In de war

04-04-2017 11:09 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier op het forum en weet nog niets van hoe of wat dus als ik iets fout doe of zo zeg het me dan ????

Nou ik zal beginnen met mijn verhaal;

11 jaar geleden leerde ik Bruce kennen eigenlijk kon ik hem al van vroeger maar nu leerde ik hem persoonlijk kennen. Het klikte en de vriendschap werd heel sterk zo sterk dat er vlinders bij kwamen kijken. Niet erg zou je zeggen maar we hebben allebei een relatie dus foute boel. Na jaren wat geflirt te hebben zijn we met elkaar naar bed geweest absoluut niet goed natuurlijk maar de aantrekkingskracht is zo enorm groot. Om een lang verhaal kort te maken het eindigde niet goed en hebben elkaar 2 jaar niet meer gesproken, tot vorige week. En ja hoor de aantrekkingskracht is nog net zo enorm als toen, dus ik zit weer met een probleem en geloof me ik wil het niet maar ik voel me echt ziek als ik hem niet zie of hoor. Ik kan niet functioneren eet slecht, slapen lukt niet en werk pffff heb ik geen zin in. Ik wil heeeel graag van dit gevoel af....wie oh wie heeft hetzelfde mee gemaakt en wat heb je er aan gedaan. Liefst niet oordelen over het feit dat ik vreemdga ik ben er zeer zeker bewust van dat het tegen over mijn partner fout en oneerlijk is.

Liefs een hopeloos stuk verdriet
quote:Zevennul schreef op 04 april 2017 @ 13:55:

hij is er zelf ook helemaal van in de war.
quote:Zevennul schreef op 04 april 2017 @ 13:55:Als ik m'n partner dump doet pijn,als ik Bruce dump doet pijn, als ik zo door ga doet pijn pfffff

Maar ja ik heb deze situatie zelf veroorzaakt

Arme jij. Nou moet je zomaar op je eigen blaren zitten.

Wat heb jij 't toch zwaaar met al je zelf veroorzaakte drama.
volg je verstand, gebruik je gevoel
hoe is bruce eronder?
Is zevennul je leeftijd ?

Dan zou ik je toch een stuk verstandiger inschatten.
Niet geschoten is altijd mis
o helemaal in de war zie ik.
quote:Rooss4.0 schreef op 04 april 2017 @ 11:13:

Als ik het recept had tegen liefdesverdriet zat ik nu op de bahama's op een wit strand, een cocktail en 2 palmbladwuivers.
Spreuken 18:2

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven