Echt?!

04-04-2017 02:27 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van jongs af aan moeite met relaties en vertrouwen in mannen. Jaren alleen geweest omdat ik niet geloofde in de liefde. Tot ik "hem" tegenkwam. Ineens was het niet meer moeilijk en op enkele buien na is vertrouwen nooit een issue geweest.

Tot vanavond dus. Hij was weggeweest en ik vond hem opvallend laat nog online. Terwijl ik daar eigenlijk nooit op let. Waarom zou ik ook. Het zat wel goed. En als ik daar al aan twijfelde waren we snel klaar geweest. Want zo'n relatie wilde ik niet.

Toen hij zijn tanden ging poetsen toch even in zijn telefoon gekeken. WAAROM?! Je raadt het al; een werkgerelateerd contact in zijn whatsapp waar hij wel "wat leuks" mee wil doen (korte versie).

Natuurlijk heb ik hem geconfronteerd. Kotsmisselijk als ik was. Maar... hoe kwam ik erbij? Hoezo in mijn telefoon gekeken? Wat heb je gezien dan? Puntje bij paaltje komt het er op neer dat het contact uit zijn lijst was en ik gek ben. Tuurlijk!

En nu? Vriendinnen slapen en hebben hun geluid uit ' s nachts. Dus, is er iemand tegen wie ik aan mag praten en/of mag uithuilen?
Waar was hij? En wat bedoel je met "iets leuks"? Het hoeft toch niet gelijk iets te betekenen?
Iets met werk ook. Het was duidelijk flirten wat hij deed. Dat gaat mij al veel te ver... heeft wat mij betreft ook alles met vertrouwen te maken. Dat weet hij. Hij kent mijn verleden en ik ben daar heel duidelijk in. Een keer over de schreef en het is klaar.
Hoe verliep het whatsapp gesprek dan? Zoals ik het nu lees (wat leuks gaan doen) lijkt me geen reden tot bezorgdheid...

Wel vervelend dat hij zo met de confrontatie om gaat ipv je gerust te stellen
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Ze heeft iets voor hem gedaan of andersom. En daar stond dan wat tegenover; lunch of een dansje.
Dat is misschien nog wel het ergste Chart; doen of ik gek ben en het gesprek wissen. Serieus
Ik zou even "een time-out" nemen, voordat je over gaat tot een beslissing. Verder is het klote. Ik ken het want ik heb ook heel veel moeite met vertrouwen.
En wat ga je nu doen dan? Heb je hem eruit gezet? Je vertrouwen is beschaamd, zoals jezelf zegt...
Ik heb even geen idee wat ik moet of ga doen. Ik kan niet geloven dat hij dit doet. Ik wil dit ook helemaal niet. Ik wil niet twijfelen aan mijn relatie. Heb ik nog wel een relatie?!
Ik ben trouwens een "blokje om" gegaan, onderweg dacht ik; " de groeten,ik ga helemaal nergens heen. Als er iemand gaat is hij het" Toen ik terug kwam sliep hij. Hij had een aardige borrel op
Misschien is het een goed idee om hier morgen nog eens over te praten met elkaar... Als hij niet onder invloed is van alcohol en jij (hopelijk) wat rustiger bent...
quote:Chart schreef op 04 april 2017 @ 03:09:

Misschien is het een goed idee om hier morgen nog eens over te praten met elkaar... Als hij niet onder invloed is van alcohol en jij (hopelijk) wat rustiger bent...Ja, er zit niks anders op. Ben vooral heel verdrietig
quote:20062016 schreef op 04 april 2017 @ 02:52:

Ik zou even "een time-out" nemen, voordat je over gaat tot een beslissing. Verder is het klote. Ik ken het want ik heb ook heel veel moeite met vertrouwen.Time-out tot wanneer? Als hij blijft ontkennen? Ben zo benieuwd naar de nuchtere uitleg. Hoop ergens dat hij het "gewoon" opbiecht. Dan weet ik het maar...
Oei nee. Ik hou daar ook niet van. Ik heb weinig respect voor mensen die net doen alsof je gek bent. Het beledigt enorm je intelligentie. Maarja. Had hij enig respect voor je gehad ( aangezien hij weet over je verleden) dan had hij je dit ook niet geflikt. Trek je conclusie en kies voor jezelf. Want kiezen voor jezelf maakt je sterker. kiezen voor deze lapzwans uit angst niet. Het is niet allemaal voor niets. Je bent er nu achter dat je sterker bent. En keuzes voor jezelf kunt maken, uit zelfrespect en eigenwaarde. Dat is ook vooruitgang. Hij zal vast met smoesjes komen. Niet twijfelen. Je kent je gevoel en verstand. Die kloppen prima. Succes!
Je weet de naam niet meer? Je zou haar zelf een app kunnen sturen en vragen hoe het zit, vanuit haar gezichtspunt. Moet je wel weer in zijn telefoon kijken. Maar dan heb je wel meer zekerheid dan nu. Gezien zijn reactie denk ik niet dat hij je de waarheid gaat vertellen.
Mmm zo ben ik ook wel eens aan het auwehoeren met een collega. Is dit ook niet gewoon op zo'n manier bedoeld? Dat je het te serieus opvat?
@ universe

Ik weet heel goed dat ik zonder hem kan. Ben daar niet bang voor. Wil het alleen helemaal niet. Net een super leuk huis samen gekocht. Ik was echt zeker van mijn zaak. En nu dit?!

Eigenlijk geldt dit ook voor Flowers reactie; zekerheid... en dan?!
Als het niks is zou hij er niet over liegen .... Red flag alert.
Ah he bah TO. Niks aan zoiets ontdekken. Kan het zijn dat je t verkeerd geïnterpreteerd hebt?

Stel dat t echt mis is. Lijkt nu dat je wereld vergaat. Alles staat op de kop. Maar t komt wel weer goed met jou. Met of zonder hem. Links of rechtsom. Jij kunt dit handelen. Alleen word je nu overspoeld door emotie.
quote:Pin schreef op 04 april 2017 @ 06:55:

Ah he bah TO. Niks aan zoiets ontdekken. Kan het zijn dat je t verkeerd geïnterpreteerd hebt?

Stel dat t echt mis is. Lijkt nu dat je wereld vergaat. Alles staat op de kop. Maar t komt wel weer goed met jou. Met of zonder hem. Links of rechtsom. Jij kunt dit handelen. Alleen word je nu overspoeld door emotie.Je kan dit niet verkeerd interpreteren, hij liegt erover dat het gesprek heeft plaatsgevonden. Het gesprek is gewist.
quote:beetjegek schreef op 04 april 2017 @ 06:51:

Als het niks is zou hij er niet over liegen .... Red flag alert.Of hij liegt omdat TO gezien haar verleden een onschuldige flirt al veel te ver vindt gaan...
quote:_Marana_ schreef op 04 april 2017 @ 07:13:

[...]

Of hij liegt omdat TO gezien haar verleden een onschuldige flirt al veel te ver vindt gaan...Dan is het nog steeds een flirtende leugenaar.
quote:jantientje1 schreef op 04 april 2017 @ 06:43:

Mmm zo ben ik ook wel eens aan het auwehoeren met een collega. Is dit ook niet gewoon op zo'n manier bedoeld? Dat je het te serieus opvat?Ja, wellicht. Maar dan nog. In mijn ogen is dit een brug te ver en dat weet hij. Waarom ergens anders een hengel uitgooien als je het goed hebt?
Beetjegek; precies dat dus! Wie is er nou een beetje gek?!
quote:mspiggy schreef op 04 april 2017 @ 02:47:

Iets met werk ook. Het was duidelijk flirten wat hij deed. Dat gaat mij al veel te ver... heeft wat mij betreft ook alles met vertrouwen te maken. Dat weet hij. Hij kent mijn verleden en ik ben daar heel duidelijk in. Een keer over de schreef en het is klaar.Beter zoeken jullie allebei iemand anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven