Gezondheid alle pijlers

Kassabonnen

07-04-2017 10:37 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben altijd erg slordig met kassabonnen, na het boodschappen doen gooi ik de bonnen onderin de tas met als gevolg een dikke laag kassabonnen onderin. Nu ben ik erachter gekomen dat de kassabonnen bpa bevatten. Ik ben nu heel bang dat ik al jaren zelf mijn boodschappen aan het besmetten ben met bpa?! Met gevaar voor kinderen!
Heb je hypochondrie?
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Dit kan toch niet serieus zijn
En je bent speciaal lid geworden van het forum daarvoor?

Zonder gekheid: dat zal je de kop niet kosten hoor. Die hoeveelheid is zwaar verwaarloosbaar.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Wilt u de bon?

- Nee.

Opgelost.
Wat denk je dat die plastic tas doet en bijv al het andere verpakking dat je gebruikt waarbij plastic lijm en andere chemische stoffen aan de binnenkant zit? Vooral ingeblikt voedsel http://eten-en-drinken.in ... r-een-giftig-gevaar.html. Dan zijn die bonnen nog de minst enge dingen in je boodschappen tas.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hoeveel onverpakt voedsel leg jij dan los onderin je tas, dat het in aanraking komt met de kassabonnen?
Zeg voortaan gewoon tegen de caissiere ze de bon niet hoeft te printen, je controleert zo te lezen toch niets. Probleem opgelost en ook nog een opgeruimde tas en beter voor het milieu.
Ik denk dat die stoffen je hersenen al zwaar aangetast hebben.
Ja, ik denk ook dat je vreselijk vergiftigd bent door bonnen onderin je tas.
Ik ben benieuwd hoe die kassières het overleven, elke dag honderden bonnen in hun handen..

ja die kutbonnen, ik neem ze altijd maar aan want anders denken ze bij de uitgang weer dat ik gejat heb.
maar het stapelt zich wel op, mijn schuur ligt helemaal vol.
quote:Emperor schreef op 07 april 2017 @ 10:46:

maar het stapelt zich wel op, mijn schuur ligt helemaal vol.Mooi fikkie van stoken in je barbecue. Dan krijgt het vlees zo'n extra rooksmaakje.
quote:SF_ schreef op 07 april 2017 @ 10:47:

[...]

Mooi fikkie van stoken in je barbecue. Dan krijgt het vlees zo'n extra rooksmaakje.ik lees net dat er bpa in die bonnen zit, wil je soms van me af? levensgevaarlijk dit.
En toen dacht je, laat ik eens een account openen op het viva forum om mijn angst te uiten ?
Niet geschoten is altijd mis
Internagelaktisch
Als je zo bang bent eet je vast ook niks meer uit karton? Of andere bedrukte verpakkingen?

https://www.rtlz.nl/busin ... ffen-verpakkingen-voedsel
Dan ben ik heel gezond bezig want ik hoef de kassabon nooit.
Volgens mij heb je de verkeerde pijler. Dit moet bij psyche.
Ik ben ook zo slordig met bonnen. Kijk ze na en gooi ze in mijn tas.

Heb nou alleen nog nooit zorgen gemaakt over bpa.

Eerder vind het zo irritant dat ik nooit wat weer kan vinden tussen al die bonnen rotzooi. Of drupje water van mijn flesje en alles geeft af. Bah.

Dus dan is het weer tijd om eens flink de tas uit te mesten.

Zou ik als ik jouw was ook doen. Kun je meteen je alu hoedje eruit vissen.
Heb jij een nieuwe nick TO? Want je klinkt verdomd veel als iemand die een tijdje geleden constant dit soort topics opende, over alles wat gevaar zou kunnen opleveren volgens haar en het sloeg nergens op.

Dus........ga naar de huisarts en laat je eventueel doorverwijzen naar een psycholoog. Hier telkens zulke onrealistische topics openen helpt je niet.
Ik houd van gevaar en lik in wilde bui weleens stiekem aan zo een bon.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven