Mama in de trein.

11-04-2017 09:11 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet vandaag n dagje op een andere locatie werken. Hartje binnenstad, geen parkeerplek, dus met de trein. Ik haat de trein, zelfs al is t maar voor n half uurtje. Boek vergeten, geen oortjes mee... Dus wie helpt me de treinrit door?
quote:Filee schreef op 11 april 2017 @ 09:22:

Ahh ik snap 'm al. Je wilt net zo'n topic maken als "Help djoels de krampfors door".Huh? Dat is toch een totáál ander topic? Hoe kom je er op?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:eckano schreef op 11 april 2017 @ 09:59:

[...]

En moet je ook weer drie uur terug in de trein? Hoe ga je dat in hemelsnaam overleven?! Alles is relatief, gisteren moest ik 2x4 uur. Dit is een feestje.
quote:Nouschi schreef op 11 april 2017 @ 10:07:

[...]

Huh? Dat is toch een totáál ander topic? Hoe kom je er op?

Ach heb je haar ook weer.

Zo'n soort topic. Niet precies hetzelfde
quote:MonicaG schreef op 11 april 2017 @ 09:19:

Volgende keer een teiltje en een pan aardappelen meenemen. Altijd handig om op de trein alvast het avondeten voor te bereiden.LOL!
Pfff wat een topic... Deze 'mama' zat afgelopen weekend 2 x 2 uur in de trein met peuter en mama had het heel zwaar. Boekjes voorlezen, peuter in bedwang houden, achter peuter aanlopen, peuter koek/water/brood voeren. Mama had geeneens tijd om naar buiten te staren, laat staan om een topic te openen. Dus mijn tip: neem volgende keer je wondertje mee.
Ik ging bij mijn vorige werk ook altijd met de trein (kromme zin??) Ik moest ruim een uur heen en terug.

Maar dat vond ik niet zo erg. Tijdschrift mee, oordopjes en muziek luisteren en het uur was zo om.
quote:vrouwjagersma schreef op 11 april 2017 @ 10:05:

Ik kon, toen mijn kinderen nog kleiner waren, juist uitzonderlijk genieten van ledigheid. Niets hoeven. Niemand in die trein die je een tekening wil laten zien, die zin heeft in een appel, die de letter v gepoept heeft en wil dat je komt kijken (dat hoop je dan maar). Wat een heerlijk zenmoment.Oooooo, zo herkenbaar!
quote:Pantax schreef op 11 april 2017 @ 10:07:

[...]

Alles is relatief, gisteren moest ik 2x4 uur. Dit is een feestje.Jeetje Pantax, hoe doe je het toch allemaal. Veel werken, veel reizen, gezin............petje af!
De trein 'haten' is sowieso al een enorm luxe-probleem. Ik heb geen auto en dus vaak geen keus.

En als het heel druk is vind ik dat ook vervelend.

Maar 'haten'? Dat vind ik zo puberaal.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Troeteltje schreef op 11 april 2017 @ 09:20:

Nickname van TO staat los van haar topic.Voor TO niet hoor, met haar 'mama' in de trein.
quote:Zinerva schreef op 11 april 2017 @ 09:24:

Ik dacht even dat je je zorgen maakte omdat je moeder met de trein mee moest

Gewoon lekker naar buiten staren, half uurtje is zo voorbij doe niet zo dramatischNouja, dit dus.
Wat n nick al niet teweeg brengt
Wat had je dan verwacht met zo'n nick
quote:Filee schreef op 11 april 2017 @ 11:48:

Wat had je dan verwacht met zo'n nick En topic titel
wat voor wondertje heb je dan? Heb je een alien op de wereld gezet?
Ik verwachte bij dit topic een kindje die z'n moeder kwijt was of to die knallende ruzie had met haar moeder
quote:sinnombre schreef op 11 april 2017 @ 09:26:

Waarom zeg je in godsnaam 'mama in de trein'?!

Je reist voor je werk. Niet eens met kinderen.

Dan reis je toch als vrouw?

Je bent moeder. Je kind noemt jou mama wellicht of mam. Maar je bent toch in de trein van niemand een mama?Of je reist als mens. Of kan dat niet meer als je mama bent, gewoon als mens?
quote:Filee schreef op 11 april 2017 @ 11:50:

Ik verwachte bij dit topic een kindje die z'n moeder kwijt was of to die knallende ruzie had met haar moeder Ja of iemand die zich zorgen maakt om haar moeder, maar om jezelf nou mama in de trein te noemen daar was ik echt nooit op gekomen
quote:sandra1905 schreef op 11 april 2017 @ 11:51:

[...]

Of je reist als mens. Of kan dat niet meer als je mama bent, gewoon als mens?Kan wel als mama, maar meestal heb ik mijn kinderen dan bij me.
Iedereen die kinderen heeft noemt zn kind toch wonder? Of schatje of weet ik veel wat. Misschien heeft ze moeite gehad om een kind te krijgen en is ze toch zwanger geworden.
quote:Filee schreef op 11 april 2017 @ 11:48:

Wat had je dan verwacht met zo'n nick Dat jullie de hunor er van in zagen
quote:Ttass30 schreef op 11 april 2017 @ 11:55:

Iedereen die kinderen heeft noemt zn kind toch wonder? Of schatje of weet ik veel wat. Misschien heeft ze moeite gehad om een kind te krijgen en is ze toch zwanger geworden.Ik was vooral verwonderd
quote:Zinerva schreef op 11 april 2017 @ 11:53:

[...]

Ja of iemand die zich zorgen maakt om haar moeder, maar om jezelf nou mama in de trein te noemen daar was ik echt nooit op gekomen Och als Mn Nick 'mierenneuker76' was, dan was de titel 'mierenneuker inde trein'. Meer zit er niet achter.
quote:feeks schreef op 11 april 2017 @ 11:50:

wat voor wondertje heb je dan? Heb je een alien op de wereld gezet?Nogmaals, de Nick is niet serieus. Er worden meer vrouwen moeder op hun 17e denk ik
quote:Mamavaneenwondertje97 schreef op 11 april 2017 @ 13:10:

[...]

Nogmaals, de Nick is niet serieus. Er worden meer vrouwen moeder op hun 17e denk ik Dus je bent nu 20?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven