Het stamcafé XXIX

10-03-2017 19:59 3003 berichten
Daar is ie dan eindelijk, het nieuwe Stamcafé. Deel 29 alweer, wat vliegt de tijd. We zitten dit keer in Indonesië.

Selamat makan!

Wat fijn Hun, dat je gisteren toch nog even wat tijd voor jezelf kon pakken, met bloemen om je heen waar je zou van houdt, en het zonnetje.

Succes met zieke man vandaag.
Leuk bericht gehad over mijn foto's. Ik zet soms foto's op een fotografieforum en stel er vragen als ik tegen mijn beperkingen aanloop. Nu zitten daar veel goede fotografen, sommige zijn prof, de meesten amateur, ze inspireren met om beter te worden. Op die site heb je ook altijd een foto van de dag.

En nu is een van mijn foto's zomaar foto van de dag geworden, had ik totaal niet verwacht. Maar het is echt een leuke aanmoediging. Kreeg ook veel fijne reacties. Ben er helemaal blij van.
Wat goed, Ren! Bevestiging is fijn
Alle reacties Link kopieren
Ontzettend leuk, Renaisssance!
IMHO
Wat Leuk Ren!!
Ren, wat fijn!
Life is short. Eat dessert first.
Geweldig Ren. Ik zag ook hele mooie foto's voorbij komen hier!
Mooi compliment Ren, Foto van de dag! Maar je neemt het dan ook echt heel serieus, ik geloof dat ik je gisteren nog gespot heb, helemaal in camouflage!

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Wat leuk Ren! Altijd fijn om complimenten te krijgen van mensen die echt verstand van iets hebben.
The owls are not what they seem
Wat leuk Ren!
Ik word toch een jaartje ouder geloof ik. Gisteren de hele dag met vrienden door de stad gegaan van lekker eten naar lekker drinken en een hapje en nog meer wijn in de zon en daarna nog een fantastisch diner met eh.. meer wijn. Heerlijke dag waar ik nog lang van ga nagenieten. Maar de wekker was niet mijn vriendje vanochtend. Geen katergevoel maar moehoehoe! Nog 3 dagen best pittig werken en dan een weekje vrij!
Sterkte Blond. Ik kan daar ook slechter tegen dan in het verleden. Ga je nog op vakantie volgende week?
Nee niet met vakantie: We balen flink omdat man zijn vakantie is ingetrokken wegens extra opdrachten en uitgevallen collega's Intussen ben ik wat over mijn 'chagrijn' en heb bedacht dat tijd voor 'mij' ook prima is. Even pas op de plaats en fijne mensen opzoeken. Had jij niet ook wat vrije tijd?
Wat jammer Blondie. Het wil maar niet lukken om even lekker met z'n tweeen op pad te gaan. Maar fijn dat je een week leuke dingen kunt doen en even je aandacht van werkperikelen kunt afleiden.

Ik heb zeker vrije tijd. Dus.............
quote:Renaissance schreef op 10 april 2017 @ 20:05:

Wat jammer Blondie. Het wil maar niet lukken om even lekker met z'n tweeen op pad te gaan. Maar fijn dat je een week leuke dingen kunt doen en even je aandacht van werkperikelen kunt afleiden.

Ik heb zeker vrije tijd. Dus............. Morgen stuur ik die arme Sjoerd even jouw kant uit. Hij zit hier te mopperen dat hij niet een hele agenda mee wil nemen en tegelijk lijkt hij wel een puber waar niet tegenop te argumenteren is en pest hij stiekem de kat. Ik zet hem even in zijn 'kot'.
Gelijk heb je, die streken van hem zijn soms erg vervelend!
quote:Oudblond schreef op 10 april 2017 @ 19:46:

Ik word toch een jaartje ouder geloof ik. Gisteren de hele dag met vrienden door de stad gegaan van lekker eten naar lekker drinken en een hapje en nog meer wijn in de zon en daarna nog een fantastisch diner met eh.. meer wijn. Heerlijke dag waar ik nog lang van ga nagenieten. Maar de wekker was niet mijn vriendje vanochtend. Geen katergevoel maar moehoehoe! Nog 3 dagen best pittig werken en dan een weekje vrij!Geen herkenning, ik kon altijd van één glaasje op mijn kop staan, maar tegenwoordig gaat dat steeds beter.
quote:Oudblond schreef op 10 april 2017 @ 20:00:

Nee niet met vakantie: We balen flink omdat man zijn vakantie is ingetrokken wegens extra opdrachten en uitgevallen collega's Intussen ben ik wat over mijn 'chagrijn' en heb bedacht dat tijd voor 'mij' ook prima is. Even pas op de plaats en fijne mensen opzoeken. Had jij niet ook wat vrije tijd? Dat is wel balen zeg dat man dan geen vrij heeft. Toch wel proberen er dan zelf van te genieten.
Leuk Ren van die foto van de dag.

Filee ben je weer veilig thuis gekomen?
Leuk Ren zo'n foto-van-de-dag.

Hele dag naar schermpjes zitten staren voor mijn werk dus dadelijk maar eens een boek voor de uitdaging: 52-weken-26-boeken. Mijn leesgemiddelde is vooralsnog redelijk.

Zie wel wanneer deel

X

X

X

aanbreekt hier
Inkie, al nieuws van het huizenfront?

Goed plan Watervrouw, ik lees te weinig vind ik. Maar kan me vaak maar matig concentreren.

We zitten alweer bijna aan de 30ste hier, ongelooflijk. Maar onze stamoudsten zijn hier bijna nooit meer, hopelijk openen ze nog een nieuw deel.
Nee Ren nog steeds niks te melden, we zijn bezig met een huis maar de verkopers willen eigenlijk niet verkopen en dat maakt het heel lastig. Maar weer verder zoeken dus.
Beetje emotioneel op.

Een goede dag gehad, dochtertje heeft superlief samen met mij gezorgd voor de vier maanden oude baby van beste vriend en vond het heel spannend dat ze de fles mocht geven en heeft zelfs nog heel schattig de baby voorgelezen uit haar meegebrachte boekjes.

En het was goed dat we er waren, want hij was zwak en moe van de chemo.

Maar goed. Hij gaat dus (waarschijnlijk) dood en dat is kut en daar verandert niets of niemand wat aan.

Ik heb ook het idee dat het nu langzaam tot hem door begint te dringen...
IMHO
Pfff zware dag GG.
Wat ben jij een goede vriend GG

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven