verliefd

06-04-2017 16:21 25 berichten
Hoi

Ik heb 6 weken geleden iemand leren kennen via een fb groep. Nu hebben we gistermiddag voor het eerst afgesproken. Ik heb sinds de afspraak niks gehoord. Voorheen appte we hele dag door en elke dag bellen urenlang voor het slapen nu niks meer. Is dit vreemd of normaal. Heb zelf wel meerdere berichten gestuurd. Gisteren dat ik het leuk vond en een slaap lekker en vanmorgen goedemorgen fijne dag op beide geen reactie. Dit is echt vreemd voor het afspreken kreeg ik elk uur n bericht. Wat nu?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij je dan toch niet zo leuk vond, aangezien jullie voorheen onafscheidelijk waren via social media..

Ik zou iniedergeval niks meer sturen nu. Wie weet krijg je nog een appje met een verklaring, zo niet dan weet je genoeg.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Ik denk dat hij je niet leuk vind.

Wel heel horkerig op deze manier!
Misschien vond hij je niet zo leuk als hij dacht
.
Ik zou niets meer sturen trouwens.
.
Dat is niet leuk! Ik zou niks meer sturen en

zijn nummer verwijderen. Hoe was de date?
Ik zou claustrofobisch van je worden. Wat een geklit, heb je geen eigen leven?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 06 april 2017 @ 16:39:

Ik zou claustrofobisch van je worden. Wat een geklit, heb je geen eigen leven?Nou dat valt toch wel mee? Eerst constant contact van beide kanten en na de date niets meer van zijn kant. Snap best dat dat vervelend is en onduidelijk. Moet hij maar gewoon eerlijk zeggen hoe hij de date vond ipv silent treatment. On topic: jammer dat hij niets meer laat horen. Niet meer contact opnemen nu. Next!
Ja ga ook niks meer sturen. Date ging goed dacht ik veel gelachen en gepraat. Hij vroeg of ik mee wou naar zijn huis ik zei is al laat had vanmorgen vroeg een rijles. Zou hij daarom boos zijn? Vind het jammer dat hij niet wat zegt als hij me niet meer wil spreken?
Misschien dacht hij dat er seks in zat.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 06 april 2017 @ 16:39:

Ik zou claustrofobisch van je worden. Wat een geklit, heb je geen eigen leven?Slaat volkomen nergens op! Is hartstikke vervelend als iemand je volkomen gaat negeren zonder reden! Althans geen duidelijke.
Laat je niet gebruiken voor alleen seks. Als hij weer contact zoekt, houd het dan bij gewoon daten, zonder met hem mee te gaan. Of kap met deze inhoudsloze jongen.
Ik denk dat hij je toch niet zo ziet zitten.

Laat het los...
Ja hij wilde neuken en nu negeert hij je. Ik zou hem lekker blocken.
quote:coco95 schreef op 06 april 2017 @ 17:31:

Ja ga ook niks meer sturen. Date ging goed dacht ik veel gelachen en gepraat. Hij vroeg of ik mee wou naar zijn huis ik zei is al laat had vanmorgen vroeg een rijles. Zou hij daarom boos zijn? Vind het jammer dat hij niet wat zegt als hij me niet meer wil spreken?Je legt hier al de vinger op de zere plek: het lijkt er op dat hij voorheen zoveel aandacht aan je heeft gegeven, omdat hij dacht dat je dan makkelijk seks met hem zou willen. Nu je dat hebt afgekapt is hij niet meer zo geïnteresseerd. Jammer, maar lekker laten gaan. Hij is je niet waard, next!
Of hij heeft zijn telefoon in een glas water laten vallen en kan je tijdelijk niet bereiken.

Ik ben sowieso blij dat je nog op het forum bent coco. Probeer je wat minder afhankelijk op te stellen van mannen. Verlies je eigen leven en doelen niet uit oog. Goed dat je voor je rijles bent gegaan.
Vervelend dat hij opeens niets meer laat horen! Het zou kunnen dat hij inderdaad uit was op seks, maar als dit het geval is ben je zeker beter af zo! Je hebt een paar berichtjes gestuurd en dat snap ik. Alleen nu is het echt het beste om niets meer te sturen. Mocht die toch interesse hebben dan stuurt die zelf nog wel wat (je kan ook niet voor een ander invullen wat er speelt, misschien is het gewoon even niet mogelijk om nu te reageren). Maar waarschijnlijk wordt dit hem niet, er zijn nog genoeg andere leuke mannen!
My life, my way
Vervelend voor je.

Kan heel goed zijn dat hij de klik niet voelt.

Niks meer sturen, al ga je dood van binnen.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
.
smileklik wijzigde dit bericht op 22-10-2017 13:40
99.10% gewijzigd
quote:viva-amber schreef op 06 april 2017 @ 19:53:

Of hij heeft zijn telefoon in een glas water laten vallen en kan je tijdelijk niet bereiken.

Ik ben sowieso blij dat je nog op het forum bent coco. Probeer je wat minder afhankelijk op te stellen van mannen. Verlies je eigen leven en doelen niet uit oog. Goed dat je voor je rijles bent gegaan.Dankjewel
Ik heb niks meer gehoord ben opeens ook geblokt en heb zelf ook niks laten horen
quote:coco95 schreef op 10 april 2017 @ 10:42:

Ik heb niks meer gehoord ben opeens ook geblokt en heb zelf ook niks laten horen Stom zeg. Zou toch fijn zijn als 'ie mans genoeg was om te zeggen "Sorry, ik kijk even verder".
Man | 1976 | Rotterdam
quote:smileklik schreef op 07 april 2017 @ 16:32:

Dit soort mannen maken vrouwen onzeker. Vreselijk gedrag. Wees gewoon duidelijk!

Wat nu? Probeer hem uit je hoofd te zetten, hoe moeilijk ook na zulk intensief contact. Ik weet hoe 't voelt, waardeloos. Kop op meid.

Hoezo?

Geen reactie is eigenlijk ook gewoon een reactie.

De reactie, ik vind je toch niet leuk genoeg.

Als mij dat gebeurde was het simpel, nummer wissen en door....

Ik vond het altijd we lekker duidelijk.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Goed zeg dat je niet met hem mee bent gegaan!

Ik denk dat dit helemaal niet zo'n leukerd was ook eigenlijk....
Lorem Ipsum
Wat een eikel. Ik dacht eerst dat misschien zijn telefoon kapot was ofzo maar dit is wel duidelijk. Wees dan tenminste een vent en geef de reden aan waarom je geen contact meer wilt hebben. Iemand kan tegenvallen in het echt maar dat kan je dan netjes aangeven.
koekies zijn lekker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven