Mama in de trein.
dinsdag 11 april 2017 om 10:07
dinsdag 11 april 2017 om 10:25
Pfff wat een topic... Deze 'mama' zat afgelopen weekend 2 x 2 uur in de trein met peuter en mama had het heel zwaar. Boekjes voorlezen, peuter in bedwang houden, achter peuter aanlopen, peuter koek/water/brood voeren. Mama had geeneens tijd om naar buiten te staren, laat staan om een topic te openen. Dus mijn tip: neem volgende keer je wondertje mee.
dinsdag 11 april 2017 om 10:29
quote:vrouwjagersma schreef op 11 april 2017 @ 10:05:
Ik kon, toen mijn kinderen nog kleiner waren, juist uitzonderlijk genieten van ledigheid. Niets hoeven. Niemand in die trein die je een tekening wil laten zien, die zin heeft in een appel, die de letter v gepoept heeft en wil dat je komt kijken (dat hoop je dan maar). Wat een heerlijk zenmoment.Oooooo, zo herkenbaar!
Ik kon, toen mijn kinderen nog kleiner waren, juist uitzonderlijk genieten van ledigheid. Niets hoeven. Niemand in die trein die je een tekening wil laten zien, die zin heeft in een appel, die de letter v gepoept heeft en wil dat je komt kijken (dat hoop je dan maar). Wat een heerlijk zenmoment.Oooooo, zo herkenbaar!
dinsdag 11 april 2017 om 10:35
dinsdag 11 april 2017 om 11:51
quote:sinnombre schreef op 11 april 2017 @ 09:26:
Waarom zeg je in godsnaam 'mama in de trein'?!
Je reist voor je werk. Niet eens met kinderen.
Dan reis je toch als vrouw?
Je bent moeder. Je kind noemt jou mama wellicht of mam. Maar je bent toch in de trein van niemand een mama?Of je reist als mens. Of kan dat niet meer als je mama bent, gewoon als mens?
Waarom zeg je in godsnaam 'mama in de trein'?!
Je reist voor je werk. Niet eens met kinderen.
Dan reis je toch als vrouw?
Je bent moeder. Je kind noemt jou mama wellicht of mam. Maar je bent toch in de trein van niemand een mama?Of je reist als mens. Of kan dat niet meer als je mama bent, gewoon als mens?
dinsdag 11 april 2017 om 11:53
dinsdag 11 april 2017 om 12:16
dinsdag 11 april 2017 om 13:09