Even van me afschrijven

03-04-2017 12:01 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_318161 wijzigde dit bericht op 15-04-2017 15:53
Reden: ..
% gewijzigd
Heb in het verleden soortgelijke dingen meegemaakt , het is wat sommige hier al aangeven dat je aan een dood paard beter niet kunt gaan trekken want het levert je niets op.

Waarom zou je de reden willen weten TO ? Wat zou daar het verschil in moeten maken dat je weet waarom het zo heeft moeten zijn ? Je verandert er helaas toch niets meer aan.......want je bent hem al kwijt.

Gewoon weer verdergaan met je eigen leven ook al valt het nu nog niet mee , maar na verloop van tijd gaat het je weer steeds beter af.
quote:diamantje123 schreef op 03 april 2017 @ 16:09:

Hij wil niet, duidelijker kan hij het niet maken. Ga nou niet je trots opzij zetten door contact te blijven zoeken bij hem. Mijn motto: liever doodgaan van binnen dan wanhopig overkomen bij een vent die duidelijk heeft aangegeven niet te willen.

Jouw motto Diamantje: "liever doodgaan van binnen dan wanhopig overkomen bij een vent die duidelijk heeft aangegeven niet te willen."

Is ook mijn motto. Die houden we erin. Geldt ook andersom, voor de mannen hier in vergelijkbare situaties.

Ik las het nog even terug. Dat is het gewoon. Komt gelijk binnen.

Nooit vergeten. Sterk zijn. Niet dat slappe gedoe.

TO, goed he, dit motto, hoe kwam dat bij jou binnen?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven