niemand aantrekkelijk vinden

29-01-2009 14:36 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal.

vroeg me gewoon af of er meer mensen zijn die hier last van hebben?

ik vind namelijk niemand echt aantrekkelijk ( wil niet zeggen dat ik de allerknapste ben maar daar gaat het nu niet om) ik ben zeker weten niet lesbisch ( want vrouwen vind ik ook niet aantrekkelijk) en mannen...geef ik ook niks om. er zijn bepaalde types die ik wel er leuk vind uitzien maar ik vind vaak ook niemands personaliteit leuk. ( gewoon vrienden maken is minder lastig...daar ben ik ook minder streng in kwa uiterlijk en persoonlijkheid)

en bij filmsterren en modellen haal ik ook vaak me schouders op.

ik wil eigenlijk ook niet meer een relatie hebben met iemand. heb heel kort een keer wat met iemand gehad maar werd er niet gelukkig op ( terwijl hij toch me droomtype was) wat voor andere mensen waarschijnlijk als goed werd beschouwd in mijn relatie ( we waren niet kil naar elkaar we begrepen elkaar en hadden lol) verveelde ik me er rot mee en vroeg ik me steeds af wat ik met zo een vent aanmoest vangen...waar zo iemand goed voor is? ik heb veel meer lol in het rondhangen met gewone vrienden dan met "dates" want dan moet je weer letten op wat je zegt enzo...en ...ik vind er niks aan....
Kennelijk kennen wij elkaar niet

Je komt behoorlijk down over, hoe lang duurt dat al?

Hoe oud ben je eigenlijk?
Nou meid , een relatie hebben is geen must , hoor . En solosex is ook sex .

prima toch ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
misschien afgezaagd maar brad pitt (vooral in legends of the fall) is toch zon megalekker ding, als je hart daar niet wat sneller van gaat kloppen moet je jezelf echt nakijken
Je hoort het niet vaak, maar doe vooral je eigen ding...een relatie hebben is geen "plicht", en als je daar geen behoefte/zin in hebt...lekker laten zo...
Ik vind ook niet vlug iemand aantrekkelijk ,behalve mijn eigen man,en een oude vlam,ben ik ook nog nergens echt op gevallen waarbij ik een bepaalde sterke chemie voelde

ik kan wel iemand mooi vinden zowel mannelijk of vrouwelijk,maar ik zie niet vlug iemand als potienteel sex of relatiemateriaal

je bent niet de enige
Heb ook niet snel dat ik iemand aantrekkelijk vind, maar gelukkig gebeurt het af en toe nog wel...niet dat het dan altijd zo goed uitpakt, mijn laatste date heb ik (vooralsnog)niks meer van gehoord.Maar goed,wel fijn idee dat er in elk geval nog mannen zijn die ik aantrekkelijk vind..dat geeft de burger weer moed,haha!

Vind dat wel een voorwaarde,het kan nog zo goed klikken met iemand,maar dat ene vonkje is toch wel erg belangrijk.heeft niksm et uiterlijk te maken ofzo,maar met uitstraling en het is iets dat je eigenlijk niet kan beschrijven.het is er of het is er niet..meestal is het er niet..en kan me TO wel voorstellen dat ze zegt,die dates zijn soms zo vermoeiend..zo ervaar ik het af en toe ook wel.ik date regelmatig,maar zoals gezegd heb ik niet vaak dat ik een man aantrekkelijk vind,aantrekkelijk genoeg voor meer dan vriendschap zeg maar..en dan spendeer je zo´n avond liever met goede vrienden dan met een date..maar ja,als het het nooit probeert,kom je ook nooit iemand tegen is mijn motto altijd..dus we blijven vrolijk doordaten en achteraf kan ik ook altijd wel weer lachen hoor,als ik weer een date heb gehad waarvan ik bij 1e oogcontact al zoiets had van,oh neee...!
Ben je aan de pil of heb je een chronisch verstopte neus ?

Iemand aantrekkelijk vinden is een combinatie van wat we gewend zijn als schoonheidsideaal , maar ook van ruiken . En de pil schijnt een en ander te onderdrukken .

Heb je niet dat als je iemand heel aardig vindt dat bepaalde schoonheidsfouten je dan niet - meer - op vallen ? Vind je nooit iemand mooi-van-lelijkheid ? Of kan je nooit eens glijen van een hele markante kop ?

Zou je trouwens alleen een relatie willen met iemand die je als écht mooi beschouwt ?
What is your problem?

(ik kan namelijk je probleem niet zien)
http://www.menshealth.nl/...ingskrachtUitEenPotje.htm

http://mens-en-gezondheid...e-aantrekkingskracht.html
badmeester: er is geen probleem. ben gelukkig genoeg nu zoals ik ben. vroeg me alleen af of er meer mensen zijn die die gedachten hebben.

moet wel zeggen dat ik inderdaad wel mensen mooi kan vinden alleen niet aantrekkelijk of interresant om een relatie te hebben. een relatie hebben vind ik zeker geen must omdat ik wel spannendere en leukere dingen in het leven ben tegengekomen. maar je word er soms zo mee doodgegooid van alle kanten en ook van mensen die erover beginnen te zeuren. denk dat velen dat hier wel kennen.

blijfgewoon bianca: nee ben niet aan de pil en me neus is niet verstopt. ik geloof eigenlijk niet in dat hele reuk hormoon gedoe want als dat klopte, dan waarom kunnen mensen dan helemaal opgewonden raken als ze een " lekker ding" op een poster of op tv zien? die kun je toch ook niet ruiken?

royanne77: eigenlijk...is brad pitt niet me type...hij is niet lelijk maar ik word er niet warm van ^^; ik denk echter wel dat ik hiervoor niet me hoef na te laten kijken hahah.

Vl43inder: 24. voor de een jong voor de ander oud...het is maar zoals je er zelf tegenaankijkt. voor mijn gevoel ben ik oud genoeg om te weten wat een relatie voor me betekend. ik hoef daarvoor niet 10 jaar verder op te gaan blunderen.

toegegeven. ben een beetje down maar is niet per see vanwege dit onderwerp. ik had deze vraag al langer in me kop en had zoiets vandaag van: ...ach waarom niet posten?
quote:royanne77 schreef op 29 januari 2009 @ 14:40:

misschien afgezaagd maar brad pitt (vooral in legends of the fall) is toch zon megalekker ding, als je hart daar niet wat sneller van gaat kloppen moet je jezelf echt nakijken

*rent gelijk naar een dokter*

Nee, Brad Pitt, echt niet mijn ding.

TO, ik vond ook nooooooooit iemand leuk. De enige die ik het waard vond om sex mee te hebben en waar de aantrekkingskracht van het eerste moment vanaf spatte, was Mr. Zwieber. Voor de rest. Niks, nakkes nada. Voordeel is wel dat als je iemand echt leuk vind je er ook gelijk voor kan gaan.
Volgens mij is het niet zo zeer Millia's probleem, misschien eerder iets wat gewoon bij haar opvalt. Daarmee is ze niet per se depressief.

Ik ben ook zelden verliefd, en als ik verliefd ben is het van korte duur. Vrouwen kunnen leuk zijn in de omgang, en lichamelijk aantrekkelijk zijn (ik vind maar weinig vrouwen echt lelijk), maar aantrekkingskracht is ook niet alles. Doordat ik weinig hoogte van vrouwen krijg, boeten ze aan aantrekkingskracht in. Vrouwen en ik stellen erg hoge eisen aan elkaar en vinden elkaar op een of andere manier toch onaantrekkelijk. Een voorname reden dat ik niet snel verliefd wordt. Als ik een zeer aantrekkelijke vrouw zie en daarna niet meer, spookt ze nog een paar minuten in mijn gedachten rond, en dan vervaagt ze.
World of Warcraft: Legion
quote:millia schreef op 29 januari 2009 @ 14:57:

ik geloof eigenlijk niet in dat hele reuk hormoon gedoe want als dat klopte, dan waarom kunnen mensen dan helemaal opgewonden raken als ze een " lekker ding" op een poster of op tv zien? die kun je toch ook niet ruiken?

Je ruikt onbewust of je " matcht " qua genen . Mensen die elkaar bewust écht niet lekker vinden ruiken nemen elkaar ook niet als relatiepartner .

En vergeet niet dat iemand op een poster ook staat voor macht , geld , aanzien............ vinden vrouwen over het algemeen een erg aantrekkelijke eigenschap .

Kijk maar eens naar hoeveel oerlelijke voetballers een enorm knappe vrouw hebben . Zijn vast niet allemaal voor dat koppie gevallen .
quote:millia schreef op 29 januari 2009 @ 14:57:

Vl43inder: 24. voor de een jong voor de ander oud...het is maar zoals je er zelf tegenaankijkt. voor mijn gevoel ben ik oud genoeg om te weten wat een relatie voor me betekend. ik hoef daarvoor niet 10 jaar verder op te gaan blunderen.

toegegeven. ben een beetje down maar is niet per see vanwege dit onderwerp. ik had deze vraag al langer in me kop en had zoiets vandaag van: ...ach waarom niet posten?

Ik vroeg me je leeftijd af omdat ik zelf anders zou reageren op iemand van 17 met dit 'probleem' dan op iemand van 37.

Zelf klopt mijn hart ook niet harder van popsterren/filmacteurs/etc., die staan gewoon te ver van me af. Sommigen vind ik esthetisch gezien wel mooi hoor maar niet meer dan dat.

Ik denk ook nooit 'wat een enorm stuk zeg!' als iemand voorbij loopt. Al vind ik wel de een aantrekkelijker dan de ander.

Aantrekkelijkheid zit hem wat mij betreft niet zozeer in het uiterlijk van iemand als wel in zijn maniertjes, houding, stem en innerlijk.

En het gebeurt wel eens dat ik een tijd niemand tegen kom die ik aantrekkelijk vind. Kan ook komen doordat ik in die periode niemand zo goed leer kennen zodat ik zijn aantrekkelijke kanten zou kunnen zien.

Hoe komt het dat het voor jou een probleem is? Ben je het beu alleen te zijn? Wil je graag een kind? Ik noem maar wat hoor.
Ik ben zo'n kwart eeuw voor het laatst écht verliefd geweest , maar ik vind héél veel mensen erg aantrekkelijk . Niet in de zin van relatiemateriaal , maar op de manier van ' zou ik het erop/onder kunnen " .
Ik snap dat hele gedoe rond Brad Pitt ook nooit, het gedoe om wie dan ook niet eigenlijk. Wat ik ook niet snap is dat dat gedoe er niet is rond mijn man
ik heb veel meer lol in het rondhangen met gewone vrienden dan met "dates" want dan moet je weer letten op wat je zegt enzo...

Hoezo moet je bij een date opletten wat je zegt? Als het de man/vrouw van je leven blijkt te zijn moet jij toch juist jezelf zijn en niet ieder woord op een weegschaaltje leggen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
hhaah bgb dat heb ik dus nooit ook nooit gehad,dat ik mij afvraag zou het erop of eronder kunnen?

alleen bij 2 mannen dus maar,bij de een lag ik bijna op schoot zo sterk voelde ik dat,maar ja he ik ben monogaam.

dus gebeurde het niet.maar zo heb ik gewoon niet zo snel die bepaalde chemie

misschien heb jij wel iets meer testoron of zo.

maar ik ben wel dol op sex,dat weer wel dan
Hoi Millia,

Ik begrijp wel de essentie van wat je bedoelt.

Nog niet eens zo zeer het gevoel niemand leuk te vinden, maar des te meer het idee dat niemand er werkelijk toe zou kunnen dóen.

Wat zou hij toe kunnen voegen aan positiviteit, wat is de toegevoegde waarde van iemand aan je leven?

Negen van de tien dagen heb ik dat gevoel ook.

Ik denk dat dat komt dat ik doorgaans te veel verstandelijk hiermee omga. Dat ik zelf wil bepalen met wie ik eventueel een relatie zal krijgen of niet.

En soms, heel af en toe vergeet ik die gedachten.

Dat heeft het gevoel de overhand dat ik iemand toch wel heel erg leuk kan vinden en dat ik denk: hém zou ik wel in mijn buurt kunnen velen (dat beredeneer ik dan ook wel weer, natuurlijk), maar dan kan ik echt zo blij zijn, niet omdat er zo iemand bestaat, maar dat ik dat nog kan vóelen.

En helemaal niet gezegd dat dat dan ook werkelijkheid wordt hoor.

De kans is klein dat ik datgene voor iemand voel, en dat diegene dan mij nog zou zien ook.

Het is een extra drempel zeg maar.

Ik vind niet gauw iemand aantrekkelijk, dus dan vallen er al een hoop mannen af. Rijst soms weer de vraag of ik dan niet te kritisch ben...
Het gras bij jou is groener, Daisy B.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 januari 2009 @ 15:09:

En vergeet niet dat iemand op een poster ook staat voor macht , geld , aanzien............ vinden vrouwen over het algemeen een erg aantrekkelijke eigenschap .

Ik vind bijvoorbeeld Natasha Henstridge erg aantrekkelijk. Maar dat is hoe ze er inderdaad op de poster eruit ziet. Of ze rijk is, weet ik niet. Of ze in een villa woont of een leuk optrekje heeft, weet ik ook niet. Ik weet alleen dat ze een paar keer in films heeft gespeeld die ik heb gezien.

quote:Kijk maar eens naar hoeveel oerlelijke voetballers een enorm knappe vrouw hebben . Zijn vast niet allemaal voor dat koppie gevallen .Volgens mij gaat het niet alleen om voetballers of andere bekende mannen met hun aantrekkelijke vrouwen. Als ik in de stad loop zie ik een hoop knappe vrouwen, soms met een lelijke man (hoewel ik mannen vaak niet op hun uiterlijk beoordeel).
quote:daisybloempje schreef op 29 januari 2009 @ 15:18:

misschien heb jij wel iets meer testoron of zo.

Zou kunnen .

Ik ben ook erg nuchter wat dat aangaat . Ik hoef iemand niet voor 98 procent of meer perfect te vinden om het als " ja, kan ik het op / onder " te beschouwen . En ik kan bijv. iemand mooi van lelijkheid vinden .
quote:Fame schreef op 29 januari 2009 @ 15:17:

ik heb veel meer lol in het rondhangen met gewone vrienden dan met "dates" want dan moet je weer letten op wat je zegt enzo...

Hoezo moet je bij een date opletten wat je zegt? Als het de man/vrouw van je leven blijkt te zijn moet jij toch juist jezelf zijn en niet ieder woord op een weegschaaltje leggen?Het maakt bij een date toch uit hoe je bij een ander overkomt? In zekere zin wordt er wel erg op je gelet. Stem, woordkeuze, houding, lichaamstaal... ik vind dat wel vermoeiend hoor.
Ik heb best wel wat jongens/mannen gehad maar heb nooit echt gedate (op 1 keertje na, werd niets).

De mannen met wie ik iets had (voor een avondje tot 13 jaar relatie(nu)) leerde ik kennen via vrienden, sport, studie, kroeg, etc. en het was altijd gelijk iets. Dus we hadden of gelijk seks of gelijk een relatie, daar gingen nooit dates aan vooraf om elkaar te leren kennen eigenlijk.

Kan me wel voorstellen dat dates nogal ongemakkelijk zijn als je van te voren nog niet weet of je elkaar wel leuk genoeg vind voor lust of relatie. Ik snap de lol van het daten om elkaar te leren kennen ook niet zo.

Als je verliefd bent dan leer je 'm vanzelf wel kennen, als je alleen maar seks wilt dan hoef je 'm niet te kennen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven