Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 10 april 2017 @ 00:16:

Nou ja, ik geloof dat ik altijd met de rits open rondloop

Ik ben gefrustreerd. Ik heb na een dag ploeteren uitgekeken om lekker rond te kijken op Okcupid, maar hij wilt mijn inschrijving accepteren

OKCupid wil mijn foto's niet.... ze vinden me zo lelijk???

quote:Silverback schreef op 10 april 2017 @ 11:23:

Okee, foto's. Wat is nu well en not done op Tinder?

Ik vraag dit natuurlijk voor een vriend.

Nee, zelf heb ik geen zonnebrilfoto's, groepsfoto's, met blote lichaamsdelen en/of met vers gevangen vissen. Maar leek me gezellig om eens te kijken wat nu echt niet en echt wel okee is.

Foto's die ik bij dames tegenkom en waar ik niks mee kan: kunstprojectfoto's, foto's na een colourrun, enorm gestylde portretfoto's, foto's met al je vriendinnen, duckfaces, foto's tijdens je safari/wereldreis/yogaretraite in Nepal, foto's van je kids.

Foto's die ik wel leuk vind: foto's van jou in normale dagelijkse leven, foto's tijdens je hobby. Eigenlijk foto's van wie en hoe je in het normale dagelijkse leven bent.

Zo. Wat kan de gemiddelde man verbeteren?

Het hangt er van af wat je zoekt....

Veel dames zullen een man met motor meteen naar links swipen, ik kijk dan juist nog een keer extra, om maar een voorbeeld te noemen....

Foto's die jij noemt is eigenlijk waar vrouwen ook naar kijken denk ik .... hoe iemand in het normale leven is en of dat aanspreekt....
Eva, wat een ellende allemaal. Voelt klote om jezelf zo kwijt te zijn

Ik wou dat ik de gouden tip voor je had.... sterkte!

En voor de rest wie het nodig heeft ook een
Nou hier zit een grote levensles voor mij. Echt een uitdaging om bij mijzelf te blijven en een relatie naast mijn leven te hebben. Ipv gelijk iemand mijn leven te willen maken.

Ga hard aan de slag met mijn gedachten die zorgen voor angst en paniek en die ga ik proberen even te negeren.

Mijn date is daarvoor een mooie uitdaging en dan zie ik wel waar het schip strand.

Het zit echt in mijzelf want ik heb allang een appje maar dat is niet geruststellend en dat moet ik ook niet bij hem zoeken, maar in mijzelf. Ik maak mijzelf gek. Ga dit met elke man weer tegenkomen, dus ga er nu niet van weg zoals ik normaal wel zou doen.

Dan had ik er allang een eind aan gebreid, maar dit is een terugkerend patroon. Dus dat wil ik doorbreken ongeacht of hij past of niet. Dat weet ik nog helemaal niet.

Werk aan de winkel, maar ga graag de uitdaging aan.

Niet makkelijk relaties zijn bij mij de grootste triggers, pfoe.

Bedankt voor alle steunende woorden, heel fijn!
Eva, goed dat je niet meteen de handdoek in de ring gooit. Je hebt al een appje binnen van hem zeg je, wat schreef hij? Misschien is het een idee om elkaar even te bellen? Ik denk ook dat je het meest leert van dit soort situaties en als je bij jezelf ziet dat dit een terugkerend patroon is dan heeft weglopen geen zin. Relaties zijn gewoon nogal lastig maar een goede leerschool.

Ik hoop dat je eruit komt!
Ik ga morgen naar Mallorca en ik weet dat ex daar ook is. Zit te twijfelen of ik contact met hem zal opnemen om wat af te spreken. Zou hem graag weer eens spreken en wat dingen uit willen praten, tegelijkertijd ben ik ook bang voor enorme afstandelijkheid van zijn kant. Ik wil hem echt niet terug ofzo, maar zit nog wel met wat vragen.

Weet niet zo goed wat wijsheid is.
Over foto's gesproken. Wat ik heel irritant vind zijn foto's met 2 mannen en dan is altijd de lelijke man op de foto..

Heb date van vanavond afgezegd. Was na nachtje slapen toch niet helemaal mijn type. Biertjes van gisteren zullen daarin ook een rol hebben gespeeld

Okcupid werkt bij mij soms heel raar dat hij de berichtjes niet laadt. Denk server overbelast ofzo?

Verder op Tinder nog een aantal dingen lopen,eens kijken wat eruit komt
Ok, morgen een date met een Engelsman in Amsterdam Niet dezelfde als afgelopen vrijdag.

Lovestar en anderen die ook op okcupid zitten,krijgen jullie ook van die gemaakte berichtjes op okcupid? Van die lappen tekst die ze naar elke vrouw sturen?
quote:CherokeeRose1977 schreef op 10 april 2017 @ 17:33:

Over foto's gesproken. Wat ik heel irritant vind zijn foto's met 2 mannen en dan is altijd de lelijke man op de foto..

Haha! Dat is bij vrouwen ook zo, het is altijd de minst knappe op groepsfoto's ;)

Veel vrouwen hebben trouwens hun lengte erbij staan, hoezo is dat? Zijn jullie positiever als een man lang is?
Wel als een man langer is dan mij. Hoeft niet heel veel langer te zijn maar niet dat hij bijvoorbeeld 1.50 is ofzo.. (ben zelf 1.68).
quote:Dreamchild schreef op 10 april 2017 @ 12:53:

[...]

OKCupid wil mijn foto's niet.... ze vinden me zo lelijk???

Zo erg kan het niet zijn.

Wat doen de mensen met OKcupid met de berichten? Om nou iedereen te berichten: Ik ben niet geïnteresseerd etc etc lijkt mij teveel gedoe. Maar wat is courtesy? Of is die er niet?
quote:Nact schreef op 10 april 2017 @ 18:25:

[...]

Veel vrouwen hebben trouwens hun lengte erbij staan, hoezo is dat? Zijn jullie positiever als een man lang is?Da's waar! En ze zijn al-le-maal ruim 1.85, exclusief hakken!
Man | 1976 | Rotterdam
quote:Eva- schreef op 10 april 2017 @ 17:05:

Nou hier zit een grote levensles voor mij. Echt een uitdaging om bij mijzelf te blijven en een relatie naast mijn leven te hebben. Ipv gelijk iemand mijn leven te willen maken.

Ga hard aan de slag met mijn gedachten die zorgen voor angst en paniek en die ga ik proberen even te negeren.

Mijn date is daarvoor een mooie uitdaging en dan zie ik wel waar het schip strand.

Het zit echt in mijzelf want ik heb allang een appje maar dat is niet geruststellend en dat moet ik ook niet bij hem zoeken, maar in mijzelf. Ik maak mijzelf gek. Ga dit met elke man weer tegenkomen, dus ga er nu niet van weg zoals ik normaal wel zou doen.

Dan had ik er allang een eind aan gebreid, maar dit is een terugkerend patroon. Dus dat wil ik doorbreken ongeacht of hij past of niet. Dat weet ik nog helemaal niet.

Werk aan de winkel, maar ga graag de uitdaging aan.

Niet makkelijk relaties zijn bij mij de grootste triggers, pfoe.

Bedankt voor alle steunende woorden, heel fijn!Je hebt het wel door. Komt echt wel goed met jou
quote:CherokeeRose1977 schreef op 10 april 2017 @ 17:33:

Heb date van vanavond afgezegd. Was na nachtje slapen toch niet helemaal mijn type. Biertjes van gisteren zullen daarin ook een rol hebben gespeeld

Okcupid werkt bij mij soms heel raar dat hij de berichtjes niet laadt. Denk server overbelast ofzo?

Verder op Tinder nog een aantal dingen lopen,eens kijken wat eruit komt

Is hier ook vaak het geval

Hier ook vaak bericchten die niet laden van OKc. Ook niet na refreshen. Is wel goed voor mijn geduld
quote:Silverback schreef op 10 april 2017 @ 18:51:

[...]

Da's waar! En ze zijn al-le-maal ruim 1.85, exclusief hakken! Ja duhhu iedere vrouw is toch lang
quote:CherokeeRose1977 schreef op 10 april 2017 @ 17:43:

Ok, morgen een date met een Engelsman in Amsterdam Niet dezelfde als afgelopen vrijdag.

Lovestar en anderen die ook op okcupid zitten,krijgen jullie ook van die gemaakte berichtjes op okcupid? Van die lappen tekst die ze naar elke vrouw sturen?

Ja. De originaliteit druipt ervan af

Ik zal er 1 copy en pasten voor jullie vermaak

Hi there...how are you? Enjoyed the sunny weekend? I liked your profile and pictures. You have a lovely smile . I would like to know more about you. I am Varun, 29 and I live in Amsterdam. I like music, travelling and going out with friends. I am kind, laid-back and cheerful guy. Would you be interested to know each other? What is your name? I will be waiting for your reply .?

Hier weet ik het, want mijn naam is mijn naam haha. Heb geen gekke nickname ofzo.
quote:Zinerva schreef op 10 april 2017 @ 18:53:

[...]

Ja duhhu iedere vrouw is toch lang Kom ik aan met m'n 1.78. Okee, ook exclusief hakken, maar dan nog..
Man | 1976 | Rotterdam
quote:Lovestar schreef op 10 april 2017 @ 18:51:

[...]

Zo erg kan het niet zijn.

Wat doen de mensen met OKcupid met de berichten? Om nou iedereen te berichten: Ik ben niet geïnteresseerd etc etc lijkt mij teveel gedoe. Maar wat is courtesy? Of is die er niet? Ik blokkeer ze gelijk en delete het bericht
Ik heb helaas dus geen foute berichtjes meer nu op okcupid maar ik zal m hier plakken als ik er eentje heb. Misschien krijgen we wel dezelfde Lovestar
quote:Silverback schreef op 10 april 2017 @ 19:00:

[...]

Kom ik aan met m'n 1.78. Okee, ook exclusief hakken, maar dan nog.. Ach een kleinere man is geen probleem hoor, liever klein en lief dan groot en een bullenbak.
Eva, je verbaast me!

Ik had niet in de gaten dat je zo met bepaalde zaken te maken hebt, laat staan zo met bevestiging aan struggelen bent.

Ik las, ( en ja, gevaar... het is tekst ) altijd een zelfverzekerd iemand met empathie en een krachtig advies naar anderen en een scherp zelfbeeld.

Twijfel niet zo aan jezelf, je kunt het wel maar dan moet je goed bij jezelf blijven.

Ik vind het cool om te lezen dat je niet wegrent en de confrontatie aan gaat!

Ik blijf volgen want die uitkomst is waar ik nieuwsgierig naar ben, niet alleen voor jou maar wellicht ook voor anderen.

Ik heb wel eens met een 'wegrennende' vrouw te maken gehad dus ik ben heel benieuwd.

Steekt het na een aantal ontmoetingen de kop op?

Ik heb van meerdere hier gelezen dat zodra er gevoel bij komt kijken, iemand onzeker word en aan zichzelf twijfelt.

Je hebt al genoeg hugs gehad dus die bespaar ik je maar ik denk dat jouw instelling om de confrontatie aan te gaan wel goed is.

GB, fijne vakantie en nee!! ex niet opzoeken.

Liever 'weten' dat hij in de buurt is en dat je dingen uit zou willen praten ( of hij dat ook wil en de manier hoe dat gaat is maar de vraag ) óf ga je voor écht bijkomen met die vakantie en je richten op jezelf en opladen voor de toekomst?

Bedenk je ook hoe jouw vakantie gruwelijk naar de klote kan gaan als je elkaar spreekt en het weer die vervelende gevoelens/verdriet opdreunt?

Anyhow, hoe je het ook invult, ik hoop dat je geniet van jouw vakantie ( verkapt jaloers! )
quote:Zinerva schreef op 10 april 2017 @ 19:17:

[...]

Ach een kleinere man is geen probleem hoor, liever klein en lief dan groot en een bullenbak.

1.78 is niet klein!!

Man | 1976 | Rotterdam
quote:Silverback schreef op 10 april 2017 @ 19:45:

[...]

1.78 is niet klein!!

Mwa ik vind het niet groot

Maar ehum je hebt wel sexy hakken aan toch? Dat maakt veel goed
quote:Zinerva schreef op 10 april 2017 @ 19:49:

[...]

Maar ehum je hebt wel sexy hakken aan toch? Dat maakt veel goed Héle geile hakken!
Man | 1976 | Rotterdam
quote:Silverback schreef op 10 april 2017 @ 20:08:

[...]

Héle geile hakken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven