In de war

04-04-2017 11:09 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier op het forum en weet nog niets van hoe of wat dus als ik iets fout doe of zo zeg het me dan ????

Nou ik zal beginnen met mijn verhaal;

11 jaar geleden leerde ik Bruce kennen eigenlijk kon ik hem al van vroeger maar nu leerde ik hem persoonlijk kennen. Het klikte en de vriendschap werd heel sterk zo sterk dat er vlinders bij kwamen kijken. Niet erg zou je zeggen maar we hebben allebei een relatie dus foute boel. Na jaren wat geflirt te hebben zijn we met elkaar naar bed geweest absoluut niet goed natuurlijk maar de aantrekkingskracht is zo enorm groot. Om een lang verhaal kort te maken het eindigde niet goed en hebben elkaar 2 jaar niet meer gesproken, tot vorige week. En ja hoor de aantrekkingskracht is nog net zo enorm als toen, dus ik zit weer met een probleem en geloof me ik wil het niet maar ik voel me echt ziek als ik hem niet zie of hoor. Ik kan niet functioneren eet slecht, slapen lukt niet en werk pffff heb ik geen zin in. Ik wil heeeel graag van dit gevoel af....wie oh wie heeft hetzelfde mee gemaakt en wat heb je er aan gedaan. Liefst niet oordelen over het feit dat ik vreemdga ik ben er zeer zeker bewust van dat het tegen over mijn partner fout en oneerlijk is.

Liefs een hopeloos stuk verdriet
Ik vind het zo erg voor je dat jou dit overkomt. Echt ik voel je pijn. Je verdient dit gewoon niet.
Als ik het recept had tegen liefdesverdriet zat ik nu op de bahama's op een wit strand, een cocktail en 2 palmbladwuivers.

Met andere woorden, grijp jezelf in je nekvel, geef jezelf een schop onder je hol en stel je niet zo aan.

Het gaat vanzelf weer over.
Ga beide bij je partner weg en ga met elkaar verder. Wel zo eerlijk naar jullie partners. Wat wil je anders? Lekker stiekem door blijven gaan?
quote:badmeester schreef op 04 april 2017 @ 11:11:

Ik vind het zo erg voor je dat jou dit overkomt. Echt ik voel je pijn. Je verdient dit gewoon niet.
Ach kind, wat rot voor je. Je kan er ook niks aan doen. Dikke knuf hoor!
*gets, net te laat*
Akelig dit.
quote:-Suze- schreef op 04 april 2017 @ 11:14:

*gets, net te laat*
Helaas heb ik geen advies voor je, maar wens je heel veel sterkte toe.

Liefdesverdriet is vreselijk.
He wat vreselijk voor je. Ook omdat je je leven lang zal moeten vreemdgaan. Het je partner opbiechten en verdergaan met degene op wie je echt verliefd bent is natuurlijk geen optie. Sterkte!
quote:MarindaH schreef op 04 april 2017 @ 11:27:

He wat vreselijk voor je. Ook omdat je je leven lang zal moeten vreemdgaan. Het je partner opbiechten en verdergaan met degene op wie je echt verliefd bent is natuurlijk geen optie. Sterkte!+1
Vertel het je partner. Dan heb je wel wat anders aan je hoofd en ben je zo genezen .
Als je hem twee jaar lang volledig kon ontlopen, kan je dat nu weer. Ga je niet doen natuurlijk want daar is den poesch te nat voor, maar toch. De keuze heb je. Als jij ervoor kiest om zielig te gaan doen, is dat ook een keuze.
Ik voel gewoon je pijn, ik zit hier echt keihard mee te

Ik zou willen dat ik het bij je weg kon nemen....

Maar dat kan niet, dus maak een keuze, of ga door met Bruce en hou je relatie. Of hou je relatie en stop met Bruce, of ga met Bruce verder en ga eerlijk zijn tegen je partner. Meer smaken zijn er niet, so suck it up sissy!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:clueless17 schreef op 04 april 2017 @ 11:41:

Vertel het je partner. Dan heb je wel wat anders aan je hoofd en ben je zo genezen .Beste advies ooit!
Echt erg voor je, voel met je mee hoor, sterkte. Tip: koop wat Tena Lady om het ergste vocht op te vangen.
quote:Liefs een hopeloos stuk verdrietJe zelfinzicht siert je dan weer wel.
quote:S-Groot schreef op 04 april 2017 @ 12:33:quote:Liefs een hopeloos stuk verdrietJe zelfinzicht siert je dan weer wel.
laat je lekker nemen, wat kan jou het schelen.
quote:badmeester schreef op 04 april 2017 @ 11:11:

What can't be cured must be endured.
"en werk pffff heb ik geen zin in."

Wie wel, met dat mooie weer.
Bedankt allemaal, echt waar het doet me goed om jullie reacties te lezen. Ik weet wat ik moet doen maar doet zo veel pijn. Als ik m'n partner dump doet pijn,als ik Bruce dump doet pijn, als ik zo door ga doet pijn pfffff

Maar ja ik heb deze situatie zelf veroorzaakt ik had na 2 jaar elkaar niet gezien te hebben moeten zeggen dat hij niet meer met mij contact mag zoeken. Maar helaas hij houd zich daar toch niet aan hij is er zelf ook helemaal van in de war.

Zijn er mensen die zo'n soort iets al heeft meegemaakt en hoe liep dat af?
Hoi.

Hoe scoor jij op sarcasme en ironie?

Groet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven