Lijf & Lijn alle pijlers

Afval Challenge 2017

01-01-2017 15:13 1869 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer door!

(vanuit: "Afval Challenge")

1 plek open - Als de tabel vol is, kun je wel gewoon meeschrijven.

Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.

NaamLengteStartStreefWanneerFebHuidigWeek +/-TotaalBMIJudith1,69m81631-5-'1765,163,7-0,3-17,322,3Woeffie1,70m91,780x89,3880-2,830,4Bloempie1,75m96761-8-'1788,186,7???-0,3-9,328,3Hamaika1,65m86701-7-'177877,8-0,2-8,228,6Twilight1,75m85,775x84,584-0,2-1,727,4Jua1,80m86,675?78,877,2-0,4-9,223,8Femme1,79m83,5751-6-'1779,879-0,8-4,524,7Tailor1,64m67,957,51-5-'1760,559,5??+0,2-8,422,4Suikerbroodje1,72m81,5701-6-'1774,172,9+0,7-8,624,6Nikki1,68m86661-6-'1771,870,9??0-15,125,1Desje1,69m81651-7-'1770,571,3???-0,2-9,725Zwaantje1,73m83751-6-'1782,282,1-0,6-0,927,4Lady1,74m68,662??68,667,6-2,1+1,122,1Karen1,67m71,5601-7-'1764,665,3??+1-6,223,415.lengtestartstreefdatumN/Ahuidigweektotaalbmi

Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft! Je kan er ook altijd weer terug in ;)
It's not always easy, but it's worth it.
Even snel mijn gewicht doorgeven:

gewicht: 72,9

Helaas is dat+ 0,7

Bmi 24,6

Totaal afgevallen 8,6kg

Lekker Hamaika, onder de 78. En Twilight ook er wat af. Het zat er bij mij aan te komen dat ik eens wat zou aankomen na de afgelopen weken. Daarnaast merk ik dat het tijd is om een stopweek te houden (slik de pil altijd best een poos door). Volgende week beter. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen ladies! Ik ben niet meer zo actief aan het posten, ik heb het echt mega druk! Afgelopen week en komende week ook helaas. Zowel werk als privé.

Ik kom wel even mijn gewicht doorgeven: ik woog vanmorgen 67,6 kg.

Ik zal zodra het lukt weer even bij lezen en op iedereen reageren! Succes allemaal deze week!
Goedemorgen! Even snel mijn gewicht: 82,1. Dat is -0,6. Best goed zou je zeggen maar ik lagere gewichten gezien deze week. Wel ben ik gisteravond laat nog wezen hardlopen en daarna veel water gedronken. Geloof dat ik dat nu beetje vasthoud.
Beste dames,

Met alweer 75 bladzijde heb ik besloten vanaf vandaag (vandaag update ik nog iedereen) niet meer deel te nemen aan dit topic.

Dat is voor mij momenteel even beter, want ik merk dat ik minder goed om kan gaan met bepaalde posts op het moment en dat ik vooral voor anderen nu nog meeschrijf en niet zo zeer voor mezelf :( en ik merk ook dat ik eigenlijk mijn gewicht nu wel oké.

Mochten jullie in een volgend topic verder willen wil ik de tabel best toesturen, het bijhouden is vrij simpel als je de tabel zelf hebt.

Het spijt me heel erg, maar ik wil een ander pad gaan volgen :(

Ik wens jullie wel nog heel veel succes xx
Judith wat ontzettend jammer dat je bij ons weg gaat. Maar kan me het erg goed voorstellen. Wens je dan ook heel veel succes op het nieuwe pad wat je gaat nemen.

Hier is mijn gewicht nog steeds 88.0kg. Niets eraf en niets erbij. Aangezien ik afgelopen 2 week toch niet echt heb opgelet ben ik nog wel tevreden. Maar we gaan nu toch weer voor een lager cijfer op de weegschaal.

Maar het is best lastig als je de hele dag trek hebt.

Succes meiden. Hopelijk wil iemand de tabel overnemen.
@ Judith: ik snap heel goed dat je nu tevreden bent met je gewicht en ook dat je liever een andere weg volgt , maar wel heel jammer dat je ermee stopt :( ik hoop niet dat post je hebben gekwetst ofz. Wens je veel succes met alles!

ik hoop ook dat iemand anders de tabel wil overnemen... voor mij is dat als relatief nieuwe actieve forummer wat lastig geloof ik. Vind het verder wel een fijn en actief topic namelijk.
Ah wat jammer Judith, maar heel begrijpelijk. Zeker als je gewoon tevreden bent met je gewicht. Daar hoef je geen excuses voor aan te bieden! Succes met alles wat er gaat komen en we horen je vast nog eens!
We do not remember days, we remember moments ?
Bedankt Judith voor al je bijdrages! Heb ik veel aangehad. Begrijpelijk dat je stopt, je mag trots zijn op jezelf!!

Tabel laat ik ook aan iemand anders over, niet aan mij besteed ( en nu nog voorlopig te druk)

Mijn gewicht 77,2 vanmorgen.

Ongelofelijk, na weekend met echt niet mijn best doen ( zelfs chips op) maar misschien word ik nog gestraft haha.

Of de klus/verhuis stress helpt bij het afvallen haha
Jammer Judith, maar succes met alles en mischien zien we je nog eens terug verschijnen. Hoop ook dat iemand de tabel wil overnemen?

Ik doe alles op mijn telefoon dus is niet zo handig! Ik heb niet gewogen vandaag
Ik merkte al dat je niet zo fanatiek meer postte. Jammer dat je ons gaat verlaten, hoop niet dat ik verkeerde dingen heb getypt richting jou!

Hier een top dag! Normaal pak ik om 17uur nog een extra tussendoortje. Tot nu toe nog niets gehad!! Misschien dat ik zo tijdens het eten koken een worteltje wegknaag

Oh en ik ga de tabel ook niet bijhouden. Is niets voor mij, ben ik ook te laks voor!
Judith jammer dat je weggaat meis.

Ik heb helaas ook geen tijd om zo een uitgebreide tabel bij te houden. Een afgeslankte (haha) tabel zou ik wel kunnen bijhouden, maar de huidige wordt voor mij te uitgebreid/tijdrovend.

Ik zou de volgende kolommen laten staan:

Naam

Lengte

Start

Streef

Huidig

Week +/-

Totaal

Dat zou nog wel te doen zijn voor mij

Dus als iedereen het ermee eens is wil ik best een nieuw topic aanmaken. Als jij de tabel dan kan toesturen Judith met deze kolommen en de andere kolommen er uit dan plak ik hem wel in het nieuwe topic. Het aanmaken van het nieuwe topic wordt dan denk ik woensdag.

Laat maar weten meiden.

Oh ja Judith, bij mij staat nog 78 en dat moet zijn 77,8.
Dat zou top zijn Hamaika
Heel veel sterkte Judith en enorm bedankt voor het bijhouden en voor al jouw aanmoedigingen en tips!

Je zal worden gemist

Ik begin nu weer op 79 kg en ben vandaag weer voor de eerste keer met My Fitness Pal bezig.
Thanks ladies Lief van jullie, en nog heel veel succes met de afval challenge.

Het gaat overigens niet zo zeer om verkeerde dingen naar mij toe hoor, maar meer... Ik merk dat ik het moeilijk vind maar te blijven motiveren, en heb het gevoel meer met het afvallen van anderen bezig te zijn dan eigenlijk met mezelf (dat komt ook echt gewoon door mijzelf en mijn situatie nu qua gezondheid, ligt echt niet aan jullie!!)

Hamaika, ik stuur je zo de tabel code :D De mensen die nog niet gereageerd hebben vandaag staan aangegeven met ?? - de mensen die eigenlijk vandaag er uit zouden moeten met een ??? - ik heb dit zelf nog niet gedaan, vandaar. Misschien voor het nieuwe topic dan?

Heel veel succes ladies, jullie kunnen het!
Ach Judith, wat jammer dat je ons verlaten gaat. Maar fijn dat je tevreden bent met je gewicht. Bedankt voor alle bemoedigende woorden en het bijhouden van de tabel. Succes met je andere pad.
Ladies ik zal vanavond ff een nieuw topic aan maken en ff kijken of het lukt met de tabel. De link plaats ik dan hier.

Dank je wel Judith!!!!!
Heb het nieuwe vervolgtopic aangemaakt, hier is de link:

Afvalchallenge 2017 - Deel 2

Daar kunnen we weer verder schrijven!
Oh jee, ik lees dit nu pas. Judith ik begrijp je. Top dat je zo goed als je streefgewicht hebt behaald, je mag trots op jezelf zijn! Bedankt voor het hosten van het topic en het motiveren en meedenken!
Wat jammer Judith!

Bedankt voor je inzet en motivatie en hopelijk schrijf je wel mee in andere topic's.

Succes met alles!

Prrrr, mauw miawwwww.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven