Geschenkset parfum
zondag 2 april 2017 om 19:21
Voor ik me helemaal suf google (ben ik al mee bezig)....
Vroegah heb ik eens een geschenkset parfum gekregen.
Daar zaten dan vijf of zes miniflesjes in en een waardebon om van één van die flesjes een grote fles te gaan halen.
Bestaat zoiets nog? Ben het volgens mij pas ergens tegen gekomen maar kan het nu op de site van Ici Paris (daar kwam ie vroeger vandaan) niet meer vinden...
Iemand een idee wat ik bedoel en of en waar het nog te krijgen is?
Vroegah heb ik eens een geschenkset parfum gekregen.
Daar zaten dan vijf of zes miniflesjes in en een waardebon om van één van die flesjes een grote fles te gaan halen.
Bestaat zoiets nog? Ben het volgens mij pas ergens tegen gekomen maar kan het nu op de site van Ici Paris (daar kwam ie vroeger vandaan) niet meer vinden...
Iemand een idee wat ik bedoel en of en waar het nog te krijgen is?
668, the neighbour of the Beast
zondag 2 april 2017 om 19:29
Nee!
Ik kreeg hem ooit als kerstpakket maar hij was toen ook gewoon bij Ici Paris te krijgen!
Het was dus een doos met vijf miniaturen er in, of het nou buisjes waren of miniflesjes weet ik niet meer hoor.
Dan kon je dus die vijf geuren testen en van diegene die je het lekkerst vond kon je dan een volledige fles gaan halen...
Zou het graag nog eens cadeau doen, maar dan moet het wel nog bestaan.
Ik kreeg hem ooit als kerstpakket maar hij was toen ook gewoon bij Ici Paris te krijgen!
Het was dus een doos met vijf miniaturen er in, of het nou buisjes waren of miniflesjes weet ik niet meer hoor.
Dan kon je dus die vijf geuren testen en van diegene die je het lekkerst vond kon je dan een volledige fles gaan halen...
Zou het graag nog eens cadeau doen, maar dan moet het wel nog bestaan.
668, the neighbour of the Beast