Gezondheid alle pijlers

klachten galstenen

04-04-2017 15:14 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Me nieuwe ok datum staat in de planning.

Wat ik graag van jou zou willen weten, wat waren jouw klachten toen je je galblaas nog had?

de mijne zijn:

- lijkt of er iets rechts onder mijn ribben zit, en dan meer naar mijn zij toe

- zeuren pijn in de zij

- last van me rug (ongeveer ter hoogte als je je handen in je zij zet en waar dan je duim zit)

- soms een krampend gevoel ook weer onder me ribben rechts richting mijn zij

- een brandend gevoel in de gehele streek

soms zakt dit gevoel weg en voel ik weinig maar de laatste tijd is het gevoel vaak aanwezig

ik heb 3/4 stenen en zijn ongeveer 1 cm groot allemaal......
"Me" rug , 'Me' OK datum... MIJN

Ik snap ook eigenlijk niet wat je bedoeling is met deze vraag.

Zit je bij de chirurg, zeg je dan, 'op het viva forum was iemand die ook last had van haar rechter bil en linker lies, kan dat' ?

Och.....
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 04-04-2017 15:30
Reden: 2 maal een plaatje
% gewijzigd
Dit is al je vierde topic over je galstenen. Wat wil je nu horen dan? Waar heb je last van?
Ja mn rug, en onder mn ribben.
Zit je redenen te zoeken om niet geopereerd te worden? Of geloof je de diagnose niet? Zo kom je namelijk over. Je weet dat het (tot nu toe dan) altijd een optie is om niet de ok op te gaan?

Als je bang bent voor de operatie maak dit dan bespreekbaar...dan kunnen de artsen je hierin ondersteunen.

Waar ben je nu precies bang voor?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Ik heb precies dezelfde klachten. Maandag op de SEH gezeten met galkolieken. Ze dachten dat er een steen vast zou zitten, alleen dit was niet op de echo te zien. Pijn is nu minder en wacht op een oproep voor een Mri. Wel zat mijn galblaas helemaal vol en word deze zwz ook verwijderd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven