Leuke monteur

09-12-2016 19:14 173 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed.. Ik heb een heel puberaal 'probleem'.

Sinds een tijdje zijn er verschillende klussers bezig in de flat waarin ik woon. Er wordt echt van alles vervangen en gerepareerd in een paar weken tijd; van kozijnen tot cv-ketels. Ze zijn deze week bezig geweest op 'mijn' rijtje en ik heb maandag een enorm leuke monteur ontmoet. Hij is een volledige dag in mijn huis bezig geweest (met collega's) en we hadden direct een klik qua humor. Met de andere mannen was het heel kort en zakelijk: 'in deze kamer moet je zijn, 10 uur koffie, werk ze!', maar met hem kletste ik regelmatig even.

Woensdag kwam de monteur in kwestie even langs voor een controle, wéér gezellig en toen met z'n tweetjes in de pauze kort wat gedronken en gekletst. Sinds die woensdag kijkt hij eigenlijk altijd naar binnen als hij langs mijn huis loopt en zwaait/glimlacht dan. Zelfs als hij bij een huis vrij ver op het rijtje naar binnen loopt kijkt hij van afstand even opzij naar mijn keuken.

En nu het voor de hand liggende probleem! Pas na die gezellige maandag en woensdag besef ik dat ik hem echt een leuke man vind, maar de kans is groot dat ze komende week of na komende week klaar zijn in de flat. De kans is daarnaast zeker aanwezig dat hij helemaal niet meer in mijn huis hoeft te zijn. Ik wil hier iets mee, maar hóe en wát? Ik weet dat hij single is en ik denk door te hebben dat hij me ook wel interessant vindt, maar.. Hij is continu aan het werk bij huizen en ik zie hem nu waarschijnlijk niet meer alleen, dus om hem nou mee uit te vragen/zijn telefoonnummer te vragen waar allerlei andere monteurs en bouwvakkers omheen lopen.. Maakt me toch wel onzeker.

Ik weet zijn naam, maar hij heeft geen Facebook of andere social media waarop ik hem privé kan aanspreken. Hij woont ook niet heel dichtbij en hij gaat eigenlijk nooit op stap, dus hem ergens tegenkomen gaat ook niet snel. Iemand een idee hoe ik dit kan aanpakken? Voel me echt een aanstellerig klein kind nu, maar ik weet het echt niet.
Wat leuk zeg !!
Jaa, leuk!!
Dat is leuk!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Wat een positieve wending, dat had ik niet verwacht. Goed dat je toch initiatief hebt genomen.
Leuk! Kom vooral nog ff updaten na de eerste date
Woehoe!! Leuk!

Hou je ons op de hoogte van je date over een paar weken?

Ik ben verder niet nieuwgierig ofzo
Geweldig nieuws! Wat mooi dat je hem toch genoeg vertrouwen hebt gegeven om persoonlijk te reageren, + 100 voor jou rozemaan.
Wat een heerlijk feel good topic is dit!

Stoere actie TO.
Een dag niemand afgezeken is een dag niet geleefd.
aaah wat leuk zeg!!
Yesssss! Goed gedaan. Dat worden heerlijke hete feestdagen voor je.
Leuk rozemaan , even een verkapt tvp'tje. ben nieuwsgierig hoe het verdergaat
tis goed bedoeld
Hoe gaat het met je monteur?
tis goed bedoeld
Volg dit topic al een tijdje, moet nu toch even wat posten! Wat een leuke wending heeft het verhaal gekregen. Houd je ons op de hoogte?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er nog ontwikkelingen zijn
Same here!
Hier ook. Ben zo benieuwd of er nog wat gebeurd is...
Hoe is het nu??
Is er nog een date geweest?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Zou er nog gedate zijn???
Ben benieuwd.

Is die ene forummer (je weet wel, die ene) nog samen met haar leuke schoolmeester?

Het forum wordt toch weer vernieuwd... graag een aparte plek voor alle startende romances die (onder aanmoediging van tientallen forummers) tot een blije relatie leidden.

En die verpleegkundige die tijdens haar avonddienst iets kreeg met haar manager, hoe gaat het met hen?

En die Rechten-student die (na jarenlang een studiegenote gratis geholpen te hebben) nu een leuke Oost-Europese was tegengekomen.

(En komt schuimspekkie nog terug?)
Die laatste is opgegeven....
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ja, dat vreesde ik al.

Er wordt al 8 jaar om haar terugkeer geroepen.

Tjonge, wat kon die meid leuk schrijven.

...

Je avatar blijft leuk trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven