Het stamcafé XXIX

10-03-2017 19:59 3003 berichten
Daar is ie dan eindelijk, het nieuwe Stamcafé. Deel 29 alweer, wat vliegt de tijd. We zitten dit keer in Indonesië.

Selamat makan!

Alle reacties Link kopieren
Lekker hoor morgen op vakantie!

Wij gaan 8/6, wordt een vrienden bezoek gecombineerd met een city trip.

En ik ben aan het "plannen" om begin september een weekje samen weg te gaan. Waarschijnlijk kamperen op Texel als we een nieuwe tent kopen. En verder hoop ik wat weekendjes weg te kunnen. En dan in de herfstvakantie naar mallorca met schoonfamilie ( moet dan denk ik een weekje extra pakken om bij te komen ).
Mijn minivakantie zit erop. Ik ga vanmiddag weer terugvliegen.

Ik zou oorspronkelijk gisteren terugvliegen, maar vanwege de korte overstaptijd en verwachte drukte op Stockholm heb ik de vlucht gratis omgeboekt naar een vlucht met meer overstaptijd vandaag.
Goedemiddag, ik hoop dat jullie allemaal volop aan het genieten zijn van deze mooie lentedag!

Ik was vanmorgen al heel vroeg op pad met mijn scoet. Toen was het nog koud, maar o zo mooi. Hier een voorbeeldje van hoe mooi.

Dolfje, leuke plannen heb je!

Filee, fijne terug reis!

Ren, mooi
Prrrr, mauw miawwwww.
@mamanvanoudblond:

Ik let goed op de berichten van Oudblond hoor, want die lees ik namelijk graag.

En mijn oven poets ik, speciaal voor/door u, een ietsiepietsie extra.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Wat is lente toch fijn en mooi.

Mooie foto's Ren.

Wij hebben gewandeld en een oorlogsmonument en museum bezocht en daarna heb ik heerlijk in de zon zitten lezen terwijl man voetbal keek.
Klinkt als een fijne dag na al het harde werken Dolfje.
Ja zeker. Morgen overdag vrij, tijd om weer eens naar de sportschool te gaan en huis te houden.
Geniet vanavond nog maar van de lentedag. Morgen wordt het ook weer om te gaan huishouden.
Ja jammer is dat. Het was zo lekker. Hier is de zon nu weg en meteen fris.
Ah, mooi zo. Ik ben verbrand. De hele dag in de zon gezeten.

Morgen naar beste vriend, samen met dochtertje om te redderen. Hij heeft het zwaar door de chemo en is alleen thuis met zijn dochtertje, dus we gaan voor hen beiden zorgen.
IMHO
Lieve stammies, ik kom heel hard naar jullie zwaaien en jullie fijne, goede en zo min mogelijk verdrietige en moeilijke weken wensen!
Doei Elfje. Genietze, hè!
IMHO
Hele fijne vakantie Elfje
Fijne vakantie Elfje!!

Ik ben ook een beetje verkleurd vanmiddag GG. Sterkte morgen bij je vriend.
Geniet ervan, Elf!
Life is short. Eat dessert first.
Fijne vakantie Elf!
The owls are not what they seem
Goede reis Elf!!
Dank jullie wel!!!

GG, sterkte vandaag
Doei Elfje, geniet van je vakantie!!
Prrrr, mauw miawwwww.
Elfje, fijne vakantie!

GG, sterkte vandaag.
Goedemorgen. Ik ben helaas al wakker. Had best nog een uurtje willen tukken.

Dadelijk maar eens op gemak ontbijt en dan ga ik eerst maar eens sporten dan heb ik dat gehad.
quote:Elfje112 schreef op 09 april 2017 @ 21:46:

Lieve stammies, ik kom heel hard naar jullie zwaaien en jullie fijne, goede en zo min mogelijk verdrietige en moeilijke weken wensen! Veel plezier!
Ai, te laat, maar misschien lees je het nog Elfje: fijne vakantie!!

Waren zaterdag op zondag met zijn allen bij mijn vader, nog voor zijn 76e verjaardag. Zaterdag lekker uit eten geweest (wel raar, vorige keer was twee jaar geleden, ter ere van mijn ouders 52-jarig huwelijk) en gisteren het graf van mijn moeder weer even verder aangekleed met mos, verse bloemen in vaasjes. Daarna moesten dochter en ik helaas alweer terug vanwege een workshop op de ponyclub. Ik heb toen helaas 2 uur verspild in de file - A9 afgesloten (de oude, terwijl de nieuwe nog niet klaar is, reuze handig!), maar daarna had ik zowaar nog anderhalf uur voor mezelf (dochter op de boerderij, de mannen reden met mijn zus mee terug). Heb alleen maar in de tuin gezeten met een mooi boek. O ja, en wat akeleien en muurblommen in de grond gezet. Maar heerlijk even tijd voor mezelf. Jullie ook genoten? Zag mooie foto's, Ren!

Man nu ziek, dus ik moest er vanochtend extra vroeg uit om met de hond te lopen. Dus het is weer echt maandag, zeg maar..... Maar gisteren hadden we toch maar mooi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven