Het stamcafé XXIX
donderdag 6 april 2017 om 16:04
quote:Hunniebunnie schreef op 06 april 2017 @ 15:19:
[...]
Bij nader inzien kan het ook een plaatje zijn van een poes die een konijn in de wurggreep heeft en hem nu de doodsbeet geeft. Dat doen ze wel es, die rotkatten...Nee hoor, geen nageltjes uit en geen bijtklaar bekje. Gewoon een ontzettend lieve omhelzing tussen fluffige niet-soortgenoten!
[...]
Bij nader inzien kan het ook een plaatje zijn van een poes die een konijn in de wurggreep heeft en hem nu de doodsbeet geeft. Dat doen ze wel es, die rotkatten...Nee hoor, geen nageltjes uit en geen bijtklaar bekje. Gewoon een ontzettend lieve omhelzing tussen fluffige niet-soortgenoten!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 6 april 2017 om 17:40
Hier een fijne middag gehad met een wandeling van 2,5 uur, heerlijk buiten geweest. En een paar plekken gescout waar ik binnenkort wil gaan fotograferen. Heb ook zo'n handig app, daarmee kan ik locaties "vastpinnen" en zien waar de zon opgaat, hoe hij draait op een dag en waar hij weer onder gaat.
Nu nog wachten op een mooie zonnige ochtend, liefst met nog een beetje lichte nevel.
En mijn haar zit ook weer helemaal goed.
Hoop dat jullie ook een goede middag hebben gehad.
Nu nog wachten op een mooie zonnige ochtend, liefst met nog een beetje lichte nevel.
En mijn haar zit ook weer helemaal goed.
Hoop dat jullie ook een goede middag hebben gehad.
donderdag 6 april 2017 om 17:48
Ah Ren wat een schatje! Die wil ik voor op mijn balkon!
Vrienden uit Italië melden dat ze vanaf morgen in het land zijn. Ze komen gezellig een nachtje logeren en zondag gaan we met een hele bups luxe lunchen. Heerlijk vooruitzicht. Plannen met Maman een dagje verschoven maar dat is ook helemaal goed.
Vrienden uit Italië melden dat ze vanaf morgen in het land zijn. Ze komen gezellig een nachtje logeren en zondag gaan we met een hele bups luxe lunchen. Heerlijk vooruitzicht. Plannen met Maman een dagje verschoven maar dat is ook helemaal goed.
donderdag 6 april 2017 om 17:53
Wat leuk Blondie, ik wens je een gezellige nacht en zondag! Dat zal je vast goed doen.
En heel veel sterkte met Maman.
Enne, zo'n moppie op balkon is heel gezellig. Tot ie iets ouder wordt.........
Dus als ik even wat goede raad mag geven..........dan zou ik toch eerder voor zoiets gaan, voor op balkon:
En heel veel sterkte met Maman.
Enne, zo'n moppie op balkon is heel gezellig. Tot ie iets ouder wordt.........
Dus als ik even wat goede raad mag geven..........dan zou ik toch eerder voor zoiets gaan, voor op balkon:
donderdag 6 april 2017 om 18:07
donderdag 6 april 2017 om 18:10
Dat is wel bijzonder Blond. Volgens mij is Camilla best een gewone vrouw, geen kapsones ofzo. En Charles heb ik eigenlijk ook nooit onsympathiek gevonden. Tis natuurlijk een royal en die zijn allemaal wel een beetje vreemd, maar hij doet ook wel goede dingen, voor jonge lui en is begaan met het milieu enzo.
donderdag 6 april 2017 om 18:14
quote:Renaissance schreef op 06 april 2017 @ 17:37:
Jane DHL is echt hopeloos, ik heb er zo'n hekel aan. Hopelijk komen ze zo, dat wachten is vervelend.
Grrrrr, ze zijn nog steeds niet geweest!
Ik ga maar even douchen, vriend is nu even thuis maar gaat zo weg.
Ik moet ook over anderhalf uur weg.
Wat een gedoe...
Jane DHL is echt hopeloos, ik heb er zo'n hekel aan. Hopelijk komen ze zo, dat wachten is vervelend.
Grrrrr, ze zijn nog steeds niet geweest!
Ik ga maar even douchen, vriend is nu even thuis maar gaat zo weg.
Ik moet ook over anderhalf uur weg.
Wat een gedoe...
Prrrr, mauw miawwwww.
donderdag 6 april 2017 om 18:15
quote:Oudblond schreef op 06 april 2017 @ 17:48:
Vrienden uit Italië melden dat ze vanaf morgen in het land zijn. Ze komen gezellig een nachtje logeren en zondag gaan we met een hele bups luxe lunchen. Heerlijk vooruitzicht. Plannen met Maman een dagje verschoven maar dat is ook helemaal goed.Gezellig!!
Vrienden uit Italië melden dat ze vanaf morgen in het land zijn. Ze komen gezellig een nachtje logeren en zondag gaan we met een hele bups luxe lunchen. Heerlijk vooruitzicht. Plannen met Maman een dagje verschoven maar dat is ook helemaal goed.Gezellig!!
Prrrr, mauw miawwwww.
donderdag 6 april 2017 om 18:48
quote:Renaissance schreef op 06 april 2017 @ 18:10:
Dat is wel bijzonder Blond. Volgens mij is Camilla best een gewone vrouw, geen kapsones ofzo. En Charles heb ik eigenlijk ook nooit onsympathiek gevonden. Tis natuurlijk een royal en die zijn allemaal wel een beetje vreemd, maar hij doet ook wel goede dingen, voor jonge lui en is begaan met het milieu enzo.Ik vind de man altijd wat sneu, op een leeftijd dat anderen met pensioen gaan heeft hij zijn levenstaak of levensdoel nog in de toekomst liggen.
Dat is wel bijzonder Blond. Volgens mij is Camilla best een gewone vrouw, geen kapsones ofzo. En Charles heb ik eigenlijk ook nooit onsympathiek gevonden. Tis natuurlijk een royal en die zijn allemaal wel een beetje vreemd, maar hij doet ook wel goede dingen, voor jonge lui en is begaan met het milieu enzo.Ik vind de man altijd wat sneu, op een leeftijd dat anderen met pensioen gaan heeft hij zijn levenstaak of levensdoel nog in de toekomst liggen.
donderdag 6 april 2017 om 18:53
quote:sssssst schreef op 06 april 2017 @ 18:48:
[...]
Ik vind de man altijd wat sneu, op een leeftijd dat anderen met pensioen gaan heeft hij zijn levenstaak of levensdoel nog in de toekomst liggen.Waar zou hij voor kiezen: De troon of zijn moeder nog in zijn leven?
[...]
Ik vind de man altijd wat sneu, op een leeftijd dat anderen met pensioen gaan heeft hij zijn levenstaak of levensdoel nog in de toekomst liggen.Waar zou hij voor kiezen: De troon of zijn moeder nog in zijn leven?