Gezondheid alle pijlers

Kassabonnen

07-04-2017 10:37 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben altijd erg slordig met kassabonnen, na het boodschappen doen gooi ik de bonnen onderin de tas met als gevolg een dikke laag kassabonnen onderin. Nu ben ik erachter gekomen dat de kassabonnen bpa bevatten. Ik ben nu heel bang dat ik al jaren zelf mijn boodschappen aan het besmetten ben met bpa?! Met gevaar voor kinderen!
quote:viva-amber schreef op 07 april 2017 @ 11:17:

Ik houd van gevaar en lik in wilde bui weleens stiekem aan zo een bon.ik doe dat openlijk en heel langzaam, terwijl ik de caissière aan blijf kijken.

Ik houd van gevaar en lik in wilde bui weleens stiekem aan zo een bon.Das pas echt stoer! I also like to lick dangerously
quote:Emperor schreef op 07 april 2017 @ 11:24:

[...]

ik doe dat openlijk en heel langzaam, terwijl ik de caissière aan blijf kijken.Bewust het gevaar opzoeken wauw! Echt geil emperor! Ik vraag me af, zou je de bonnen ook als vloei kunnen gebruiken en dan oproken?
anoniem_249623 wijzigde dit bericht op 07-04-2017 11:38
Reden: Stomme telefoon met eigen leven
% gewijzigd
quote:Nicotientje schreef op 07 april 2017 @ 11:27:

[...]

Bewust het gevaar opzoeken wauw! Echt geil emperor! Ik vraag me af, zou je de bonnen ook als vloei kunnen geven ruiken en dan opdoken?het ziet er echt wel geil uit, dat weet ik zeker. die meiden zeggen dan 'oohhh mmmmm ahhhh jaaaaahhh emperor, jij bent echt cra-cra. maar wel vet gaaf natuurlijk hihihi.' bonnen als vloei is wel echt een suicidemission hoor.
Oké....Doe ik dat niet. Zou de pakjes met huilende mannen enseau ook teveel missen
http://www.floraa.nl/bpa-in-kassabonnen-schadelijk/
quote:Nicotientje schreef op 07 april 2017 @ 11:39:

Oké....Doe ik dat niet. Zou de pakjes met huilende mannen enseau ook teveel missenhuilende mannen?
quote:--ik-- schreef op 07 april 2017 @ 11:44:

http://www.floraa.nl/bpa-in-kassabonnen ... ijk/Oehhhh dan zou ik je kinderen maar goed in de gaten houden. Voor je het weet beginnen ze hoorntjes te groeien...
quote:Emperor schreef op 07 april 2017 @ 10:49:

[...]

ik lees net dat er bpa in die bonnen zit, wil je soms van me af? levensgevaarlijk dit.Oh?
Bisfenol A (BPA) is een chemische stof door de industrie wordt geproduceerd. Het wordt gebruikt om verschillende soorten kunststof te maken zoals polycarbonaat (PC) plastic en epoxyhars (coating). Ook wordt BPA gebruikt als speciale inkt in thermisch papier, bijvoorbeeld kassabonnen. Het zit in veel producten, zoals bouwmaterialen (verf en coatings), elektronica, verpakkingsmateriaal van voedsel, speelgoed, kassabonnen en medische hulpmiddelen. BPA kan worden gebruikt in hard plastic flessen (polycarbonaat). Ook de dunne plastic laag in de binnenkant van blikjes kan BPA bevatten. BPA kan zo in zeer kleine hoeveelheden in het voedsel terecht komen.

Maak je niet druk om de kassabonnen....
quote:Emperor schreef op 07 april 2017 @ 11:47:

[...]

huilende mannen?http://www.rtlnieuws.nl/s ... aretten.jpg?itok=gKMCS_nl

Rechts boven
Hier doet de supermarkt zegels achterop de bon om te sparen voor gratis producten. Kan ik de supermarkt nu aanklagen omdat ze mijn leven in gevaar brengen? (Nee ik doe dat niet zelf, ik ben nou eenmaal Hollander en het is gratis mensen)
quote:Nicotientje schreef op 07 april 2017 @ 12:15:

[...]

http://www.rtlnieuws.nl/s ... aretten.jpg?itok=gKMCS_nl

Rechts bovenjezus, ik heb die afbeeldingen nog nooit gezien!
quote:Emperor schreef op 07 april 2017 @ 12:35:

[...]

jezus, ik heb die afbeeldingen nog nooit gezien!Ik wil een t shirt van de foetushouding man op de witte lakens!
Daar krijg je dan kanker van zeker?
Neem maar vast afscheid van al je familie en geliefden.

Sterkte ook in deze zware tijd
quote:Nicotientje schreef op 07 april 2017 @ 12:53:

[...]

Ik wil een t shirt van de foetushouding man op de witte lakens!begrijpelijk.
Jij wast je groente en fruit niet af voor je het eet of je kinderen voert?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:-Kia-Ora- schreef op 07 april 2017 @ 13:08:

Jij wast je groente en fruit niet af voor je het eet of je kinderen voert? Ja maar de bonnen toch niet Kia!
quote:--ik-- schreef op 07 april 2017 @ 11:44:

http://www.floraa.nl/bpa-in-kassabonnen-schadelijk/

Dit is je enige reactie?

Verder heb je niks te zeggen?

Ik zou mezelf opsluiten in huis als ik jou was.

Wel ff checken of je geen asbest hebt.
quote:Nicotientje schreef op 07 april 2017 @ 13:19:

[...]

Ja maar de bonnen toch niet Kia!Niet? Ik was mijn bonnen altijd voor ik ze aan mijn nageslacht voer, doet niet iedereen dat?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

Ik houd van gevaar en lik in wilde bui weleens stiekem aan zo een bon.

Living om the edge!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven