Echt?!

04-04-2017 02:27 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van jongs af aan moeite met relaties en vertrouwen in mannen. Jaren alleen geweest omdat ik niet geloofde in de liefde. Tot ik "hem" tegenkwam. Ineens was het niet meer moeilijk en op enkele buien na is vertrouwen nooit een issue geweest.

Tot vanavond dus. Hij was weggeweest en ik vond hem opvallend laat nog online. Terwijl ik daar eigenlijk nooit op let. Waarom zou ik ook. Het zat wel goed. En als ik daar al aan twijfelde waren we snel klaar geweest. Want zo'n relatie wilde ik niet.

Toen hij zijn tanden ging poetsen toch even in zijn telefoon gekeken. WAAROM?! Je raadt het al; een werkgerelateerd contact in zijn whatsapp waar hij wel "wat leuks" mee wil doen (korte versie).

Natuurlijk heb ik hem geconfronteerd. Kotsmisselijk als ik was. Maar... hoe kwam ik erbij? Hoezo in mijn telefoon gekeken? Wat heb je gezien dan? Puntje bij paaltje komt het er op neer dat het contact uit zijn lijst was en ik gek ben. Tuurlijk!

En nu? Vriendinnen slapen en hebben hun geluid uit ' s nachts. Dus, is er iemand tegen wie ik aan mag praten en/of mag uithuilen?
Ik zou een dansje al bedankje ook raar vinden.

En flirten vind ik niet tof. Helemaal niet als hij dan het gesprek/contact gaat wissen en doet alsof je gek bent.

Maar je reactie is misschien ook een beetje te veel.

Eerst eens kijken of hij blijft ontkennen Dat zou ik nog het allerstomst vinden.

Maar misschien valt het allemaal mee, even wat minder uitgaan van het allerergste.
quote:mspiggy schreef op 04 april 2017 @ 08:25:

[...]

Klopt helemaal Arme vriend...

Ik merk hierdoor dat er nog wel wat te behalen valt qua therapie! Het erge is nog dat ik (behalve dat ik niet wil hoeven twijfelen aan mijn man) helemaal niet de controlerende vrouw wil zijn. Bah, ik ben het al!Ik zou maar heel snel naar je therapie gaan, niet veel mannen willen dit drama queen gedrag ( vrouwen ook niet trouwens)
quote:Fee-de-Goede schreef op 04 april 2017 @ 09:07:

Eerst eens kijken of hij blijft ontkennen Dat zou ik nog het allerstomst vinden.

Maar misschien valt het allemaal mee, even wat minder uitgaan van het allerergste.Hij ontkent niet meer, heb hem vanmorgen even gesproken voor hij naar zijn werk moest. Het ontkennen was in "paniek". Bang om alles kapot te maken terwijl het niks is, zegt 'ie...
quote:mspiggy schreef op 04 april 2017 @ 10:06:

[...]

Hij ontkent niet meer, heb hem vanmorgen even gesproken voor hij naar zijn werk moest. Het ontkennen was in "paniek". Bang om alles kapot te maken terwijl het niks is, zegt 'ie...En dan ben ik heel benieuwd naar jouw reactie hierop!
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
@pearle

Je zal het niet geloven maar ik ben dus echt geen dramaqueen, dit zal mijn vriend beamen (ook nu nog). Ik wens hem altijd veel plezier als hij wat gaat doen met vrienden en ben eigenlijk niet eens jaloers aangelegd. Wel ben ik veel te onzeker dan mij lief is, en dat zegt in dit geval dus meer over mij dan over hem...

@chart

Tja, ik geloof dat ik hem maar moet geloven. Vanavond maar een goed gesprek ertegenaan gooien... Hij heeft eigenlijk nooit mijn vertrouwen hoeven winnen. Wist altijd dat hij betrouwbaar is. Dus moet het maar als een suf incident zien, denk ik. Voel me wel echt een dramaqueen overigens
Ben jij ff blij dat je mijn advies niet hebt opgevolgd. Ik snap het wel, je hoort het vaak dat mensen met vertrouwensissues er moeilijk vanaf komen. Onzekerheidsissues trouwens ook. Ik ben zelf rete-nieuwsgierig, kan ook lastig zijn trouwens.
Het zou voor mij helemaal aan de context liggen. Op mijn werk is het vrij normaal om naar collega's dergelijke berichtjes te sturen inclusief kus-hartje-emoticon. (Beetje sneu is t af en toe wel maar goed, ook wel geinig). Als mijn vriend dat zou zien zou hij zijn schouders ophalen. Op mijn vriend zijn werk is het onderling niet normaal dus als ik zo'n appje naar zijn collega zou zien dan zou ik het heel vreemd vinden en speelt er ongetwijfeld meer.
quote:Ananas schreef op 04 april 2017 @ 07:46:

Omdat jij moeite met het vertrouwen van mannen hebt, mag hij niet gewoon ouwehoeren met een collega?

Afhankelijk van de bedrijfscultuur, kan hef er op kantoor soms best veel geouwehoerd worden door en tussen man en vrouw. Betekent vaak gewoon helemaal nix.

En ik snap heel goed dat hij het bericht gewist heeft en ontkent de lading ervan ontkent. Er is geen ruimte voor dialoog, want jij luistert niet en strooit alleen verwijten.

Ga om de tafel zitten met een kop koffie en communiceer eens mét elkaar ipv tegen elkaar. En projecteer jouw persoonlijke issues niet op de acties van deze man.Dit! Oef, wat een gevangenis voor die man...zou er niet aan moeten denken om zo met elkaar om te moeten gaan.
quote:Flowers-and-roses schreef op 04 april 2017 @ 13:31:

Ben jij ff blij dat je mijn advies niet hebt opgevolgd. Ik snap het wel, je hoort het vaak dat mensen met vertrouwensissues er moeilijk vanaf komen. Onzekerheidsissues trouwens ook. Ik ben zelf rete-nieuwsgierig, kan ook lastig zijn trouwens.Haha! Nou inderdaad zeg, dat was me een gedoe geworden!
Ik ook niet hoor Madelief. Maar gelukkig weet hij waarom het is zoals het is en ziet hij het niet zo.

Hij belde tussen de middag nog, hij voelt zich duidelijk heel rot. Dat gun ik hem niet.... Neem aan dat ik dan kan stellen dat het alweer opgelost is.

Dit is de eerste serieuze "ruzie" in die drie jaar. Valt volgens mij mee met de gevangenis
quote:mspiggy schreef op 04 april 2017 @ 15:45:

Ik ook niet hoor Madelief. Maar gelukkig weet hij waarom het is zoals het is en ziet hij het niet zo.

Hij belde tussen de middag nog, hij voelt zich duidelijk heel rot. Dat gun ik hem niet.... Neem aan dat ik dan kan stellen dat het alweer opgelost is.

Dit is de eerste serieuze "ruzie" in die drie jaar. Valt volgens mij mee met de gevangenis ;)...dat valt dan inderdaad mee. Geluk met zijn twee!
Bedankt Madelief

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven