via een smsje en ze was helemaal kapot, nu kwam ik haar pas geleden tegen en heb ik even met haar zitten kletsen, maar ik merkte dat het haar nog steeds dwars zat. nu vind ik haar eigenlijk nog steeds erg leuk en heb komend weekend een feestje van een gemeenschappelijke vriend, ik weet alleen niet zo goed hoe ik het aan moet pakken zodat het gewoon weer kan zijn als dat het was.
gr. anker2000
gr. anker2000
zaterdag 1 april 2017 om 13:27
quote:Elle1976 schreef op 01 april 2017 @ 13:23:
Ik zou maar voorzichtig doen met dat meisje want als het haar na 5 jaar nog steeds dwars zit is het een teer poppetje.Precies dit. als ze na 5 jaar er nog mee zit lijkt me dit geen relatie materiaal. Waaraan merkte je dat het haar nog altijd dwars zat?
Ik zou maar voorzichtig doen met dat meisje want als het haar na 5 jaar nog steeds dwars zit is het een teer poppetje.Precies dit. als ze na 5 jaar er nog mee zit lijkt me dit geen relatie materiaal. Waaraan merkte je dat het haar nog altijd dwars zat?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
zaterdag 1 april 2017 om 14:16
quote:Elle1976 schreef op 01 april 2017 @ 13:23:
Ik zou maar voorzichtig doen met dat meisje want als het haar na 5 jaar nog steeds dwars zit is het een teer poppetje.
Eerlijk gezegd denk ik dat ze 5 jaar geleden heeft besloten dat TO een hufter is, en dat ze geen zin had die mening bij te stellen.
TO heeft denk ik haar gebrek aan interesse vertaald in het-zit-haar-nog-dwars.
Ik zou maar voorzichtig doen met dat meisje want als het haar na 5 jaar nog steeds dwars zit is het een teer poppetje.
Eerlijk gezegd denk ik dat ze 5 jaar geleden heeft besloten dat TO een hufter is, en dat ze geen zin had die mening bij te stellen.
TO heeft denk ik haar gebrek aan interesse vertaald in het-zit-haar-nog-dwars.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
zaterdag 1 april 2017 om 14:21
Tegenwoordig maken zoveel jongeren het uit via whatsapp of sms. Als ze er nog mee zit, jeetje, vijf jaar is lang om iets niet verteert te hebben.
Had ze er ook zo meegezeten als je het haar had vertelt, was ze dan oke er mee, na vijf jaar?
Je kan zeggen, ja niet zo handig van me om het zo aan te pakken, ik zou het nu anders doen. En klaar.
Als ze dan nog drama maakt, wees blij dat het uit was en is....
Had ze er ook zo meegezeten als je het haar had vertelt, was ze dan oke er mee, na vijf jaar?
Je kan zeggen, ja niet zo handig van me om het zo aan te pakken, ik zou het nu anders doen. En klaar.
Als ze dan nog drama maakt, wees blij dat het uit was en is....
zaterdag 1 april 2017 om 14:52
zaterdag 1 april 2017 om 15:00